Petak, 26 travnja, 2024

Mixa otkriva novosti za njegu suhe i osjetljive kože

U predivnom ambijentu hotela Amadria u središtu Zagreba, jučer je održan panel brenda Mixa pod nazivom ‘Koža bira #LabProvenLifeProven’. Glumica i voditeljica Doris Pinčić Guberović moderirala je panel, a sudjelovali su Paola Đurinec, dr. med. specijalistica dermatovenerologije, Stela Pleše Bonifačić, predstavnica brenda Mixa, glumica, autorica i voditeljica podcasta Lana Gojak Bajt, te poznati influencer TataPriča […]

U predivnom ambijentu hotela Amadria u središtu Zagreba, jučer je održan panel brenda Mixa pod nazivom ‘Koža bira #LabProvenLifeProven’. Glumica i voditeljica Doris Pinčić Guberović moderirala je panel, a sudjelovali su Paola Đurinec, dr. med. specijalistica dermatovenerologije, Stela Pleše Bonifačić, predstavnica brenda Mixa, glumica, autorica i voditeljica podcasta Lana Gojak Bajt, te poznati influencer TataPriča – Ivan Poslon. Tijekom vrlo intrigantnog razgovora, sudionici su dotaknuli teme njege kože ovisno o godišnjim dobima, osjetljive kože, kože novorođenčadi, ali i dermatoloških problema koji se javljaju nakon poroda i u različitim fazama života.



Prisutni su od dr. Đurinec primili korisne savjete o izboru proizvoda za njegu lica i tijela, razgovarajući pritom o pravilnoj njezi kože tijekom različitih godišnjih doba, brizi o koži najmlađih, te o tome koje korisne sastojke tražiti na deklaracijama prilikom odabira proizvoda za njegu kože. Dr. Đurinec naglasila je: ‘Osobe s dehidriranom kožom trebaju odabrati proizvode s hijaluronskom kiselinom, dok bi osobe s suhom kožom trebale preferirati proizvode s lipidima i ceramidima. Za njegu masne kože ključan je sastojak salicilna kiselina, stoga nema univerzalnog preparata koji bi odgovarao svima podjednako. Prilikom biranja proizvoda za njegu osjetljive kože, izuzetno je važno obratiti pažnju na to jesu li dermatološki proizvodi testirani na osjetljivoj koži, s klinički dokazanom efikasnošću.’

Novosti od Mixe za trenutno zimsko razdoblje

Panelisti Lana Gojak Bajt i Ivan Poslon, podijelili su iskustva u njezi kože svoje djece. ‘Kad je u pitanju koža moje kćeri i s obzirom na to da je ona još malena, vodim se onim ‘manje je više’ i biram pouzdane i provjerene proizvode za njegu’, ispričala je Lana. Ivan je istaknuo kako je trenutno najveći izazov s kojim se susreće suha koža lica njegove kćeri uslijed hladnoće i vjetra u ovo doba godine.

Suradnja s dermatolozima predstavlja jednu od okosnica brenda Mixa. ‘Razvoju Mixa proizvoda pristupamo vrlo ozbiljno, te surađujemo s medicinskim stručnjacima – dermatolozima, pedijatrima i oftalmolozima. Naši proizvodi su formulirani pod medicinskom kontrolom i testirani na osjetljivoj koži, istakla je Stela Pleše Bonifačić, predstavnica Mixa brenda.

Ove zime Mixa predstavlja tri višenamjenske kreme čiji su benefiti klinički dokazani. Osmišljene su da njeguju i štite različite potrebe osjetljive kože.

Mixa Urea Cica Repair

Mixa Urea Cica Repair obnavljajuća krema za lice, tijelo i ruke za grubu i ​​suhu kožu koja zaglađuje hrapavost i smanjuje perutanje kože. Krema je bogate, umirujuće teksture i ostavlja lagani osjećaj na koži.

Mixa Ceramide Protect

Mixa Ceramide Protect višenamjenska krema za jačanje zaštitne barijere kože namijenjena je njezi i zaštiti vrlo suhe kože cijele obitelji. Nakon prvog korištenja zadržava vlagu i jača barijeru kože. Štiti kožu od intenzivne suhoće. Bez mirisa je, nježne teksture, nemasna i brzo se upija.

Mixa Panthenol Comfort

Mixa Panthenol Comfort krema za obnavljanje zaštitne barijere kože, ublažava osjećaj svrbeža, suhoću, hrapavost i crvenilo. 

 

Priča ovog francuskog brenda počinje još davne 1924. godine, kada francuski ljekarnik Dr. Roger, otvara ljekarnu u predgrađu Pariza, Boulognei. Gotovo stoljeće kasnije, brend Mixa jednako je poznat i inovativan u proizvodnji losiona i krema za njegu izrazito suhe kože, a njihova misija – pomoći ljudima da se bolje osjećaju u svojoj koži – nastavlja se.  

Brend se danas fokusira na inovaciju, sigurnost i učinkovitost svojih proizvoda, čime stvara povjerenje kod korisnika. Razvijeno je više linija proizvoda usmjerenih na različite potrebe kože, uključujući proizvode za bebe, djecu i odrasle. 

Fotografije: John Pavlish

Pročitajte još...

Povezano

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime