Četvrtak, 2 prosinca, 2021

beauty4thefuture: Razvrstavajte potrošena pakiranja kozmetičkih proizvoda

Cilj pokretanja ove stranice jest kvalitetna edukacija potrošača o mogućnostima razvrstavanja i recikliranja higijenskih i kozmetičkih proizvoda, kao i poticanje njihovih odgovornih navika i ponašanja

L’Oréal Adria je, u suradnji s tvrtkom Hamburger Recycling Croatia, pokrenuo internetsku stranicu beauty4thefuture.hr kojom nastoji podići svijest potrošača o važnosti razvrstavanja potrošenih pakiranja kozmetičkih proizvoda.

Cilj pokretanja ove stranice jest kvalitetna edukacija potrošača o mogućnostima razvrstavanja i recikliranja higijenskih i kozmetičkih proizvoda, kao i poticanje njihovih odgovornih navika i ponašanja.

Poticanje razvoja kružnog gospodarstva, smanjenja zagađenja okoliša…

Mogu li se staklenke s kremom za njegu lica baciti u kontejner za staklo? Što napraviti s praznim bočicama šampona? Recikliraju li se ruževi i maskare?
Ovo su samo neka od pitanja koja potrošači mogu pronaći na spomenutoj internetskoj stranici, a navike koje potrošači usvoje doprinijet će
razvoju kružnog gospodarstva, smanjenju zagađenja okoliša, smanjenju količine plastičnog otpada i potaknuti društveno odgovorno ponašanje. 

“Kao vodeća beauty kompanija  u svijetu, cilj nam je pozitivno utjecati na društvo unutar kojeg poslujemo. Stoga ovom beauty4thefuture kampanjom i pokretanjem informativne internetske stranice nastojimo educirati potrošače o pravilnom razvrstavanju kozmetičkog otpada, ali i pomoći im u donošenju održivih odluka prilikom kupnje kozmetičkih proizvoda”, istaknula je Vanya Panayotova, generalna direktorica L’Oreala Adria. 

Vanya Panayotova, Foto: Dario Marić – instagram.com/riodaricma

Uključivanje potrošača u lanac odgovornosti

Kako bi ponovna upotreba materijala bila uspješna, ključno je da se u lanac odgovornosti uključe i potrošači. A upravo je razvrstavanje pakiranja kozmetičkih proizvoda izazov iz dvaju razloga, a to su raznolikost materijala i nedostatak informacija specifičnih za ovu kategoriju. Stoga mnoga pakiranja kozmetičkih proizvoda završe u kućnom (miješanom komunalnom) otpadu, umjesto u odlagalištima za recikliranje. 

Kako bi se potrošači pravilno informirali o razvrstavanju ove vrste otpada, u kampanju beauty4thefuture uključit će se većina brendova L’Oréal grupe, omiljeni potrošačima u Hrvatskoj. Brendovi će putem svoje komunikacije prenositi poruku o reciklabilnosti pojedinog proizvoda uz upućivanje na  edukativnu internetsku stranicu beauty4thefuture.hr koja objašnjava kako razvrstati različita pakiranja proizvoda prema materijalima od kojih su izrađena.

Sinergija vodeće beauty kompanije i Hamburger Recycling Croatia

Kao partner beauty4thefuture.hr inicijative, tvrtka Hamburger Recycling Croatia pružila je svoja iskustva i stručnost u pogledu selektivnog odvajanja otpada te ponudila platformu posvećenu razvrstavanju higijenskih proizvoda na internetskoj stranici hamburger-recycling.com. Organizacija je član Prinzhorn grupe i djeluje u 16 zemalja te je predvodnik na europskom tržištu po pitanju industrije pakiranja, papira i recikliranja.

S obzirom na to da pakiranja predstavljaju veliki dio globalnog otiska različitih proizvoda, L’Oréal grupa je već 2007. godine implementirala održivu strategiju pakiranja koja se temelji na tri načela (3R) – poštovanje (respect) sigurnosti kupaca, zdravlja i bioraznolikosti; smanjenje (reduce) težine i veličine pakiranja ili potpuno uklanjanje pakiranja te poticanje sustava za ponovno punjenje ili zamjena pojedinačnih doza višekratnim dozama te zamjena (replace) nekih materijala njihovim boljim inačicama.

Inn River flowing in the forest in Switzerland. Aerial view from drone on a blue river in the mountains.

Svojim novim globalnim program održivog razvoja L’Oréal for the future, kompanija se obvezala do 2030. godine smanjiti količinu pakiranja svojih proizvoda za 20%, kao i osigurati da sva plastična pakiranja njihovih proizvoda budu napravljena od recikliranih materijala ili materijala iz bioloških izvora. Grupa je također postavila cilj da do 2025. godine 100% plastičnih pakiranja bude pogodno za ponovno punjenje, recikliranje ili kompostiranje, doprinoseći tako razvoju kružnog gospodarstva.

Pročitajte još...

Čista kozmetika: Postoji li ‘clean beauty’ i u čemu je tajna te filozofije?

Jedan od najpopularnijih naziva u kozmetičkoj industriji trenutno je 'clean beauty'. Kao i drugi izrazi poput 'green' i 'prirodno', koristi se za opisivanje svake...

6 kombinacija sastojaka za njegu kože koje trebate – potpuno izbjegavati

Neki kozmetički preparati bolje djeluju kada se koriste u paru s nekim drugim, dok neke nikako ne bi smjeli koristiti u kombinaciji -- posebno ako su u pitanju određeni preparati za njegu lica! Točne detalje otkriva dermatologinja dr. med. Dora Madiraca Glasović

#CodeRed4Climate: Više od 100 beauty brendova udružilo se za spas klime

Brandovi koji sudjeluju promijenili su svoje fotografije profila na društvenim medijima u crvenu kako bi iskazali podršku i potaknuli potrošače da pozovu predstavnike Kongresa kako bi donijeli značajne promjene u zakonima i pomogli okolišu

Greenwashing – sve je više pokušaja prodaje lažne prirodne kozmetike

Većina će čim ugleda etiketu organsko, prirodno ili vegansko odmah pomisliti kako se radi o dobrom proizvodu. Rijetki će pomisliti kako se radi o marketinškom triku jer je biti 'zelen' sada in. Otkrijte kojim se taktikama proizvođači koriste isključivo zbog - financijske koristi

Povezano

Zaboravite na zlato i umjetnička djela: Hit su investicije u – obnovu zemlje!

Britanski napori o obnovi dobili su korporativni zaokret jer zelene investicijske tvrtke nastoje generirati dugoročnu vrijednost kapitala za svoje ulagače - kroz programe ponovnog obnavljanja zemlje i stvaranja novih radnih mjesta

Znanstvenici u Južnoj Koreji ‘izumili’ obnovljivu energiju iz – urina!

Južnokorejski znanstvenici predvode revoluciju u gorivnim člancima koji generiraju 'čistu' energiju i pročišćavaju otpadne vode

Nizozemski studenti izradili genijalan pop-up kombi na solarni pogon!

Vozilo generira dovoljno sunčeve energije za vožnju, tuširanje, gledanje televizije, punjenje prijenosnog računala i kuhanje kave. Studenti su uspjeli projektirati i izgraditi mobilnu kućicu u samo godinu dana, a nedavno su završili svoje testno putovanje iz Eindhovena do juga Španjolske

Inicijativa na četiri kontinenta: Promijenimo prehranu, a ne klimu!

Jeste li znali da uklanjanjem mesa, mlijeka i jaja iz prehrane možemo smanjiti naš ugljični otisak čak 73% ili da štedimo više vode ako pojedemo pola kilograma govedine manje, nego da se cijelu godinu ne tuširamo?

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime