Izvrsna produkcija, ali i prikaz slojevitosti likova
View this post on Instagram
Serija je više nego korektna u svakom segmentu produkcije, režiji posebno (krasni izbori kuteva snimanja, kadriranja fora sekvence sa SMS porukama), scenaristički i dramaturški uspješno varira između groteske, satire, psihološkog trilera i tihe jeze. No daleko najveća vrijednost je ta što od glavnih likova zapravo ne radi pozitivce nego relativizira slojeve otuđenosti, izgubljenosti, seksualnih i socijalnih devijacija ljudi iz susjedstva.
Propust društva i realan okus života
Glavna negativka Martha je psihički bolesna osoba i strašnije od njene bolesti je nemogućnost društva da zaštiti ljude koje opsjeda više od njene dijagnoze. Istovremeno, glavni lik/storyteller je daleko od simpatičnog stand up komičara u nastajanju. Jednako krivih postupaka kojima nimalo u svojoj neodlučnosti nije pomogao zaustavljanje takvoj osobi već je pasivno poticao, a paralelno istraživajući i gubeći kvalitetne ljude iz života, dok je trčao za prilikama koje to nisu bile (narkomanija, gay silovanja, etc.) Jedini normalni likovi su njegova bivša djevojka s glume, njena mama, njegovi roditelji i ekipa koja je korijene ponašanja pustila u prošlom stoljeću. I to što uspješno svih 7 epizoda levitira između psihološkog trilera i uvrnute satire. Više tužno gorka okusa, nego smiješnog ili uznemirujućeg. Ali silno realnog okusa života itself. Fol tragičan, a zapravo ništa puno više nego satira i više ili manje uspješna šala. Ni zip više. Baby Reindeers, svatko od nas.