Tijekom cijelog mjeseca listopada obilježava se mjesec borbe protiv karcinoma dojke. Tim povodom su modna dizajnerica Stella McCartney i popularna Netflixova serija ‘Spolni odgoj’ udružili snage u kampanji pod nazivom ‘Toalet, zubi, grudi’ (Toilet, Teeth, Tits (TTT)).
“Ove godine obilježavamo našu sedmu godinu rada na kampanji za podizanja svijesti o raku dojke, i jako sam ponosna na ono što smo postigli”, kazala je McCartney. “Moja mama Linda je preminula od ove zloćudne bolesti, ali zauvijek ostaje u mom srcu i motivira me da se ne prestanem dok ne prikupimo dovoljno sredstava za borbu protiv ove strašne bolesti.”
View this post on Instagram
Informativni video naglašava važnost samopregleda
Trominutni smiješni, ali informativni video razbija mitove o karcinomu dojke i naglašava važnost samopregleda. McCartneyje glumi instruktoricu po imenu Ella Allets, a glumci Aimee Lou Wood, Chinenye Ezeudu, Sami Outalbali, Mimi Keene, Chaneil Kular i Simone Ashley, slijede njezine pokrete.
“Snimanje je bilo zabavno, a ponosna sam što sam imala prilike sudjelovati u tako važnoj kampanji jer nam je tema bliska svima”, rekla je Ezeudu o projektu. “Ako je nešto prikazano na zabavan i zanimljiv način, to je najbolji način za učenje o tome”, nadovezala se Keene.
Ovakav spoj je logičan, budući da je modni brend uvijek sa smislom za humor pristupao ozbiljnim temama kroz modu i održivost. “Spolni odgoj” odjeknuo je među mlađim generacijama, naročito onima koje nisu kupci Stelle McCartney, što znači da kampanja ima još širi doseg.
View this post on Instagram
Dostupne su i TTT majice
Budući da karcinom dojke ima najveću stopu smrtnosti od svih karcinoma, ključno je da sve žene budu obaviještene o znakovima i ispravnim metodama samopregleda. “Nadam se da će mlade žene integrirati ova tri jednostavna koraka u svoju jutarnju rutinu i da ćemo tako pomoći spasiti njih i njihove obitelji od užasnog utjecaja ove bolesti”, istaknula je dizajnerica.
Osim edukativnog video, modni brend je u prodaju lansirao i ograničen broj majici s natpisom “The Triple T” izrađene uz pomoć toplinske tehnologije, koja korisniku omogućuje ostavljanje otisaka ruku na prsima. Novac od prodaje ide u pružanje potpore istraživanju i prevenciji karcinoma dojke, a za svaku prodanu majicu biti će izrađen jedan grudnjak za mastektomiju koji se besplatno daje pacijenticama. Sve će se provoditi putem Zaklade ‘Stella McCartney Cares’.