“Oko 89% potrošača, koji su primili poslovni poklon u posljednje dvije godine, može se sjetiti oglašivača, koji im je darovao proizvod.”
Trenutno je korištenje sportskih proizvoda za promociju jedna od popularnih taktika sportskog marketinga. Ova taktika se ne koristi samo u sportskoj industriji, već ga koriste i sportski timovi, klubovi, brendovi, tvrtke, organizacije, poduzeća, škole, vjerska tijela, dobrotvorne organizacije itd. Trenutni trend zapravo pokazuje da su tvrtke svjesne prednosti korištenja brendirane robe, personaliziranih poklona i poslovnih poklona kao praktičnog marketinškog alata za postizanje ciljeva brenda i poslovnih ciljeva.
Promotivni proizvodi su popularni i mogu se naći u gotovo svakom kućanstvu, a 8 od 10 potrošača ima barem jedan brendirani proizvod. Stoga brendovi i tvrtke koriste brendirane sportske artikle prvenstveno kao poklone za promociju kako bi povećali izloženost brenda, promovirali prodaju, povećali konverzije i, što je najvažnije, prenijeli poruku publici. Čitajte dalje ako želite saznati više o prednostima ovih proizvoda u članku “Kako koristiti sportske proizvode kao poklone za promociju za jačanje svog brenda”:
- Što su sportski proizvodi?
- Što je sportski marketing?
- Najbolji sportski proizvodi za promociju?
- Kako koristiti sportske proizvode kao poklone za promociju za marketing vašeg brenda?
- Najbolje ideje za odabir proizvoda ili promo materijala za sportske događaje?
Što su sportski proizvodi?
Sportski proizvodi podijeljeni su u dvije kategorije: temeljni proizvodi i dodaci proizvoda. Temeljni proizvodi obično se odnose na sam sportski događaj, natjecanje ili igru. Nasuprot tome, dodaci proizvoda odnose se na robu ili usluge povezane s temeljnim proizvodima, kao što su trgovina, ugostiteljstvo i informacijske usluge. Danas je korištenje brendirane sportske robe popularan trend koji se pokazao učinkovitom strategijom oglašavanja i marketinškom taktikom.
Sportski proizvodi su alati, materijali, odjeća i oprema kojima se sportisti i gledatelji natječu u sportu. Igrači nisu samo profesionalni sportaši, već svaki pojedinac koji se bavi sportom na raznim lokacijama, kao što su dom, ured, škole, parkovi itd. I gledatelji, međutim, nisu samo navijači, već se pojam odnosi na širu publiku ili javnost. Sportski proizvodi su stoga proizvodi ili usluge koji su namijenjeni korištenju, a ujedno donose dobrobit sportskim sudionicima, gledateljima ili sponzorima.
Što je sportski marketing?
Sportski marketing je jednostavno rečeno korištenje sportskih aktivnosti za plasiranje proizvoda. Uključuje specifičan i strateški marketing proizvoda, usluga, ličnosti, događaja, aktivnosti, kampanja, strategija i imidža sportaša i sportskih timova, koji ili nisu ili jesu povezani sa sportom putem usluga, sponzorstva, partnerstva ili izravnog marketinga. Korištenje brendirane robe i drugog sportskog promo materijala popularna je taktika u sportskom marketingu. To omogućuje brendovima da se izravno promoviraju ciljnoj publici i ističu se na suptilan, ali uvjerljiv način.
Sport je proizvod koji se nudi javnosti, krajnjim potrošačima, a može se koristiti i za promociju brenda. Danas je teže dosegnuti potrošače ili ciljanu publiku nego prije zbog zasićenosti sadržajem i oglasima putem digitalnog marketinga i tradicionalnog marketinga. Stoga se bolje taktike oglašavanja koriste za učinkovitije privlačenje interesa publike. Jedan od njih je sportski marketing.
Najbolji sportski proizvodi za promociju?
Sportski promo materijal su sportski artikli ili prilagođeni sportski proizvodi, koji su brendirani ili prilagođeni logotipom, porukom, dizajnom ili vizualnim elementima. Obično stvaraju pozitivan i trajan dojam u mislima vaših primatelja, što ih čini zagovornicima ili promotorima vašeg brenda, gdje god se vaš proizvod koristi ili nosi. Time se povećava vidljivost vašeg brenda na proširenijim područjima, kao i vaša digitalna prisutnost, jer je dobro poznata činjenica da proizvodi promo materijala potiču razgovore na društvenim mrežama.
Stoga morate odabrati najbolje sportske proizvode za promociju. Ti bi trebali biti kvalitetni i popularni među vašom ciljanom publikom. Neki od najboljih sportskih proizvoda za poklone za promociju i poslovne poklone su sportska odjeća kao što su sportske majice, košulje, jakne, dukserice, trenirke, tajice, kape, bandane itd. Važni su i dodaci sportskim proizvodima kao što su boce za vodu, čarape, sportske trake, sunčane naočale, torbe oko struka, sportske torbe, putne torbe, lepeze itd., te sportski predmeti kao što su stadionske trube ili rogovi, zviždaljke, nogometne lopte, košarkaške lopte, frizbi, podmetači za stadione, užad za skakanje, prostirke za jogu itd.
Kako koristiti sportske proizvode kao poklone za promociju za marketing vašeg brenda?
Sport je izvrsna poveznica koja se proteže izvan kulture, obrazovanja, društveno-ekonomskog statusa, religije, spola i još mnogo toga. Brendovi ulažu u sponzorstva, proizvode sportskih ekipa i jeftine sportske proizvode i promo materijal kako bi dosegli svoju ciljanu publiku iz različitih pozadina i pretvorile gledatelje i obožavatelje u potencijalne klijente i na kraju kupce. Stoga korištenje sportskih proizvoda za promociju može pokrenuti ili poboljšati kampanju, povećati angažman te povećati vidljivost brenda u područjima u kojima još niste poznati.
Dobra značajka uspješnog sportskog marketinga obično je nepokolebljiv fokus na angažman i autentične konverzije. Sportski proizvodi koji se koriste kao pokloni za promociju osiguravaju dosljednu i dužu izloženost, jer njihov doseg ne završava na sportskom događaju, već se oni koriste i naknadno. Stoga, kao brend, možete iskoristiti lojalnost potrošača za promicanje svijesti o brendu i postizanje ciljeva konverzije s najboljim sportskim promo materijalom koji bi cijenili ljubitelji sporta i javnost, uključujući i vašu ciljanu publiku. Tako možete ostaviti trajan učinak na duge staze, jer većina primatelja sportskih proizvoda ne odbacuje, već ih dijeli kada se više ne koriste.
Navijači se poistovjećuju sa svojim omiljenim sportašima, sportskim ekipama i sportskim aktivnostima te brendovima koji se poistovjećuju s njihovim sportskim interesima. Stoga možete ostaviti pozitivan trag u svijesti navijača s povećanjem lojalnosti potrošača preporukom proizvoda, poklona ili prodajom brendiranih sportskih proizvoda. Zbog lojalnosti navijača, sportski proizvodi po mjeri i sportski marketing danas je općenito praktična, isplativa i uspješna marketinška taktika za brendove i tvrtke.
Najbolje ideje za odabir proizvoda ili promo materijala za sportske događaje?
Bilo da se radi o sportskoj aktivnosti u zatvorenom ili na otvorenom na raznim lokacijama kao što su stadioni, igrališta, parkovi, škole itd., sport obično privlači veliki broj navijača i gledatelja. Vaši potencijalni klijenti, kupci, a ponekad i partneri ili investitori obično su u ovoj gomili. Stoga morate implementirati sportske marketinške strategije, kao što je korištenje brendiranih proizvoda sportskih timova putem sponzorstva i učinkovitih, ali jeftinih sportskih proizvoda koji se koriste za promociju kako biste pobudili njihov interes i poboljšali ili povećali izloženost brenda. Ovi brendirani proizvodi se obično dijele kao pokloni na tim događajima.
Masovni pokloni za promociju izvrsni su u privlačenju, pozivanju i osiguravanju novih kupaca, ali su također izvrstan alat za zadržavanje postojećih kupaca. U nastavku su navedeni najbolji sportski proizvodi za promociju koji će učiniti vaše prisustvo na sportskim događajima poznatim: košarkaške lopte, nogometne lopte, bejzbolske lopte, lopte za plažu na napuhavanje, ručnici za reli, stadionski podmetači, stadionski pomponi, stadionske trube ili rogovi, zviždaljke, kape, ručnici za lice, sportske majice, kravlja zvona, boce za vodu, ručnici za hlađenje, bandane, sunčane naočale, kišobrani i suncobrani.
Gotovo svi vole poklone ili promotivne artikle, pogotovo ako su ti promišljeni, praktični i vrijedni. Sportske proizvode možete podijeliti i kao neobične poslovne poklone koji će vašim kupcima i partnerima djelovati osvježavajuće. Stoga prije nekog sportskog događaja potrebno je pažljivo razmisliti o odabiru artikala za promociju i odlučiti se za one koji će u skladu s vašim budžetom ispuniti očekivanja vašeg brenda. Obično se morate odlučiti za dizajn i boju proizvoda te osigurati da darujete visokokvalitetne poklone za promociju, čime ćete izbjeći negativne povratne informacije od primatelja i korisnika.
Ukratko, članak je otkrio uvid u sportske proizvode i istaknuo prednosti koje možete uživati od ove isplative marketinške taktike. Stoga razmislite o korištenju ovih jeftinih sportskih proizvoda kao najboljih poklona za promociju za postizanje ostvarivih ciljeva oglašavanja vašeg brenda, kao što su povećanje svijesti o brendu, vidljivosti i ugleda. Zauzvrat, ovi sportski proizvodi po mjeri doprinijet će velikim konverzijama i dobiti za vaše poslovanje.