Rodonačelnici balkanog trapa i istraživači derogacije glazbenog sadržaja u povlaci s popularnim traperom koji je snimio dokumentarac o sebi kako je pao i proveo par mjeseci u zatvoru zbog par deka trave, spojili su svoje liste pratitelja i atonalnih slušatelja s YouTube kanala ne bi li ponudili novo štancanje moderno produciranog turskog estradnog šljama.
Glazbena neinvencija i potrošnja ‘modernog’ i ‘trendovskog’ služenja nesluhistima pjevačima kroz autotone efekt i nemelodičnim vokalima kao posluga za isto takvu nekritičku publiku koja mahom masovno ne razaznaje razliku između noja i nosoroga, sve je što se pokušava nuditi u ovoj pseudomačističkoj ideji osvrta na umišljenu djevojku kao objekt, a ne subjekt pažnje.
Od svega ponuđenog u spotu se pojavljuje nepotpisana prekrasna manekenka koja glumata snimanje selfieja u hotelskoj luksuznoj sobi, dok istodobno trojac uzgojenih bradica snimajući se na mobitele kazuje ‘selfie generacijama’ kako ne treba raditi glazbu i spotove da biste bili prepoznati kao kvalitetni i sadržajni producenti, raperi, izvođači. Popularni, svakako. Ali to je jedino važno. Njima.
I publici kojoj je sinonim za moderno i trendi razbacivanje frazetinama i za koje je svaki AI prompt simfonijska orkestracija.
Ocjena: 2/10
Naslovna fotografija: Screenshot Youtube