Nedjelja, 9 siječnja, 2022

Naučite od vrhunskih chefova kako napraviti zdravi roštilj za prste polizati!

Od visokokvalitetnog mesa do najboljeg povrća - donosimo provjerene savjete svjetskih stručnjaka kako omiljeni roštilj učiniti što zdravijim...

Sezona roštilja je u punom jeku. No, na ovoj vrućini teško meso, poput pljeskavica i kobasica, neće vam baš lagano pasti na želudac. Donosimo stoga provjerene ideje i savjete, od vrhunskih stručnjaka, kako omiljeni roštilj učiniti što zdravijim obrokom.

Chantelle Nicholson, Tredwells

“Sezonsko povrće je vrlo ukusno na roštilju. Osim toga, sadrži mnogo hranjivih sastojaka, vlakana i vitamina; neusporedivo više od mesa. Bundeve su, primjerice, savršene za roštilj – premažite s malo ulja i pecite na žaru dok se ne zadimi. Drugo povrće koje bih svakako preporučila je – poriluk. Samo dodajte kap ulja, soli i papra i njegova će slatkoća doći do izražaja. Također možete koristiti harissa začin s kiselim vrhnjem ili tahinijem i staviti po vrhu bilo kojeg povrća s roštilja, a okus će biti nevjerojatan. Ostali BBQ miljenici su mi patlidžan, gljive, mahune, šparoge.”

Mark Hartstone, La Fosse u Cranborneu

“Umjesto da kupujete visoko prerađene kobasice i pljeskavice, pažnju posvetite povrću koje je nevjerojatno aromatizirano. Kukuruz na klipu uvijek je pobjednik. Kuhajte ga na rustikalan način – ostavite kožu i kuhajte na roštilju dok vanjski listovi ne budu dobro i istinski pougljeni. Oljuštene klipove blanširajte u kipućoj neslanoj vodi 1 minutu, a zatim osvježite u hladnoj vodi. Uredno stavite na rešetku i brzo pecite na roštilju. Luk i mladi luk također se mogu staviti cijeli i ne treba ih puno kuhati – stavite ih mikrovalnu pećnicu na 3 minute, a zatim ih dovršite na roštilju. Ne očajavajte ako se vanjska kožica uništila – unutrašnjost je zato za prste polizati.”

 

Chris Riley, The Daring Kitchen 

“Izaberite dobar protein poput pilećih prsa bez kože, ribe ili nemasne mljevene peradi. Riba ima dobru masnoću koja je korisna za vaše zdravlje, za razliku od crvenog mesa koje ima više zasićenih masti. Ne pretjerujte s porcijama: zdrava količina za bilo koju vrstu mesa je oko 85 grama. To može zvučati malo, ali ne zaboravite da ćete uz meso imati i priloge i povrće. Također, pripazite da smanjite slane umake i slatke začine ili preljeve. Umjesto toga marinirajte ribu, perad ili meso prije kuhanja kako biste dobili super okus bez upotrebe soli. Na kraju, upotrijebite cjelovite žemlje kako biste organizam opskrbili i s dovoljno zdravih vlakna.”

Glen Burrows, The Ethical Butcher 

“Ako ipak ne možete zamisliti roštilj, bez dobrog mesa, birajte samo ono najkvalitetnije. Meso životinja koje su hranjene travom ima puno antioksidansa poput vitamina E i sadrži višu razinu vitamina i minerala koji pomažu imunološkom sustavu. Životinje koje se uzgajaju u prirodnom vanjskom okruženju, u kojem dolaze u dodir s bubama i klicama i raznim drugim životinjama, razvijaju bolji imunološki sustav jer mogu slobodno lutati. Zbog toga što su aktivne, više im rade mišići te proizvode manje zasićenih masnoća. Njihovo je meso puno karotenoida, poput beta-karotena, koji se dobivaju iz pigmenata u zelenilu koje životinje jedu. Takvo meso meso ima najbolji okus, a i puno bolje je za vas od mesa životinja koje se uzgajaju u jako kontroliranim uvjetima.”

Pročitajte još...

3 prijedloga za gurmanski ručak s tartufima by David Skoko

Legende o tartufima zanimljive su i intrigiraju maštu baš kao što njihov miris intrigira nepca. Hrani daju jedinstven okus, a mnogi mu pripisuju i afrodizijačka svojstva. Zato jedva čekamo isprobati ove genijalne recepte

Gluten free kuharica: Provjereni trikovi za najukusniji bezglutenski kruh

Kako je gluten (protein koji se nalazi u većini žitarica) vrlo jeftin i lako dostupan, a industrijskim namirnicama daje formu, volumen i kompaktnost, tako...

Kako dobiti Michelinovu zvijezdicu u prvih 20 dana od otvaranja restorana?

Prošla godina je bila teška za svih, a ugostitelji i vlasnici restorana diljem svijeta su zbog pandemije bili zatvoreni. No, i u takvim uvjetima jedan je restoran postigao nevjerojatan uspjeh - iako je radio samo 20 dana od otvaranja osvojio je Michelinovu zvijezdicu

Najzdraviji izbor za doručak: Napravite sami domaću granolu!

Jeste li znali da kupovne musli mogu sadržavati puno skrivenih šećera? Domaće granole, pak, puno su zdraviji izbor, a i rok trajanja im je znatno duži

Povezano

Sladoledni sendviči: Birajte konfete ili brownie – a možete i obje verzije!

Osim što su izvrsni desert, sendviči sa sladoledom su fantastični za svaku priliku i ukus. Ohlađeno tijesto za kolačiće možete kombinirati s drugim okusima i aromama

Po jutru se dan poznaje: Ovdje se jede provjereno najbolji doručak u Splitu!

Restoran Allora nezaobilazna je splitska kulinarska destinacija, a nudi, među ostalim, raznovrsnu à la carte ponudu doručaka te ćete se naći na slatkim i slanim mukama jer svako jelo mami da ga isprobate

Najpopularniji TikTok recepti u 2021. godini na koje ste možda zaboravili

Naši okusni pupoljci zaslužuju ponovno proživjeti ugodu najpopularnijih TikTok jela - i već nestrpljivo čekamo koja će nam zanimljiva i otkačena jela donjeti 2022. godina!

Bigoš s teletinom i gljivama: Varivo koje godi u svako doba godine, a posebice zimi

Donosimo vam recept za čiju pripremu će biti potrebno oko 25 minuta, a obrok je ukusan i prigodan u bilo koje godišnje doba, a posebice nakon blagdana. Klasici su često pravi evergreen

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime