Nastavno na prethodnu epizodu Jasmile Žbanić u kojoj je pred kraj Joel smrtno ranjen, još jedna redateljica Liza Johnson u epizodi “Left Behind” priču usmjerava u repliciranje treće, politički korektne, gay epizode. Ovaj puta kroz flashbackove Ellie koja se tražeći alat za šivanje rane prisjeća svojih trenutaka s prijateljicom Riley s kojom razvija nježne ženske osjećaje i objašnjava kako je zaradila svoj ugriz.
Još malo maženja pred politički korektnom publikom fokusirano je na listanja slikovnice prošlosti i retrospektivu njihova prijateljstva i odnosa te bježanja iz ženskog interneta jednako kao i objašnjenje Ellienog drčnog i buntovnog karaktera. Da nije rekapitulacija već viđenog i odvlačenje scenarista pažnje od realnijeg problema – nemanja interesantnije ni akcijski opravdane priče, cijela ta koncentracija na klince je sasvim ok.
Ovako, dojam je novog ozbiljnijeg krpanja dramskih nedostataka – već viđenim alatima koji nisu ni po čemu osim ulagivanjima “osjetljivim” gledateljima doprinijeli razvoju priče. Ovo je, ujedno, prva epizoda serijala koja za nijansu ide ispod kriterija vrlo dobrog tek u solidno.
7/10