Utorak, 26 ožujka, 2024

Sound & Vision: Kako su kina uskrsnula za Uskrs

Nakon što je prošlog vikenda na međunarodnoj i svjetskoj blagajni zabilježio najbolje otvaranje pandemijskog doba za holivudski film, u produkciji i distribuciji Warner Bros / Legendary Pictures 'Godzilla Vs Kong' do uskršnje nedjelje je zaradio 285,4 milijuna dolara širom svijeta

Kako smo i najavljivali prije dva tjedna, kao prvi veliki hit na kino blagajnama u doba pandemije dogodio se ‘Godzilla protiv Konga’. I to kao uspješan pokazatelj da su ljudi spremni vratiti se u kino nakon godinu dana gledanja Netflixa Amazona i ostalih sevisa u vlastitom domu.



David A. Gross, koji vodi filmsku konzultantsku tvrtku Franchise Entertainment Research, nazvao je kino otvaranje ovog vikenda ‘vrlo jakim’ s obzirom na ‘još uvijek teške uvjete’. Više od 50% kinodvorana u SAD-u ponovno je otvoreno, ali mnoge – uključujući i one u New Yorku i Los Angelesu – djeluju smanjenim kapacitetom kako bi se pridržavali protokola o sigurnosti.

Najbolje otvaranje pandemijskog doba za holivudski film

“Iako je to realno pola financijskog rezultata od onoga što bi bilo u normalnim okolnostima, vikend je jasan i pozitivan pokazatelj da odlazak u kina ima stalne i vjerodostojne snage”, rekao je.

Nakon što je prošlog vikenda na međunarodnoj i svjetskoj blagajni zabilježio najbolje otvaranje pandemijskog doba za holivudski film, u produkciji i distribuciji Warner Bros / Legendary Pictures ‘Godzilla Vs Kong’ do uskršnje nedjelje je zaradio 285,4 milijuna dolara širom svijeta. Ukupni promet u inozemstvu iznosi 236,9 milijuna američkih dolara, što ovom blockbusteru daje titulu najuspješnijeg studijskog filma objavljenog tijekom Covida, a koji je prestigao međunarodnu granicu od 200 milijuna američkih dolara i to za 12 dana ,u odnosu na Tenetova 24 dana. U Hrvatskoj je film proteklog tjedna (jer je krenuo ranije od američkih kina) pogledalo 17,371 gledatelja.

Kako su dva kultna titana vratila publiku u kino dvorane širom svijeta

Sve u svemu, to su dobre vijesti za film, ali i za industriju jer pojedinačna svjetska tržišta postaju stabilnija, a publika ponavlja svoju želju za gledanjem filmova na velikom platnu. U kratkom redoslijedu, Godzila Vs. Kong će premašiti 300 milijuna dolara širom svijeta.

Predsjednik Warnerove međunarodne distribucije, Andrew Cripps komentirao je danas: “Nije iznenađenje da su ova dva kultna titana vratila publiku u kina širom svijeta, pa čak i premašila očekivanja na tako impresivan način. S nevjerojatnim brojem gledatelja u Kini, i jakim otvaranjima na tržištima poput Australije, Tajvana, Saudijske Arabije i Meksika, radujemo se emitiranju ‘Godzille Vs Kong’ po cijelom svijetu.”

Doista, velikom uspjehu Godzilla Vs Konga pridonosi i Kina koja je prihodovala u otvaranju 44,2 milijuna američkih dolara, a do danas je procijenjen ukupan prihod od 137,1 milijuna dolara. Godzilla Vs Kong je bio najgledaniji film vikenda na gotovo svim inozemnim tržištima koja su debitirala s ovim naslovom. 

No, postoji pitanje koje mnogi postavljaju, a Warner i dalje ne izlazi s podacima: koliko je pretplatnika HBO Max u SAD pogledalo film kod kuće, gdje je film bio dostupan istodobno kada i u kinima? Na taj podatak ćemo morati malo pričekati.
Sljedeći vikend Warner Bros predstavlja premijerno na međunarodnim tržištima Mortal Kombat, i to u Maleziji, Singapuru, Tajvanu, Tajlandu, Rusiji i Bliskom Istoku.

Slijedeći veliki naslovi koja nam dolaze do ljeta su:

  • Cruella (Disney) – 27. svibnja 
  • A Quiet Place 2 (Universal) – 27. svibnja
  • The Conjuring: The Devil Made Me Do It (Warner) – 3. lipnja
  • F9 (Universal) – 24. lipnja

Nadamo se da će i oni nastaviti uspješnu kino sezonu kao što je i krenula ovog uskršnjeg vikenda. 

Pročitajte još...

Povezano

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime