Ponedjeljak, 27 rujna, 2021

Poštanske marke s toplinski reaktivnom tintom – ‘alarm’ za klimatske promjene

Poštanske marke finskog studija Berry Creative sadrže slike ptica i snježnih oblaka koji se pri zagrijavanju pretvaraju u kosture i grmljavinu kako bi poslali poruku o posljedicama klimatskih promjena

Dizajnirane za Finski poštanski ured s ciljem prikaza negativnih učinaka klimatskih promjena i rastuće temperature na Finsku, ali i na cijeli svijet, ove poštanske marke imaju tri osnovna dizajna: snježni oblak, prikaz imigracije i ptica.

Te su slike tiskane u crnim siluetama na obojenim gradijentnim pozadinama. Ispisani tintom koja transformira boju koja reagira na toplinu, ovi se simboli mijenjaju iz crne u bistru kad se zagriju trljanjem prstom, otkrivajući dodatne dizajne ispod.

Slike budućnosti koja nam prijeti

Snježni se oblak pretvara u grmljavinsku oluju koja predstavlja gubitak zimskih snježnih padavina, dok se prikaz imigracije pretvara u masovnu migraciju jer klimatske promjene tjeraju na napuštanje domova i preseljenje. Ptica se pretvara u kostur, kao prikaz izumiranja mnogih domaćih životinjskih vrsta u Finskoj.

Te skrivene slike otkrivaju kako će izgledati budućnost ako se ne krenemo boriti protiv klimatskih promjena i globalnog zagrijavanja. Kao što je studio objasnio, svaka poštanska marka ima nazubljene rubove i privlačne gradijente boja kako bi se stvorio osjećaj hitnosti.

Različite posljedice klimatskih promjena u Finskoj

“Htio sam se igrati s vrlo alarmantnim slikama”, rekao je kreativni direktor Berry Creative Timo Berry.
“Obično volim komunicirati alternativno, o načinima kako da napredujemo, a ne samo ukazivati na određeni problem. Ali ovdje za to nije bilo prostora”, nastavio je: “Istražio sam različite posljedice klimatskih promjena ovdje u Finskoj i odabrao tri – snijeg koji se zimi pretvara u vodu i kišu, masovna klimatska izbjeglička kriza i gubitak endemskih vrsta.”
S ciljem dosezanja što većeg broja ljudi, poruka će se – doslovno – slati na pismima i paketima kako bi potaknula stanovništvo da poduzme mjere za smanjenje emisija stakleničkih plinova.

Pročitajte još...

Farme budućnosti: Je li vertikalna poljoprivreda ključ proizvodnje hrane?

Za samo 30 godina gotovo 70% svjetske populacije živjet će u gradovima. Kako ćemo proizvoditi hranu koja će služiti ovoj brzo rastućoj populaciji koja postaje sve koncentriranija na drugačiju vrstu poslova?

Greenwashing – sve je više pokušaja prodaje lažne prirodne kozmetike

Većina će čim ugleda etiketu organsko, prirodno ili vegansko odmah pomisliti kako se radi o dobrom proizvodu. Rijetki će pomisliti kako se radi o marketinškom triku jer je biti 'zelen' sada in. Otkrijte kojim se taktikama proizvođači koriste isključivo zbog - financijske koristi

I psiholozi preporučuju: Podržite lokalne proizvođače hrane. A evo i zašto?

U doba korone odjednom je postala više nego ikada važna zemlja podrijetla hrane, posebno voća i povrća. I to ne samo zbog ekoloških razloga

Kako ljudi zagađivanjem oceana utječu i na promjene zvukova pod vodom

Ne samo da ljudi mijenjaju površinu i temperaturu planete, već i njegove zvukove - a ti se pomaci mogu primijetiti čak i u oceanu, pokazalo je nedavno istraživanje. Promjene u zvučnom okruženju oceana utječu na široke dijelove morskog života, od sićušnih kozica do velikih kitova, otkrili su istraživači

Povezano

Genijalno: Napuštena zračna luka na Tajvanu pretvorena u – zeleno utočište

Drveća su posađena uzdužno u smjeru sjevera prema jugu kroz jedinstvene instalacije - koje su osmišljene s posebnim fokusom na osjetila govora, okusa, sluha i drugo. U parku se nalazi i posebno akustično jezero - osmišljeno za stvaranje odjeka te livada bogata cvijećem koje obiluje raznim mirisima

Italija štiti svoja divovska drveća i sad mogu živjeti stoljećima!

Talijanskim Zakonom o monumentalnim drvećima, a koji je donešen u 20. stoljeću, zaštićene su čak 22.000 drveća različitih vrsta - poput bukve, hrasta, bora, masline, čempresa - od potencijalne sječe i nemara. Zato su danas monumentalna atrakcija diljem zemlje

#CodeRed4Climate: Više od 100 beauty brendova udružilo se za spas klime

Brandovi koji sudjeluju promijenili su svoje fotografije profila na društvenim medijima u crvenu kako bi iskazali podršku i potaknuli potrošače da pozovu predstavnike Kongresa kako bi donijeli značajne promjene u zakonima i pomogli okolišu

Andrea Anić Dokmanović: Priroda i ljekovito bilje su luksuz neophodan za naše zdravlje!

Andrea Anić ljekovito bilje koristi cijeli život, ali preseljenjem u Gorski Kotar one su joj postale dostupnije. Od biljaka izrađuje kreme i sapune, tinkture, macerate, ali i džemove i keksiće. Svoju ljubav prema prirodi i modi spojila je s (Lj)eko kolekcijom torbi čije tkanine boja sama...

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime