Subota, 23 rujna, 2023

Pop Cooltura: Barbenheimer

I dok je Oppenheimer vjerojatno najedukativniji i najbitniji film, u smislu odgoja i lektire nekim novim klincima snimljen u novom mileniju, Barbie je savršen feministički eskapizam i manifest simpa vizualnog estetskog pretjerivanja i karikiranja života u ružičastom

Barbie je blockbusterski kino hit ljeta. Oppenheimer je najedukativniji film 21. stoljeća zasad snimljen.



Žanrovski suprotna filma, fantastične mašta komedije o modnoj lutki i trademarku klinki drugih vremena i biografskog trilera o fizičaru J. Robertu Oppenheimeru. Koji su oba mimo sjajnog PR bildanja prema prvim reakcijama struke, kritike i publike – svatko na svojoj strani višekratno opravdali očekivanja. I kvalitetom djela i rezultati, a zarade u kino dvoranama kao Amerima i površnima diljem film svijeta – jednog od razumljivih mjerila uspjeha.

Barbie made by Greta Gerwig s Margot Robbie i Ryanom Goslingom, da bi ostatak casta išlo pod niz sebe same/Greta Gerwig, Will Ferrell, Emma Mackley te Michaelom Cerom. Oppenheimer by Christopher Nolan, s castingom od glavne role Cilliana Murphyja prema sporednima Robert Downey Jr., Florence Pugh, Emily Blunt i Matt Damon. I dok je Oppenheimer vjerojatno najedukativniji i najbitniji film, u smislu odgoja i lektire nekim novim klincima snimljen u novom mileniju, Barbie je savršen feministički eskapizam i manifest simpa vizualnog estetskog pretjerivanja i karikiranja života u ružičastom.

Usporedba dvaju naslova

U nedostatku kvalitetnijih skandala i medijskog žutila, a uz pomoć društvenih mreža stvorena je zdrava marketinško ekonomsko filmofilsko fanovska kompetencija i tekma između paralelke premijere dvaju hype naslova. U kojoj su oba već svaka opravdala svrhu na više pop kulturnih nivoa.

Međutim, zabava tek slijedi i nije kraj. Jer zašto se ne bi u igru umiješala i trenutno najeksploatiranija igračka nekih novih klinaca današnjice – Umjetna Inteligencija. Jer je bilo samo pitanje kad će ekipa na društvenim mrežama dobiti inspiraciju i napraviti fiktivni spoj spomenuta dva naslova.

Dakle, frankensteinski trailer za Barbenheimer je kreirao no name no fame Curious Refuge pomoću Umjetne Inteligencije generirajući im glasove i animirajući likove. Glavne uloge tumače general-pukovnik Leslie Groves/Matt Damon i Margot Robbie a ka Barbie. Iako ih se povlačilo i kompjuterski generiralo od Brada Pitta do Amber Heard lookalikes. Ali.

Umjesto bilo kakvih detaljiziranja i pojašnjenja kud i kamo ovo vodi, kad se iz alatke za zajebanciju i karikiranje trailera usavrši ne bi li deep fake i slične alatke počeli koristiti u složenije svrhe, nek ostane za parceliranje online doktora s instituta na društvenim mrežama. Ovdje je dovoljna zabavna mogućnost da je fizičar zbario lutku. Znanost i ljepota, ruku pod ruku. 😉

Nego, Charlize, kako je ovih dana u AI svijetovima, čujem da imaš vremena. 

Pročitajte još...

Ekskluzivno: Kritika filma: Barbie: Savršen feministički eskapizam

Uprizorenje Barbie svijeta i prelaska u 'stvarni' svijet iz perspektive dviju naoko bezazleno tupastih lutkica je prepuno šarma. A kako i ne bi bilo jer autorski duo Greta Gerwig i Noah Baumbach odavna kreativno sjajno surađuju, nadopunjuju se te znaju što, kako i zašto rade

Barbie filter je preplavio Instagram: Evo kako postat Barbie zvijezda

Bilo da vas je najava već učinila Barbie fanom ili samo želite uskočiti u viralni trend, evo kako se pretvoriti u Barbie (ili Kena) s Barbie Selfie Generatorom

Izašao je trailer za film Barbie, a nas je iznenadio broj glumačkih zvijezda!

Trailer dokazuje da će Barbie biti film o kojem će se mnogo pričati ovog ljeta, ali radnja  filma je pomalo misterija

Barbie na naslovnici Voguea: Margot Robbie zablistala u posebnom izdanju

Ova nova interpretacija najdraže nam lutke sigurno će istaknuti važne teme kao što su ženska emancipacija i samoprihvaćanje. To od Margot i očekujemo, obzirom da je u Hollywoodu postala simbolom modernog feminizma

Povezano

Pop Cooltura: Sergej Trifunović: Državni neprijatelj broj 1, 2, 3, 4…nastavite niz

Jer ako nemamo neprijatelja nemamo smisla. Privatnog ili Državnog neprijatelja broj 1, 2, 3, 4…nastavite niz. A najbolje kad ih se sedam ili još bolje biblijskih deset kumulira u jednoj osobi. E tad je tek slatko

Pop Cooltura: Fenomenologija vječnosti Stonesa

Fenomenologija trajanja Stonesa, koliko se god zafrkavali je u uspješnom niveliranju i micanju jedni od drugih kad bi prijetilo raspadom i krizama

Pop Cooltura: Kako je Danijel ‘Džuli’ Popović razotkrio plagijatora The Weeknda – Glazbeni Detektiv, part 1.

Tako kad nema inspiracije, a nakupi se godina staža uvijek ostane prostora poentiranja prstima na nekog drugog koji nas je pokrao zaradivši na tome milijune

Pop Cooltura: Politizacija anti bogataškog hita i Mama ŠČ! efekt

Ljeto je pri kraju, hype će splasnut, analize i protunapadi će dobiti svoj drugačiji predznak, broje prodaje će bitno pasti, a pjesma će ostati tek pjesma. Podobna za sve osim za instrumentalizaciju od nemaštovitih ljudi kojima je jedini interes imati mišljenje i nemati pristojnost

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime