Petak, 12 travnja, 2024

LAQO predstavio prvi svjetski Muzej osiguranja u metaversu!

U Muzeju osiguranja na Decentralandu prikazani su načini osiguranja koji predstavljaju povijest, te nova, unaprijeđena i digitalna iskustva kakva nude Croatia osigiranje i LAQO koja postaju standard

U sjedištu Croatia osiguranja, predsjednik Uprave Davor Tomašković, direktorica digitalnog razvoja Ana Zovko, i Davor Bruketa kreativni direktor agencije Bruketa&Žinić&Grey, predstavili su LAQO Muzej osiguranja na platformi Decentraland, prvi takav muzej na svijetu u metaversu. Ulaskom u virtualni svijet metaversa Croatia osiguranje sa svojim brandom LAQO, prvim hrvatskim 100 posto digitalnim osiguranjem i tech inovacijom, nastavlja predvoditi osigurateljno tržište inovacijama u digitalnom svijetu.



U Muzeju osiguranja na Decentralandu prikazani su načini osiguranja koji predstavljaju povijest, te nova, unaprijeđena i digitalna iskustva kakva nude Croatia osigiranje i LAQO koja postaju standard. Posjetitelji mogu vidjeti kako je nekada izgledao put do osiguranja kroz neprohodnu šumu obrazaca i primjerice čekanja u redu pred šalterom. Danas je to stvar prošlosti, a LAQO svojim posjetiteljima na metaversu osim brzog i jednostavnog ugovaranja osiguranja pokazuje i koliko se CO2 emisija štedi digitalnim ugovaranjem.

Kontinuiran rad na jačanju digitalnog identiteta

„Od samog početka LAQO kontinuirano radi na jačanju svog digitalnog identiteta kroz brojne inovacije. Sada smo ušli u metaverse te stajemo uz bok tehnološki najnaprednijim kompanijama kao prvi s naših prostora. Inovacija je u srži brenda, a to pokazuju projekti koje smo do sada uspješno implementirali – LaqoPrevent program kojim doprinosimo povećanju sigurnosti u prometu i smanjenju emisija CO2 tijekom vožnje te plaćanje kriptovalutama. Možda ne znamo kako će izgledati budućnost, ali smo za nju spremni“, rekla je Ana Zovko, direktorica Sektora za digitalni razvoj Croatia osiguranja.

Davor Bruketa, Ana Zovko i Davor Tomašković

Govoreći o perspektivama metaversa na predstavljanju Muzeja,Davor Bruketa, kreativni direktor agencije Bruketa&Žinić&Grey rekao je: „Proteklih godina, metaverse je bio u fokusu javnosti koja je suviše nestrpljivo očekivala nerealne pomake u razvoju platformi i hardwarea. Sada se javnost bavi AI botovima, dok globalne tehnološke kompanije i dalje ulažu ogromna sredstva u metaverse. Iako je Muzej osiguranja na Decentralandu prvenstveno komunikacijski motiv, šala kojom želimo ukazati da je nekim osiguravateljnim praksama mjesto u povijesti, LAQO se za stalno nastanio u metaversu i namjerava iskoristiti svaku priliku koju će taj kanal otvoriti u budućnosti. Tamo se pridružio stotinama globanih brandova koji eksperimentiraju s novom dimenzijom digitalne socijalizacije i svim njenim efektima na poslovanje, na društvo i na pojedinca.“

Istraživanje svijeta metaversa

Croatia osiguranje kao digitalni i tržišni lider kontinuirano predvodi promjene na osigurateljnom tržištu. Iskorak u metaverse samo je jedna od digitalnih inicijativa Croatia osiguranja koje je u zadnje tri godine uložilo više od 250 milijuna kuna u digitalizaciju vlastitog poslovanja i povećanje razine digitalnih znanja u osigurateljnoj industriji.

„Mi u Croatia osiguranju u novim tehnologijama vidimo priliku. Metaverse je za nas još jedan od terena na kojima pomičemo granice osigurateljnog svijeta. U razvoj znanja kroz suradnje s fakultetima, visokim obrazovnim institucijama i podršku brojnim stručnim projektima u posljednje smo tri godine uložili više od četiri milijuna kuna. Naš poslijediplomski specijalistički studij u suradnji s Fakultetom elektorotehnike i računarstva upisao je već treću generaciju i otvoren je svima na tržištu. Dvostruko smo povećali broj zaposlenih u IT-ju i na digitalnim funkcijama, a kroz posebne programe razvoja zapošljavamo i mlade IT pripravnike.

Naši digitalni projekti osvajaju nagrade i postižu odlične rezultate. Surađujemo s vodećim domaćim i svjetskim tehnološkim providerima na vrhunskim rješenjima za klijente. Naša je odgovornost razumjeti budućnost i pripremiti se za nju prema očekivanjima i potrebama naših korisnika. Od 2020. godine do danas uložili smo više od 250 milijuna kuna u digitalizaciju poslovanja, a s ulaganjima ćemo nastaviti i ove godine s dodatnih 100 milijuna kuna“, rekao je Davor Tomašković, predsjednik Uprave Croatia osiguranja.

Dunja Pašalić i Matej Lončarić

LAQO, prvi hrvatski 100 posto digitalni brand i tech inovacija Croatia osiguranja koji djeluje u sastavu Adris grupe, iskorakom u metaversu nastavlja predvoditi tržište svojim digitalnim inovacijama. LAQO muzej možete posjetiti na Decentralandu.

O metaversu:

Metaverse je prostor virtualne stvarnosti s novom dimenzijom iskustva koje korisnici imaju na internetu. U tom digitalnom svijetu korisnici su sposobni kreirati vlastiti svijet prilagođavanjem znanja i iskustava iz fizičkog okruženja. Metaverse funkcionira kao sveobuhvatan zajednički prostor isprepletenih i umreženih 3D svjetova unutar kojih pojedinci žive posredstvom naprednih tehnologija poput proširene (AR) i virtualne stvarnosti (VR). Organiziran je kao zajednica u kojoj korisnici imaju mogućnosti sudjelovati u različitim sektorima od poslovanja preko obrazovanja do slobodnog vremena. U njima postoje kao avatari, odnosno odrazi svojih identiteta iz stvarnog svijeta. U metaverzumu je postignuta interoperabilnost koja osigurava prenošenje virtualnih predmeta između platforma i na određen način slovi kao nova vrsta digitalne ekonomije gdje se među korisnicima stvaraju, kupuju, prodaju i razmjenjuju dobra, te koriste usluge.

O Decentralandu:

Decentraland je digitalna platforma u metaversu za razmjenu, trgovanje i promociju virtualnih predmeta korisnika. Kombinira virtualnu i proširenu stvarnost i zasnovana je na tehnologiji blockchaina koja korisnicima omogućava da predmete nabavljaju kriptovalutama. Svojstvo Decentralanda je decentraliziranost koja podrazumijeva da je platforma u vlasništvu i pod upravljanjem samih korisnika. Kao prostor u kojem se trguje mjesto je i za promociju brendova i kompanija koji u njemu nalaze brojne načine unaprijeđenja svoje tržišne pozicije i stvaranja prepoznatljivosti.

 

 

Pročitajte još...

Povezano

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime