Nedjelja, 9 siječnja, 2022

‘DIGITALNO DOBA Masovni mediji i digitalna kultura’ – jedinstvena knjiga o razumijevanju digitalnog doba

Knjiga popunjava potrebu za jačanjem medijske pismenosti, sposobnosti razumijevanja novih komunikacijskih tehnologija, vještinama rukovanja i smislenim korištenjem informacije, što je presudno za održivi razvoj pojedinca i zajednice u vremenu digitalnih medija

Medijska pismenost u digitalno doba uvjet je interaktivne javne komunikacije

Drugo prošireno i izmijenjeno izdanje izuzetno važne knjige „DIGITALNO DOBA Masovni mediji i digitalna kultura“ iz područja medijske pismenosti i razumijevanja novih komunikacijskih tehnologija, na oduševljenje mnogih stručnjaka i studenata, upravo je ugledalo svjetlo dana. Knjigu urednički potpisuje prof. dr. sc. Nada Zgrabljić Rotar. Izdavač je Naklada Jesenski i Turk, a suizdavači su Sveučilište u Zadru i Fakultet hrvatskih studija Sveučilišta u Zagrebu.

Prvo izdanje knjige objavljeno je u listopadu 2011. godine, no ovo novo dopunjeno i izmijenjeno, bogato ilustrirano izdanje na 440 stranica, sadrži 16 poglavlja, koje potpisuje čak 25 medijskih stručnjaka. Oni analiziraju na koji način je Internet promijenio tradicionalne medije, medijsku profesiju i medijsku publiku. Pišu o načelima digitalne komunikacije, digitalizaciji nacionalnih, lokalnih i regionalnih televizija, informativnim portalima, fotografiji u digitalnom dobu, digitalnoj animaciji, montaži i postprodukciji, digitalizaciji zvuka na filmu, kazalištu intermedijalnosti i interaktivnosti, kriptiranim kodovima i digitaliziranom medijskom tržištu.

Stil kojim su pisani tekstovi je dinamičan, odražava bogatstvo leksika i stručne terminologije koja se temeljito razjašnjava i definira u Pojmovniku. Knjiga je namijenjena studentima različitih društvenih i humanističkih usmjerenja, komunikolozima, sociolozima, odnosima s javnošću, profesorima i predavačima, analitičarima i kroničarima medijske discipline.

Ova vrijedna i u nas jedinstvena knjiga, zbornik radova vrhunskih stručnjaka, popunjava potrebu za jačanjem medijske pismenosti u digitalnoj kulturi. Nudi čitateljima obilje novih i vrijednih informacija o tome kako razvijati sposobnosti za razumijevanje novih komunikacijskih tehnologija i novih načina proizvodnje, rukovanja i korištenja medijskih poruka što je preduvjet uspjeha u digitalnoj zajednici.

Za sve sudionike mrežne medijske komunikacije, i profesionalce i amatere, važno je pitanje medijske pismenosti. U digitalnom dobu je medijsko opismenjavanje građana jedan od ključnih koncepata obrazovanja, a nacionalne vlade pozvane su da se uključe uvođenjem medijske pismenosti na sve razine edukacije, od vrtića do cjeloživotnog obrazovanja, kako bi spriječile digitalni jaz i omogućile korisnicima da steknu nova znanja za život s medijima u digitalnom okružju. Medijska je pismenost put prema kulturi interaktivne javne komunikacije u svim dijelovima društvene prakse, u obrazovanju, kulturi, politici, javnoj upravi. Medijska pismenost će građanima omogućiti da postanu zahtjevniji i kreativniji sudionici javne komunikacije koji pridonose kvaliteti novih medijskih izričaja“ – ističe urednica knjige prof. dr. sc. Nada Zgrabljić Rotar koja i sama ima veliko dugogodišnje iskustvo kako u znanstveno istraživačkom radu, tako i u radu sa studentima, ali i u medijima.

Fotografije: Pixel

Pročitajte još...

Ana Petričić Gojanović: upoznajte ‘mama-matu’ u PR industriji

Simbolično, ove godine agencija PRiredba slavi 13 godina, a u nikad izazovnijoj godini za cijelu branšu, njezina vlasnica Ana Petričić Gojanović i njezin vrijedni tim objašnjavaju koje poslovne vizije i vrijednosti sada dolaze do izražaja - više nego ikad

10 gadgeta koji vam trebaju za rad – bilo gdje da poželite

Ulaskom korone u naše živote, mnoge su se stvari promijenile. Jedna od njih je i način na koji radimo, jer je većina kompanija organizirala rad od kuće. Točnije bi možda bilo reći – rad od bilo kuda ili popularni ‘telecommuting’, za što su vam potrebni samo gadgeti i dobar wifi signal

Apple ne dopušta da ‘zločesti dečki’ u filmovima koriste iPhone?

Sve su glasnija šuškanja kako poznata kompanija 'uvjetuje' filmašima korištenje svojih brandova samo u kontekstu koji se pozitivno odražava na njihove proizvode

Neka su dom duhovima, a u nekima ne smijete izuti cipele…

...ali ne možemo zamisliti svijet bez njih! Kazališne daske čule su brojne misteriozne priče, ali vidjela su i velike ljubavi kao i vrhunska ostvarenja ljudskog stvaralaštva. Udobno se smjestite i otkrijte neke totalno cool priče o njima...

Povezano

Početak godine provodimo u kazalištu i uživamo u ove dvije predstave!

Zagrebačko kazalište mladih od 7. do 11. siječnja na programu ZKM-a na svom repertoaru ima dvije predstave u kojima ćete sigurno uživati!

Ne propustite: U siječnju počinje najuzbudljivija sezona Filozofskog teatra dosad

Gosti Filozofskoga teatra bili su Herta Müller, Yanis Varoufakis, M.I.A., Vanessa Redgrave, Ece Temelkuran, Tariq Ali i mnogi drugi, a Srećko Horvat najavljuje da će u novoj sezoni Filozofski teatar ugostiti različit profil gostiju koji još nisu bili u HNK, a neki ni u Hrvatskoj

Knjiga je uvijek dobra ideja: Idealan božićni dar za male, ali i velike knjigoljupce

Ova prekrasno ilustrirana knjiga o prijateljstvu i nadi kroz priču o putovanju 'Velikog Pande i Sićušnog Zmaja', namijenjena svim dobnim skupinama, postala je hit zahvaljujući usmenoj predaji oduševljenih čitatelja

Prosinac je kao stvoren za čitanje: Donosimo 4 knjige idealne za blagdane

Donosimo četiri knjige koje su se pronašle na našem popisu za čitanje tijekom prosinca, a odličan su i dar ispod bora (bilo samome sebi ili bližnjima)

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime