Utorak, 19 listopada, 2021

Sound & Vision: HBO Max prvi u osvajanju Europe

Ključni fokus nove HBO Max platforme jest na onom što Warner Media eufemistički opisuje kao prestižno programiranje. Warner Media se stoga kladi na sadržaj svog enormnom kataloga, u kombinaciji s Max Originals (uključujući značajan fokus na lokalno producirane serije i filmove) te novi 45-dnevni model kućne distribucije novih kino filmova Warner Brosa

Prošlog je tjedna Warner Media održala sjajnu prezentaciju najavljujući za 26. listopada lansiranje svoje D2C usluge, HBO Max, i to prvo u sjevernoj Europi i u Španjolskoj. Nakon toga slijedi planiraju 2022. godine uvesti uslugu i u srednju i istočnu Europu – uključujući Hrvatsku i Tursku.

Time će HBO Max biti dostupan na 60 teritorija, a krajnji mu je cilj brojka od 190 država do 2026. godine! HBO Maxov oglasni slogan za uvođenje u Europu bit će ‘Pozdravite sve ono što volite’.

Prestižno programiranje

Ključni fokus nove HBO Max platforme jest na onom što Warner Media eufemistički opisuje kao prestižno programiranje. Warner Media se stoga kladi na sadržaj svog enormnom kataloga, u kombinaciji s Max Originals (uključujući značajan fokus na lokalno producirane serije i filmove) te novi 45-dnevni model kućne distribucije novih kino filmova Warner Brosa.

Na virtualnom događaju otkriven je i prvi teaser video za seriju ‘Zmajeva kuća’ (House of the Dragon), te ekskluzivni isječci iz treće sezone serije ‘Nasljeđe’ (Succession) i serije ‘Mirotvorac’ (Peacemaker), dok je Sarah Jessica Parker u specijalnom obraćanju najavila kako će serija ‘I tek tako…’ (And Just Like That…) imati premijeru u prosincu.

 

“HBO Max stiže u Europu, donoseći najbolji filmski i televizijski sadržaj iz 100 godina duge povijesti Warner Brosa uz HBO, Max Originals, DC i Cartoon Network sadržaje”, izjavio je Johannes Larcher, direktor HBO Max Internationala.
Od ‘Pjevajmo na kiši’, ‘Matrixa’, ‘Igre prijestolja’, ‘Mare iz Easttowna’, ‘Stjuardese’, ‘Tračerice’, ‘Supermana’, sve do ‘Jokera’, ‘Zekoslava Mrkve’ i ‘Scooby Dooa’, uistinu ima za svakoga u obitelji ponešto u čemu će uživati u ovom vrhunskom doživljaju gledanja. Tu će se naći i klasici TV produkcije poput serija ‘Zapadno krilo’ i ‘Hitna služba’.

Kompletan katalog filmova, animacije i klasičnih TV serija

Ova ekspanzije branda HBO je posebna jer kombinira nekoliko jakih segmenata. Osim najstarije i najcjenjenije kablovske TV produkcije, od ‘Žice’ do ‘Igara prijestolja’, Warner ubacuje svoj kompletan katalog filmova, animacije i klasičnih TV serija, začinjenih sa novim ekskluzivnim sadržajem za žensku, mušku, obiteljsku i dječju publiku.

Dramatičan rast njihovog rivala, Disneyja+, s prvih 100 milijuna pretplatnika u roku od 18 mjeseci od lansiranja, uvelike je motiviran iskorištavanjem Disneyjevog portfelja ‘fandom’ univerzuma za poticanje angažmana i nove usluge. Stoga je HBO požurio s vlastitom  ekspanzijom.

Velika nepoznanica za HBO Max jest koliko će biti dugo rqazdoblje ‘potrošnje’ za njegove prestižne proizvode. Budući da je većina produkcija stara 10 i više godina, pravi fanovi će se vraćati klasicima kao što su ‘The Wire’, ‘The Sopranos’, ‘The West Wing’, ‘Sex and the City’ itd. Tim više povratak serijama sa ‘And Just Like Like That’ i ‘House of the Dragon’ bit će prvi smisleni testovi održavanja fandom franšiza u D2C formatu ponovnog pokretanja.

Pravi pobjednik će biti publika koja će dobiti bolji, širi i dostupniji sadržaj

Izgraditi fandom u doba streaminga znači njegovati asinhrone hitove gdje su masovne kulturne trenutke zamijenili nišni kulturni pokreti. Na mnogo načina ovo bi trebalo djelovati na svojstvene snage HBO-a, koji je temelj sadržaja HBO MAX prijedloga.
Iako su ‘Sopranos’ i ‘The Wire’ hvaljeni od kritike, nikada nisu izazvali masovni angažman tradicionalnih TV spona, poput ‘NCIS-a’ i ‘Teorije velikog praska’. Sada, više nego ikad, HBO-ov sadržaj više se ne mora natjecati s glavnim konkurentima iz prošlosti, budući da beskrajno vrijeme prikazivanja videa na zahtjev (VOD) zapravo ‘tjera’ sadržaj da se natječe po vrijednostima. To neizbježno potiče fandom kao pozitivan ishod angažmana sa sadržajem koji uspješno nagrađuje angažman potrošača.

Iskreno govoreći, odluka HBO Maxa da se usredotoči na korištenje sadržaja svoje ‘fandom’ baze, sad se čini kao sve pametnija strateška igra. Na kraju, pravi pobjednik će biti publika koja će dobiti još bolji, širi i dostupniji sadržaj. Pogotovo kad znamo da HBO Max samo što nije uplovio u hrvatske vode.

Pročitajte još...

Borba ‘titana’: I Apple i Amazon nude besplatni visokokvalitetni streaming

Ovim korakom glazbeni divovi Apple i Amazon preduhitrili su popularnog konkurenata Spotify koji HiFi opciju uživanja u glazbi na svojoj platformi planira uvesti tek nešto kasnije ove godine

Britanska vlada odbila glazbenike: Neće dobiti 50% prihoda sa streaming pratformi

Ovom je odlukom britanska Vlada odbila zahtjev za intervencijom i zaštitom u ostvarivanju prava 150 britanskih glazbenika poput Stinga, Chrisa Martina i Led Zeppelina

‘Slučaj’ Bob Dylan: Ulaganja u autorska prava bolja nego ulaganja u zlato ili naftu!

Iako uvjeti sporazuma nisu objavljeni, opseg i popularnost 79-godišnjaka daju naslutiti kako se radi o najunosnijoj prodaji autorskih prava ikad, a New York Times izvještava kako je 'posao' vrijedan više od 300 milijuna dolara

8 najboljih web stranica i aplikacija za preuzimanje besplatne glazbe

U nekoliko jednostavnih poteza možete uživati u omiljenim glazbenim numerama, raznih žanrova online, ali i offline. Neke web stranice i aplikacije omogućuju preuzimanje melodija za slušanje izvan mreže na računalu ili mobilnom uređaju

Povezano

Sound & Vision: ‘Tudum’ ili kad Netflix prezentira…

'Tudum' podsjeća na događaje kao što su ComicCon, Disneyjev D23 ili DC FanDome, čiji je cilj iskoristiti žestinu dobro uspostavljenih baza obožavatelja. Čini se da je Netflixov 'Tudum' Netflix pokušaj oblikovanja vlastite verzije takvog B2C događaja

Sound & Vision: Po čemu pamtimo ovogodišnje dodjele Emmy nagrada?

Najveći dio iznenađenja došao je iz glumačkih kategorija u kojima su pobjednici bili isključivo bijelci, što je bio korak u pogrešnom smjeru s obzirom na prepoznavanje širine raspoloživog talenta, a cijelu je aferu vratilo u #EmmysSoWhite moment.

Sound &Vision: Deepfake – od igračke do alata i skupocjenih reklama

Deepfake-ovi su privukli široku pozornost zbog njihove upotrebe u lažnim pornografskim videima slavnih, lažnim vijestima i financijskim prijevarama. To je izazvalo reakcije informatičke i medijske industrije te državnih vlada u nastojanju da otkriju i ograniče njihovu upotrebu

Sound & Vision: Kako je hip hop postao najprofitabilniji glazbeni žanr

U posljednjih nekoliko godina vidjeli smo kako sve više repera postaju sponzori određenih brendova ili posebnih kampanja. Post Malone i Bud Light; Cardi B i Pepsi; kao i Snopp Dogg i Dunkin. Popis se može nastaviti u nedogled, ali poanta je da su robne marke shvatile kako su reperi predvodnici kulture i što je najvažnije - utječu na prodaju

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime