Četvrtak, 2 prosinca, 2021

Kako je industrija satova postala industrija namijenjena ženama?

Poznati urarski brendovi osvijestili su kako su pripadnice ženskog spola veliki potrošači, čemu svjedoče i istraživanja koja su otkrila da tvrtke koje zanemaruju kupovnu moć žena bilježe pad prometa i do 50 posto!

Od Cartiera do Bulgarija, Choparda do Piageta – oduvijek su postojale urarske kuće specijalizirane za ženske satove, a druge, uključujući Omegu, Rolex i Jaeger-LeCoultre, imale su endenciju podjednako zadovoljiti oba spola.

Proteklo desetljeće, međutim, pokazalo je da su brendovi osvijestili kako su pripadnice ženskog spola veliki potrošači čemu svjedoče i istraživanja koja su otkrila kako tvrtke koje zanemaruju kupovnu moć žena bilježe pad prometa i do 50 posto!

Duga povijest dizajniranja satova (samo) za žene

Kako su žene postale novčano samostalne, modni brendovi su bile ‘prisiljeni’ prepoznati kako malo dragulja i sat na baterije više nisu dovoljni da ih zadovolje. Najsuvremeniji proizvođači, uključujući i one koji su se prethodno fokusirali na muško tržište, odgovorili su preispitivanjem svoje proizvodnje i dizajniranjem novih satova od nule.

Zbog toga se granica između tradicionalno muških i ženskih satova ‘zamaglila’. Najtraženiji svjetski brend satova, koji ima liste čekanja za određene modele (za koje se priča da će se produžiti i do jednog desetljeća) Patek Philippe – ima dugu povijest dizajniranja satova za žene. Iako kuća, doduše, ima više muških klijenata nego žena, direktorica međunarodnih komunikacija i odnosa s javnošću Jasmina Steele ističe: “Žene traže istu razinu izvedbe, tehničke značajke i kvalitetu kao i muškarci… komplikacije poput godišnjih kalendara, kronografa i vremenskih zona, one također žele satove koji nude korisne značajke i prilagođavaju se aktivnom životu današnjice.”

Dokazujući da je to osjećanje više od usmene riječi, izvršni direktor Thierry Stern bacio je svijet ‘na koljena’ kada je 2009. godine predstavio novi pokret kronografa u kućištu u satnom jastuku s provokativnim naslovom Ladies First Chronograph. Gesta se otada ponovila s Ladies First Split-Seconds Chronographom, Minute Repeaterom i Perpetual Calendarom koji su se pridružili Patekovoj kolekciji.

Svi vole ‘zeleno’: Održivi satovi novi su trend u luksuznoj industriji

I žene su postale zahtjevni kupci, poput muškaraca

Filozofiju Pateka Philippea podupire relativno novi klinac u ovom svijetu Richard Mille. Osnivač istoimene tvrtke, poznate po revolucionarnim tehničkim inovacijama, lansirao je svoje prve ženske satove 2004. godine rekavši da nikada nije doveo u pitanje potražnju za njima. Prema riječima Cécile Guenat, direktorice kreacije i razvoja u Richardu Milleu, ženskim satovima pristupa se na isti način kao i muškim, “s nevjerojatnom raznolikošću materijala, pokreta, funkcija, naramenica i veličina – svi stvoreni s istim pristupom detaljima i tehničkim preformansama”.

U Vacheronu Constantinu, brendu s dugogodišnjom povijesti oblikovanja satova za žene, novije vrijeme posvećeno je evoluciji muških kolekcija. Prošle godine, međutim, lansirali su Egérie, kolekcija satova s datumom i mjesečevom fazom koju je razvio dizajnerski tim predvođen ženama. Sa dva nova modela tijekom 2021. godine, arhivist Vacherona Constantina Sigrid Offenstein otkriva kako žene sve više traže njihov brend i tehničke satove.

Rolex predstavio novu kolekciju satova od kojih zastaje dah!

Sve je više žena koje dizajniraju i odlučuju o brendovima satova

Za Hublot su velika sučelja dugo bila glavni fokus, ali 2021. godine izvršni direktor Ricardo Guadalupe skrenuo je pozornost na ženske satove sa Big Bang One Click 33 mm, koji ima ikonički dizajn. Iako su nove proporcije ono što ovaj sat zaista čini drugačijim, sustav s brzim otpuštanjem s izmjenjivim remenom daje dodatnu prednost transformacije.

Još jedan brend s macho reputacijom koja je, zapravo, uvijek zadovoljavala žensko tržište je Audemars Piguet. Osim jedinstvenih satova s ​​nakitom i bezbroj ženskih verzija uspješnog Royal Oaka (koju je Jacqueline Dimier redizajnirala za manja zapešća 1976., četiri godine nakon svog debija), tu je i dosta uniseks modela poput kolekcije Millenary.

Komentirajući razvoj ženskih satova, glavna direktorica AP -a Olivia Crouan istaknula je: “Industriju satova uglavnom vode muškarci i zanimljivo je vidjeti da sve više žena ulazi u ovaj svijet. U Audemars Piguet-u imamo Jasmine Audemars kao predsjednicu i žene koje se pridružuju tvrtki u svim našim odjelima. Moramo imati više žena koje razmišljaju o satovima za žene.”

watches_03

Patek Philippe

watches_05

Hublot

watches_04

Piguet

watches_01

Vacheron Constantin

watches_02

Richard Mille

watches_03 watches_05 watches_04 watches_01 watches_02

Pročitajte još...

Saznajte kako srediti ormare, uštedjeti i izgledati najbolje ikad!

Možete imati super stil bez dodatnih troškova - donosimo 15 top savjeta o garderobi koje će vam pomoći da oslobodite prostor, uštedite novac i izgledate najbolje ikad

Go green: 10 fenomenalih modnih brendova koji vode održivo poslovanje!

Održivo poslovanje od trenda srećom postaje imperativ u svim industrijama pa tako i u modnoj. Donosimo 10 kvalitetnih i trendi robnih marki koji vode održivo poslovanje i koje bi se svakako trebale pronaći na vašoj shopping listi

Savjestan shopping: najbolje online trgovine za održivu kupnju

S obzirom na da smo se svi pomalo navukli na online kupnju, odlučili smo pronaći web mjesta koja se trude biti što održivija, pa tako podržavaju male i neovisne proizvođače ta posluju prema etičkim, održivim poslovnim praksama

Znate li zašto su Harrison Ford i Sean Connery snimali film Indiana Jones bez hlača?

Puno je toga poznato o ovoj izuzetno popularnoj filmskoj franšizi, no možda ipak među ovih deset zanimljivosti saznate i nešto što dosad niste znali vezano za Indianu Jonesa

Povezano

Tomislav Pokrajčić (JelTom): Na međunarodnom tržištu dobijemo zlato, a u RH nas odbiju bez točnog objašnjenja!

Tomislav Pokrajčić, suvlasnik i direktor tvrtke Jel Tom, koju je osnovao njegov otac, poznati inovator Frano Pokrajčić, otkriva kako je njihova tvrtka postala poznata po višestruko nagrađivanim inovacijama, od izuma Razbijača valova preko mobilne Box barijere koja služi za zaštitu od poplava

Mirna Bučević (Producentice): Voljela bih snimiti dugometražni film!

Naša je industrija nepredvidiva i prevrtljiva tako da se u pandemiji zapravo nije dogodilo ništa što nam se ne može dogoditi i inače. Ne mislim će dobar val trajati vječno, ali to nije razlog da ga ne zajašemo, ističe producentica Mirna Bučević

Boris Barbir (Pine Studio): Naš ulog od 2,2 milijuna kuna isplatio se u samo nekoliko dana

Suvlasnik Pine Studija Boris Barbir otkriva kako je njihov Escape Simulator 'rasturio' na gaming tržištu, na što su posebno ponosni, kako se igrica razvijala te kako je Pine Studio nastao doslovno u maloj garaži, a danas niže svjetske uspjehe i rekorde u gaming industriji

Holiday Stream & Shop: YouTube uskoro postaje shopping destinacija!

Od 15. do 22. studenoga održat će se tjedan streamova uživo na kojima će biti omogućene kupnje proizvoda nekih od najpopularnijih kreatora i robnih marki na platformi. Nudit će posebne proizvode i, naravno, cijene s popustima

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime