Barbie je blockbusterski kino hit ljeta. Oppenheimer je najedukativniji film 21. stoljeća zasad snimljen.
Žanrovski suprotna filma, fantastične mašta komedije o modnoj lutki i trademarku klinki drugih vremena i biografskog trilera o fizičaru J. Robertu Oppenheimeru. Koji su oba mimo sjajnog PR bildanja prema prvim reakcijama struke, kritike i publike – svatko na svojoj strani višekratno opravdali očekivanja. I kvalitetom djela i rezultati, a zarade u kino dvoranama kao Amerima i površnima diljem film svijeta – jednog od razumljivih mjerila uspjeha.
Barbie made by Greta Gerwig s Margot Robbie i Ryanom Goslingom, da bi ostatak casta išlo pod niz sebe same/Greta Gerwig, Will Ferrell, Emma Mackley te Michaelom Cerom. Oppenheimer by Christopher Nolan, s castingom od glavne role Cilliana Murphyja prema sporednima Robert Downey Jr., Florence Pugh, Emily Blunt i Matt Damon. I dok je Oppenheimer vjerojatno najedukativniji i najbitniji film, u smislu odgoja i lektire nekim novim klincima snimljen u novom mileniju, Barbie je savršen feministički eskapizam i manifest simpa vizualnog estetskog pretjerivanja i karikiranja života u ružičastom.
Usporedba dvaju naslova
U nedostatku kvalitetnijih skandala i medijskog žutila, a uz pomoć društvenih mreža stvorena je zdrava marketinško ekonomsko filmofilsko fanovska kompetencija i tekma između paralelke premijere dvaju hype naslova. U kojoj su oba već svaka opravdala svrhu na više pop kulturnih nivoa.
Međutim, zabava tek slijedi i nije kraj. Jer zašto se ne bi u igru umiješala i trenutno najeksploatiranija igračka nekih novih klinaca današnjice – Umjetna Inteligencija. Jer je bilo samo pitanje kad će ekipa na društvenim mrežama dobiti inspiraciju i napraviti fiktivni spoj spomenuta dva naslova.
Dakle, frankensteinski trailer za Barbenheimer je kreirao no name no fame Curious Refuge pomoću Umjetne Inteligencije generirajući im glasove i animirajući likove. Glavne uloge tumače general-pukovnik Leslie Groves/Matt Damon i Margot Robbie a ka Barbie. Iako ih se povlačilo i kompjuterski generiralo od Brada Pitta do Amber Heard lookalikes. Ali.
Umjesto bilo kakvih detaljiziranja i pojašnjenja kud i kamo ovo vodi, kad se iz alatke za zajebanciju i karikiranje trailera usavrši ne bi li deep fake i slične alatke počeli koristiti u složenije svrhe, nek ostane za parceliranje online doktora s instituta na društvenim mrežama. Ovdje je dovoljna zabavna mogućnost da je fizičar zbario lutku. Znanost i ljepota, ruku pod ruku. 😉
Nego, Charlize, kako je ovih dana u AI svijetovima, čujem da imaš vremena.