Subota, 12 listopada, 2024

Tomislav Ricov: Sunset Sports Media Festival za pet godina bit će jedan od vodećih festivala na svijetu

Riječ je o spoju globalne sportske i medijske industrije koji okuplja najveće profesionalce u svijetu sporta. Festival organizira agencija Pepermint koja stoji i iza Weekend Media Festivala, a jedan od vlasnika upravo te kreativne agencije otkrio nam je sve pojedinosti nadolazećeg festivala

Već se tjednima u medijima ističe da je novi sportski festival Sunset Sports Media Festival projekt koji će postaviti nove standarde u organizaciji sportskih poslovnih događanja. Riječ je o spoju globalne sportske i medijske industrije koji okuplja najveće profesionalce u svijetu sporta. Festival organizira agencija Pepermint koja stoji i iza Weekend Media Festivala, i broji više od 20 godina iskustva u event managementu, a jedan od vlasnika upravo te kreativne agencije jest Tomislav Ricov koji nam je otkrio sve pojedinosti nadolazećeg festivala.



Sunset Sports Media Festival najnoviji je ovoljetni skup profesionalaca na teme mash upa medijske i sportske industrije koji se održava u Zadru. Win win franšiza i The Best of Both World, da parafraziram ime jednog split albuma popularnih Jay Z-a i R. Kellyja, širi se polako od Rovinja prema cijeloj jadranskoj obali. Kako je došlo do pokretanja Sunset Sports Media Festivala i koliko će i kada trajati prvo izdanje?

Ideja o festivalu koji će spajati sport i medije postoji već nekoliko godina. Pete Radovich godinama dolazi na Weekend Media Festival i svaki put spomene da bi trebali napraviti nešto u Weekend stilu, ali s temom sporta. Tvrdi da su festivali/kongresi naslonjeni na sport uglavnom dosadnjikavi, u hotelskim dvoranama, većinom muškarci u odijelima. Kako bi trebalo napraviti nešto malo više funky, neortodoksno, dodati zabavu i originalnu lokaciju.

Ove godine pristupio nam je Grad Zadar sa željom da napravimo nešto kod njih i tako je došlo do Sunset Festivala. Festival traje tri dana – u četvrtak 9. lipnja je otvaranje, u petak i subotu, 10. i 11. lipnja, su predavanja, paneli i partyji. 

Najvažnije od svega je, kad se planira novi događaj, točno odrediti zašto bi netko htio doći na njega i tko je mogući posjetitelj događaja

Pokretanje novog festivala jako je zahtjevan posao

Čini se da je Weekend Media Festival korijen svim budućim festivalskim franšizama. Što znači organizacijski, sponzorski, financijski i produkcijski pokretanje i, pretpostavljam, također dugo trajanje kao ideja i vizija dugoročnosti festivala?

Pokretanje novog festivala je jako zahtjevan posao. Potrebno je napraviti detaljnu pripremu, osigurati financiranje, napraviti svu moguću logistiku dovođenja i smještaja gostiju, produkcijski plan, napraviti best i worst case scenario. Probati eventualno zaraditi. Najvažnije od svega je, kad se planira novi događaj, točno odrediti zašto bi netko htio doći na njega i tko je mogući posjetitelj događaja.

Ovogodišnji program, osim atraktivnih panela, pozornost vuče brojnim gostima koji će poslužiti kao magnet svim sudionicima. Koji su Vama osobno najatraktivniji gosti?

Zvijezde su sigurno bivši sportaši poput Petera Schemichela, Ray Lewisa i Juliana Edelmana iz NFL-a, ali mene više zanimaju sudionici programa iz medija i biznisa vezanih za sport poput Sashe Savica koji vodi najveću svjetsku medijsku agenciju MediaCom… Jako se veselim i ekipi iz BSTN-a koji su kreirali ove uber cool Jugoplastika/Adidas tenisice.

Tajnu ostanka na samom vrhu svjetske sportske piramide, i sve o njihovim budućim planovima, slušat ćemo izravno od ljudi s intimnim znanjem o tematici

Direktor programa – NBA zvijezda

Recite nam nešto više o brojnim temama i panelima poput – “Access is King”, “Underdogs”, “Production in the New Era”, “Started from the Bottom Now We’re here”, “Women in Sports”, “Future of Serie A”, “Politics in Sport”/”it’s complicated”…

Direktor programa je Damjan Rudež, bivši NBA igrač, koji nam se pridružio na ovom projektu pa su sve teme nastale u zajedničkoj suradnji. Na “The Future of Serie A” ćemo doznati kako se jedna od najprestižnijih svjetskih nogometnih organizacija uspjela izvući neokrznuta iz svojih najmračnijih trenutaka i kako planiraju razvijati svoj daljnji rast u godinama koje dolaze. Tajnu ostanka na samom vrhu svjetske sportske piramide, i sve o njihovim budućim planovima, slušat ćemo izravno od ljudi s intimnim znanjem o tematici – talijanske novinarske senzacije Dilette Leotte, Michele Ciccaresea, direktora marketinga i komunikacija Serie A, i Ughette Ercolano, izvršne potpredsjednice DAZN sadržaja za Europu. Predavanje će moderirati Cindy Marina, novinarka CBS-a.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by 🌸Diletta Leotta🌸 (@dilettaleotta)

Na panelu “Women in Sports” četiri poznate dame pričat će o tome kako je to zapravo biti uspješna žena u sportskom ekosustavu i koje su to prepreke koje se moraju savladati na putu do vrha? I na ovom predavanju imat ćemo priliku čuti razmišljanja iskustva Dilette Leotte, na radost svih ljubitelja nogometa, ali i Mirne Zidarić, poznate sportske novinarke i urednice na HRT-u, Amande Guerra – američke novinarke nagrađene Emmyjem i Zdenke Zrilić – vlasnice tvrtke Sport Event, organizatora Zadar Basketball Tournamenta, jednog od najjačih i najatraktivnijih turnira u Europi. Sve one, uz moderiranje Kate Abdo, novinarke CBS-a, pokušat će kroz ovaj razgovor odgovoriti na ultimativno pitanje: hoće li ikada postojati istinska rodna ravnopravnost u svijetu sportskih medija?

Čudesno putovanje o samoj srži najvećih sportskih priča  

“The Power of Story”, predavanje Pete Radovicha, dobitnika 40 Emmyja i kreativnog direktora CBS Sporta, odvodi nas na čudesno putovanje na kojem će nam razotkriti što se nalazi u samoj srži najvećih sportskih priča ikad ispričanih, i objasniti nam inspirirajuće moći koje sadrže u sebi.

Predavanje “Athletes Owning Their Brands – The Edelman Way” približit će nam što je jednom sportašu ustvari potrebno da bi izgradio uspješan i održivi “brand” u vremenu kada sportske zvijezde posjeduju više moći i utjecaja nego ikada prije? Julian Edelman, MVP Super Bowla i jedno od najprepoznatljivijih lica NFL-a, svojim će riječima opisati kako je zajedno s najbližim timom stručnjaka uspio napraviti revoluciju u načinu na koji zvijezde navigiraju svijetom sportskih medija. Pridružit će mu se i Assaf Swissa I Samuel Biggers, suosnivači i kreativni direktori Superdigital LLC-a, bostonske marketinške tvrtke najpoznatije po tome što je Juliana Edelmana promovirala u globalnu online zvijezdu, baš kao i što je to bio u dresu Patriotsa. Moderator je ovog puta Amanda Guerra, novinarka CBS-a.

“Started from the Bottom, Now We’re Here” – digitalno doba zauvijek je promijenilo način na koji obožavatelji konzumiraju sportske sadržaje, a YouTube i društvene mreže omogućile su platformu novoj generaciji stvaratelja sadržaja da dobiju svojih pet minuta slave. O svojim netipičnim putevima koji su ih vodili do uspjeha na sportskoj medijskoj sceni uz moderiranje Cindy Marine, govorit će nam Marco Messina, osnivač IFTV-a i sportski analitičar CBS Sportsa, Debola Adebanjo s BBC Afrike te Ivona Hemen, koju gledatelji, osim kao reporterku u  emisiji RTL Sport, mogu gledati i u voditeljskoj ulozi Podcast Inkubatora.

“Sports Production in the New World” u 13.45 imamo priliku iz prve ruke čuti “tajnu uspjeha” Stephena Espinoze, čovjeka koji stoji iza uspjeha dva povijesna spektakla znanih kao “Mayweather – Pacquiao” i “Mayweather – McGregor”.

Spremni smo na sva iznenađenja

S Vašim smo partnerom Borisom Kovačekom razgovarali prije nekoliko mjeseci vezano za posljednji WMF koji je održavan još u pandemijskim uvjetima. Jesu li pandemijska izdanja festivala za nama i kako s organizacijske strane hendlate potencijalne viša sila situacije?

Nadam se da smo gotovi s pandemijskom ograničanjima, ali nikad se ne zna. Kao iskusnim event organizatorima iznenadni problemi nisu nam strani, zapravo očekujemo da će uvijek biti nepredviđenih problema…. Nekidan sam baš u jednom razgovoru komentirao da je izvjesno da nikad nećemo imati mirnu situaciju, bez velikih stresova, za pripremu festivala. Spremni smo na sva iznenađenja.

Umjesto da samo odrađujemo naručene evente klijenata, pokrenuli smo vlastite projekte

Koji je princip sudjelovanja posjetitelja na ovom festivalu? Isto kotizacije kao i WMF ili izravni pozivi?

Kotizacije koje možete kupiti preko naše web stranice.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by Tomo Ricov (@tomoricov)

Koji su svi projekti Vaše agencije Pepermint, osim spomenutih medijskih evenata i festivala, te kako se pozicionira na regionalnom tržištu na pozicije na kojima ste sada? Ako možete baciti s organizacijske strane neki kraći retro flashback na najvažnije točke razvoja Vaše karijere…

Pokušavamo se koncentrirati na nekoliko većih projekata, ali sudjelujemo i u manjim event i PR aktivnostima ako su nam zanimljivi. Na regionalnom tržištu pozicionirate se s kvalitetnim projektima, u našem slučaju – festivalima. Weekend Media Festival je jednini pravi regionalni poslovni događaj… I to već 15 godina. Pokretanje Weekenda je najvažnija točka razvoja agencije, od event agencije postali smo projektna agencija. Umjesto da samo odrađujemo naručene evente klijenata, pokrenuli smo vlastite projekte.

Bogati glazbeni program

Ponešto o popratnim programima festivala i projekcijama razvoja jer pretpostavljam da u dokumentima postoje vizije barem buduće petoljetke…

Imamo zabavni program s koncertima, u petak u arsenalu nastupa Petar Grašo, u subotu Neno Belan i Fiumensi, planirali smo i još nekoliko dodatnih aktivnosti izvan službenog programa, ali zbog kratkog roka nismo ih uspjeli realizirati ove godine, ali sljedeće sigurno hoćemo. Za pet godina skromno se vidimo kao jedan od vodećih sportskih media/biznis festivala na svijetu. 

Ima li još novih festivalskih ili nefestivalskih planova iz Vaše produkcijske kuće?

Imamo, u listopadu pripremamo novi festival, ali prerano je da izađemo s detaljima. Imamo i nefestivalskih planova, ali ne znam kako ćemo ih ugurati u postojeće planove :-).

Fotografije: privatan album, press 

Pročitajte još...

Povezano

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime