Ponedjeljak, 22 travnja, 2024

Kritika TV serije by Anđelo Jurkas: Baby Reindeer: Psihotična autobiografska burleska po stvarnim događajima

Psihotična figura samo je jedan od 'problema' poslovno privatnog raspada glavnog lika i činjenice da mimo rezultata gledanosti svi pričaju o netflixovom limited edition psih triler serijalu Baby Reindeer

Gledatelji 21. stoljeća osobito vole opasku ‘po stvarnim događajima’ prije konzumacije novih TV hitova. Ako se snima TV serijal a ne radi se o iznimno popularnim i u zadnje vrijeme eksploatiranim true crime docu dramama, tada motivacija realizma i opaska kako se radi o ne-fikciji ili bar prilagođenoj fikciji svakako daje dodanu vrijednost percepciji iste. A stvarnost je svakim mjesecom i godinom novog milenija sve luđa od zamišljanja iste.

Također ne odmaže potpuno razgolićavanje i ranjivost ljudi koji nemaju problema ponuditi svoje poraze na dlanu.

Izvrsna produkcija, ali i prikaz slojevitosti likova

U tom smjeru lovorike i panegirike bere sedmodijelni TV serijal ‘Baby Reindder’, škotskog scenarista, komičara i glumca svoje osobne priče o uhođenju i emotivnom, seksualnom i inim raspadima njega samoga. Gadd je, naime, bio žrtvom opsjedanja od strane korpulentne psihotične ‘susjede’ Marthe od koje je u četiri godine ‘odnosa’ primio 41.071 e-mail, 350 sati govorne pošte, 744 tweeta, 46 Facebook poruka i 106 stranica pisama prije nego je prijavio policiji i ona zaradila devet mjeseci zatvora i petogodišnju zabranu prilaska njemu i njegovoj obitelji. No, njena psihotična figura samo je jedan od ‘problema’ poslovno privatnog raspada glavnog lika i činjenice da mimo rezultata gledanosti svi pričaju o netflixovom limited edition psih-triler serijalu Baby Reindeer. Superoduševljeni, istovremeno šokirani, kako je moguće da istiniti događaji doista budu rezultatom stvarnog života Škota Richarda Gadda. Doima se preludim da bi bilo stvarnim.