Nedjelja, 3 srpnja, 2022

Kako do top forme? Uz ovih 5 sportova imat ćete idealnu figuru

.Zapravo, najteže je samo pronaći ono što baš vama osobno odgovara i što vas neće dodatno iscrpiti nego vam dati snagu i volju za obavljanjem drugih obveza kojima su vam ispunjeni radni dani

Zaista postoji jako puno sportova kojima se danas možete baviti i ni jedan nije manje učinkovit od drugoga u održavanju zdravog tijela i lijepe figure. U vrijeme sjedenja pred raznim ekranima, svaki dodir s fizičkim aktivnostima i više je nego pohvalan. Zapravo, najteže je samo pronaći ono što baš vama osobno odgovara i što vas neće dodatno iscrpiti nego vam dati snagu i volju za obavljanjem drugih obveza kojima su vam ispunjeni radni dani. Zato donosimo 5 sportova koji će vam pomoći da na zabavan način u zdravom tijelu imate i zdrav duh:

1/ Pilates



Pilates je sjajan za održavanje stabilnosti i dobrog držanja. On rezultira produljenjem i jačanjem čak i najmanjih mišića. Fokus posebno stavite na donje trbušne mišiće koji nisu važni samo u estetske svrhe, već također pomažu u podupiranju kralježnice i uklanjanju pritiska sa leđa, čime se sprječava bol. Za one koje puno hodaju u štiklama tu su vježbe stopala. Vrlo je važno imati jake mišiće u stopalima i fleksibilnost teleće tetive jer kada hodate u petama, mišići se stegnu i stvaraju nelagodu što može utjecati na koljeno. Za stvaranje izgleda ruku koji je snažan i ženstven, ali ne pretjerano izgrađen, preporuča se korištenje otpornih traka.

2/ Brazilski Jiu Jitsu

Izvrstan trening za cijelo tijelo, jiu jitsu je fizički zahtjevan i brzo poboljšava razinu kondicije, ali jedan od glavnih razloga zašto je toliko popularan je činjenica da uključuje puno rješavanja problema pa vas psihički izaziva. Kao jedna od najdominantnijih borilačkih vještina, u stvarnom svijetu primijenjuje se za samoobranu, što poboljšava samopouzdanje i samopoštovanje. Koliko god bilo, to je izvrstan način da se oslobodite frustracija, a najbolje je što ljudi svih pozadina, oblika i veličina mogu sudjelovati i napredovati u ovom sportu.

3/ Joga

Izvrsna je za fleksibilnost, ublažavanje stresa i kvalitetu sna, a to su samo neke prednosti. Joga je vježba sjajna za ublažavanje napetosti i osigurava da su mišići prikladno istegnuti. Osim toga, odlična je za oporavak, posebno je važno ako živite aktivnim stilom života. Uz pomoć joge i meditacije iz teškog ćete razdoblja izaći jači i sretniji znajući da koliko god se teški izazovi pojavljuju pred vama, oni uvijek sa sobom nose priliku za transformaciju.

4/ Hodanje

Aktivan životni stil u kombinciji s balansiranom i nutritivnom prehranom osigurat će da nisku razinu masti na tijelu. Najlakši način na koji možete učiniti svoj život aktivnijim je pješačenje. Razmislite o hodanju stepenicama, umjesto vožnje liftom, pješačenju ili vožnji biciklom na posao umjesto da se vozite autom ili javnim prijevozom – činite sve što možete kako biste dosegli dnevni cilj broja koraka. Dobar cilj je između 7500 i 10.000 koraka dnevno.

5/ Plivanje i surfanje

Šećer na kraju su surfanje i plivanje, dvije daleko najzabavnije aktivnosti od svih nabrojenih. Opuštanje u vodi, koliko god naporan inače bio vaš trening po izboru, izvrstan je način vježbanja gotovo svih dijelova tijela, bez rizika od ozljeda. Voda stvara otpor, što znači da mišići jačaju, a uronjenost u vodu – osobito u more – također je sjajno za um.

Pročitajte još...

12 trikova da se osjećate sito i fit! Bonus: gubite i višak kilograma!

Otkrijte jednostavne načine kako jesti zdravo i puno praktičnih primjera kako imati vitk(ij)u liniju. I nije uopće teško, kao što neki misle

6 savjeta osobnog trenera kako hodanje pretvoriti u vrlo učinkovit trening

Osim brojnih fizičkih benefita, čak i kratki interval od 10 minuta brzog hodanja povećava našu mentalnu budnost, energiju i pozitivno raspoloženje - tri stvari koje su nam svima nedostajale u posljednjih nekoliko mjeseci jer smo se previše 'družili' s četiri zida svog doma

20 fitness profila na Instagramu koji će vas motivirati da pomaknete svoje granice!

U siječnju kojeg obilježavamo kao #mjesecdobrihodluka upotrijebite svoj Instagram profil kako bi pronašli inspiraciju za vježbanje. A zapratiti žene koje motiviraju na zdraviji i aktivniji način života, bez obzira jeste li početnica, možda čak i trudni, ili tražite 'profi' trening...

10 savjeta za sve joga početnike – za što lakši početak vježbanja

Kako biste maksimalno iskoristili sve benefite joge važno je i kojeg učitelja odabrati, koja ograničenja poštovati, ali i i na koji način mogu disanje, hrana, pa čak i humor utjecati na jačanje ljubavi prema ovom obliku vježbanja!

Povezano

Kvalitetno vrijeme u prirodi: Highlander je nezaboravna avantura za djecu

Na prvu možda jest nešto što je predviđeno za odrasle, ali Tara Šijanski, Sven Kolar, Luka Šiptar i Malik Burnić razuvjerit će svakog tko pomisli tako. Naime, njih su četvero samo nekolicina od onih najmlađih koji su odlučili svoju ljubav prema planinama pokazati i sudjelovanjem na HIGHLANDER-u. Tara, Luka i Malik su ga već odradili, a Sven ove godine planira u pohod na Velebit

Wimbledon 2022: Nova pravila, nove teniske nade, ali i povratak velikana

ATP i WTA Tours objavili su da neće dopustiti da se na Wimbledonu dodjeljuju bodovi za rangiranje. Što znači da onima koji pobijede na turniru ili prođu dobro ove godine, to neće poboljšati rang

Wimbledonski tjedan: Zanimljivosti koje sigurno niste znali o najcjenjenijem teniskom turniru

Prvotno je održan samo turnir za tenisače, kojeg je osvojio Spencer Gore, a žene su priliku za igranje dobile 1884. godine kada su u program uvršteni i muški parovi. U nastavku vam donosimo neke od zanimljivosti koji ovaj teniski turnir čine drugačijim od drugih

Omiljena ljetna aktivnost: 7 blagodati plivanja na naše zdravlje

Jedna od omiljenih ljetnih aktivnosti - plivanje - zapravo je oblik tjelovježbe koji ima osobito dobar utjecaj na tijelo i duh

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime