Subota, 16 listopada, 2021

Hoće li influencers marketing preživjeti 2020. i što donosi 2021.?

Glavna tema ovogodišnjeg DIABLOGA su promjene u influencers marketingu u 2020. i predikcije trendova za 2021. 

Uvodno predavanje održat će Stephen Farell, direktor odnosa s influencerima u londonskoj podružnici globalne mreže komunikacijskih agencija Ketchum.

Stephen radi s mnogim globalnim brendovima iz domene sporta, mode, hrane, pića i turizma i pri tome surađuje s agencijskim timovima iz Ujedinjenog Kraljevstva, Sjedinjenih Američkih Država i Kine. Njegova prethodna iskustva uključuju suradnje s tvrtkama kao što su Sainsbury’s, Karl Lagerfeld i Glossier.

Na panel diskusiji o budućnosti influencers marketinga sudjelovat će predstavnici nekih od vodećih hrvatskih kompanija i brendova, premijerno će biti objavljeni rezultati istraživanja o stanju u industriji u 2020. te će biti proglašeni najbolji kreatori sadržaja i najbolji brendovi po izboru hrvatskih blogera, vlogera, YouTubera i influencera.

Pročitajte još...

Black Friday: Domaće influencerice otkrile su nam što će kupiti na popustima

Hrvatske influenserice Dora Predojević, Nika Matić i Mihaela Vargašević, baš poput većine zaljubljenika u modu i ljepotu, 'sitno odbrojavaju' do Crnog petka. A nama su 'prišapnule' što se nalazi na njihovoj listi želja...

Top 10 influenserica koje su na vlastitim brendovima zaradile bogatstvo

Blogerice/influenserice/poduzetnice pretvorile su svoje svakodnevne modne 'lookove' u ozbiljne poslovne priče. Otkrijte tko su nove 'šefice' Instagrama

Najpopularniji beauty start-upovi koje obožavaju milenijalci

Svaka industrija cilja milenijske potrošače, ali niz start-upova ostvaruje sve veću dobit od digitalno-pametnih potrošača koji traže autentičnost, kvalitetu i iskustvo

Otputujmo virtualno: 10 travel blogera koje vrijedi pratiti na Instagramu

Žudite li za putovanjima, Instagram profili ovih deset travel blogera pomoći će da se uputite na neka od najljepših mjesta na svijetu...

Povezano

Kako je industrija satova postala industrija namijenjena ženama?

Poznati urarski brendovi osvijestili su kako su pripadnice ženskog spola veliki potrošači, čemu svjedoče i istraživanja koja su otkrila da tvrtke koje zanemaruju kupovnu moć žena bilježe pad prometa i do 50 posto!

Upoznajte najpopularnijeg TikTokera u regiji s više od 30 milijuna lajkova

Svoju strast prema snimanju videa Dario Marčac pretvorio je u posao; na TikToku prati ga više od 544 tisuće ljudi, a broj lajkova na videozapisima premašuje 30 milijuna

Digitalni nomadi u nedjelju dobivaju svoju ‘dolinu’ u Zadru!

U zadarskom Boriku u nedjelju, 10. listopada, u organizaciji Digital Nomad Association Croatia, otvara se prva 'dolina' za digitalne nomade kojih u Hrvatskoj trenutačno boravi na tisuće

4 savjeta kako što zadovoljnije otići na posao i biti sretan dok radite

Bilo da se mučite s prilagodbom drugačijem radnom okruženju ili postavljate sebi pitanje je li vrijeme za traženje novog posla ili se samo želite osjećati sretnije na trenutnom radnom mjestu - donosimo savjete koji će vam pomoći

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime