Ponedjeljak, 25 ožujka, 2024

Hoće li influencers marketing preživjeti 2020. i što donosi 2021.?

Glavna tema ovogodišnjeg DIABLOGA su promjene u influencers marketingu u 2020. i predikcije trendova za 2021. 

Uvodno predavanje održat će Stephen Farell, direktor odnosa s influencerima u londonskoj podružnici globalne mreže komunikacijskih agencija Ketchum.



Stephen radi s mnogim globalnim brendovima iz domene sporta, mode, hrane, pića i turizma i pri tome surađuje s agencijskim timovima iz Ujedinjenog Kraljevstva, Sjedinjenih Američkih Država i Kine. Njegova prethodna iskustva uključuju suradnje s tvrtkama kao što su Sainsbury’s, Karl Lagerfeld i Glossier.

Na panel diskusiji o budućnosti influencers marketinga sudjelovat će predstavnici nekih od vodećih hrvatskih kompanija i brendova, premijerno će biti objavljeni rezultati istraživanja o stanju u industriji u 2020. te će biti proglašeni najbolji kreatori sadržaja i najbolji brendovi po izboru hrvatskih blogera, vlogera, YouTubera i influencera.

Pročitajte još...

Povezano

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime