Petak, 22 ožujka, 2024

Cher zaštitno lice nove kampanje MAC Cosmetics koja poziva na održivost

Izazov je biti drugačiji i biti cijenjen. Nevjerojatno je da ljudi cijene i vole druge ljude zbog načina na koji izgledaju. To je bilo na početku teško prihvatiti jer nikada nisam izgledala kao drugi ljudi, ističe Cher

Industrija ljepote ima tradiciju slavljenja novih izuma, ali ovog mjeseca MAC zauzima drugačiji pogled i slavi koncept izdržljivosti. Brend često surađuje s raznim zvijezdama, a posljednju suradnju su ostvarili s – Cher! No, uz nju se u kampanji pojavljuje i mlada zvijezda Saweetie.



MAC-ova nova kampanja #ChallengeAccepted poziva obožavatelje da svoje MAC proizvode stave na test vremena. Brend traži od svojih kupaca da testiraju njihove proizvode protiv znoja, vode, niskih temperatura i lošeg vremena, a obećavaju da će biti postojani zahvaljujući njihovim visoko pigmentiranim i vodootpornim formulama.

Kampanja je objavljena uz popratni video, a vrhunac je u posljednjih nekoliko sekundi kada se vidi Cher kako odijeva svoju kultnu odjeću koju je nosila na naslovnici magazina Time  1975. godine. “Volim trajati zauvijek”, ističe Cher na kraju.

Ideja ove kampanje je MAC-ova težnja nadmašivanja konkurencije a da pritom cijelo vrijeme ostanu vjerni sebi i svom identitetu.

“Sviđalo mi se što ova kampanja nije bila za proizvod – bila je za koncept”, istaknula je Cher za Vogue. “Izazov je biti drugačiji i biti cijenjen. Nevjerojatno je da ljudi cijene i vole druge ljude zbog načina na koji izgledaju. To je na početku bilo teško prihvatiti jer nikada nisam izgledala kao drugi ljudi.”

 

 
 
 
 
 
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Objavu dijeli Cher (@cher)

Danas se različitost cijeni, ali nekada nije bilo tako…

Cher se prisjeća da je ranije u karijeri radila sa svojim dobrim prijateljem, pokojnim modnim fotografom Richardom Avedonom. “Jednom mi je rekao: ‘Nikad nećeš biti na naslovnici modnog časopisa’. Ostala sam zatečena. Pitala sam: ‘Zašto?’ On je odgovorio: ‘Zato što imaš tamnu kosu i smeđe oči.’” 

U to je, naime, vrijeme većina modela s naslovnica imala plavu kosu i plave oči. Ubrzo, Cher je dospjela na naslovnice nekih od najvećih časopisa, ali to nije bila velika pobjeda koliko je mislila da će biti. “Samo sam izgledala kao… ne znam tko. Izgledala sam općenito.” 

Ipak, Cher se itekako znala nametnuti svojim imidžem na crvenom tepihu. Njezine kreacije koje je dizajnirao Bob Mackie legenda su dodjela Oscara.

A koje joj je bilo najneshvaćenije pojavljivanje? “One noći kada sam otišla na dodjelu Oscara s velikom, crnom, pernatom irokezkom. Neki su mislili da sam luda. Drugi su mislili da je to nevjerojatno. Jane Fonda je rekla: ‘Oh, Cher, ovo je najbolje ikada.’ Ali mnogi su ljudi mislili da nemam poštovanja. Da ne možeš biti ozbiljna glumica i odijevati se na način koji je, ne znam, neprikladan. No, to je bio moj način da kažem: O, da? Ovo sam ja, a vi ćete se jednostavno morati naviknuti na to”, naglasila je Cher.

 

 
 
 
 
 
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Objavu dijeli Cher (@cher)

Oduvijek je bila velika ljubiteljica šminkanja 

Cher kaže kako se njezin stil razvijao tijekom godina. Velika je ljubiteljica šminke, ali kako kaže, s vremenom je naučila voljeti i svoje prirodno lice.

“Voljela sam svoje lice kad sam bila našminkana. Nisam shvaćala da sam slatka kada nemam šminku. Nakon nekog vremena shvatila sam da moram biti sretan sa šminkom, ali i bez nje”, istaknula je Cher koja sada ima 75 godina. “Ovo će zvučati ludo, ali kad se pojavio COVID-19, rekla sam: ‘O, moj Bože, bolje je da svi ti stari ljudi dobiju cjepivo.’ Hah! Jednostavno sam zaboravila da sam i ja njihovih godina. To je način na koji ja razmišljam”, ističe pjevačica.

 

 
 
 
 
 
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Objavu dijeli M·A·C Cosmetics (@maccosmetics)

Naslovna fotografija: @cher

Pročitajte još...

Povezano

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime