Subota, 23 ožujka, 2024

Omiljene čokoladice stižu u origami papiru umjesto u plastičnom

Inicijativa stiže iz Nestle Japan. Ovakav potez se može činiti malim i beznačajnim, ali upravo je Japan najveće tržište KitKata, s oko 4 milijuna prodanih čokoladica svaki dan

Nestlé, kao društveno odgovorna kompanija postavila je cilj do 2025. godine imati 100% ambalaže koja se može reciklirati te ponovno upotrijebiti, a jedan od prvih koraka jest da se omoti za čokoladicu KitKat u potpunosti rade od origami papira umjesto od plastike.



Novi dizajn dolazi iz Nestléa Japan, koji ga koristi na minijaturnom KitKatu. Papirnati omot također potiče korisnike da ga pretvore u malenu origami dizalicu nakon što pojedu omiljenu čokoladicu. Ovakav potez se može činiti malim i beznačajnim, ali Japan je najveće tržište KitKata, s oko 4 milijuna prodanih jedinica svaki dan. Prema Fast Companyu, samo promjena pakiranja na ovom proizvodu može smanjiti upotrebu plastike u tvrtci za 380 tona godišnje.

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli Yanko Design (@yankodesign)

Govoreći o inicijativi da postanu ekološki prihvatljivija kompanija, izvršni direktor Nestléa Mark Schneider izjavio je: “Plastični otpad jedno je od najvećih pitanja održivosti s kojima se svijet danas suočava, a rješavanje problema zahtijeva kolektivni pristup. Predani smo pronalaženju poboljšanih rješenja za smanjenje, ponovnu upotrebu te recikliranje. Naša je ambicija postići stopostotnu ambalažu koja se može reciklirati ili ponovno upotrijebiti do 2025.”

Istodobno, u Velikoj Britaniji se i popularni Smatries počeo pakirati u reciklirajući papir, također u sklopu globalne inicijative da ova poznata kompanija prehrambenih proizvoda postane 100 posto ekološki prihvatljiva.

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli Nestlé (@nestle)

Jedva čekamo u bliskoj budućnosti vidjeti još reciklirane ambalaže omiljenih prehrambenih proizvoda.

Pročitajte još...

Povezano

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime