Netflixov ‘Tudum’ priredio je prošli tjedan trosatni događaj za fanove na svojem YouTube kanalu i drugim društvenim mrežama.
Nazvan po prepoznatljivom bubnjanju na početku Netflixovog audio-logotipa, ‘Tudum’ je otkrio više od 100 naslova s premijernim isječcima, novim najavama i razgovorima sa zvijezdama i stvaraocima.
Brojne najave novih sezona popularnih serijala
Odjeljci u videu uključivali su i nove isječke iz četvrte sezone Stranger Things, Cowboy Bebop, četvrte sezone Cobre Kai, druge Bridgertonove sezone, zadnje sezone Ozarka, druge sezone Emily u Parizu, Red Notice, Don’t Look Up, The Sandman, La Casa de Papel (aka Money Heist), Arcane i rastuće franšize zasnovane na The Witcher.
Ostali naslovi u središtu pozornosti bili su serija The Crown and Umbrella Academy i filmovi poput The Harder They Fall te nastavci Extraction i The Old Guard.
Bio je to prvi maratonski mrežni navijački događaj ove vrste za Netflix. Tvrtka je tijekom pandemije eksperimentirala s drugim oblicima događaja za fanove, uključujući vlastiti riff Geeked Week na virtualnom događaju u stilu Comic Cona tijekom pet dana u lipnju. No, ovo je bio prvi virtualni događaj Netflixa ove vrste.
Prvi virtualni događaj Netflixa ovakve vrste
Sad kad je gotovo, možete pogledati (i preskočiti) videozapis cijele emisije na zahtjev. ‘Tudum’ podsjeća na događaje kao što su ComicCon, Disneyjev D23 ili DC FanDome, čiji je cilj iskoristiti žestinu dobro uspostavljenih baza obožavatelja. Čini se da je Netflixov ‘Tudum’ Netflix pokušaj oblikovanja vlastite verzije takvog B2C događaja.