Nedjelja, 3 srpnja, 2022

Pogled kroz ekran: Pitanje vrijedno milijun svega…

Andrija Jarak je i ovoga tjedna zaplesao dvokorak s bubicom na reveru i na dan predaje Mariupolja svoga gosta Antu Kotromanovića pitao: 'Zašto Rusija do danas nema milijun vojnika?'

Hrvatski film je odrastao i dorastao obrađivati teme bez patetike, s minimalno šutnje i s puno dinamike. Na ovaj smjeli zaključak, koji se počeo rađati prije koji mjesec nakon pogledane “Zbornice”, osokolio sam se nakon što sam bez daha odgledao Djecu sa CNN-a Aide Bukvić.

Jednostavno klizi normalnom dinamikom bez forsiranja

Život glavnog junaka Dine nije lak, nije blještav i ne pršti od sreće, ali ni u jednom trenutku nije opterećujući za gledatelja. On jednostavno klizi normalnom dinamikom bez forsiranja. Ublaživači težine života su zaboravljene sitnice prošlih vremena – telefonska govornica, kartica pomoću koje se pokreće videokazeta sa životno važnom snimkom ili glas na automatu koji će reći koliko Aida Bukvić godinama je prisutna u našem kulturnom vrtuljku i kao takva svojevrsni fenomen.
 

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by Dubrovački vjesnik (@dubrovackivjesnik)

Razlog takvog pogleda leži u rijetkoj kvaliteti – kako nenametljivo djelovati, točno znati što hoćeš i to postizati bez buke, bez skretanja pozornosti na sebe, okupljati kremu našeg glumišta i servirati publici dugometražni slatkiš koji nam baš treba. Svatko od glumaca u ovom filmu može bez problema odglumiti glavnu ulogu, a istodobno svatko može glumiti onog drugog i ne bi bilo greške. Amar Bukvić maestralno uživljeno glumi Dinu, Iva Mihalić kao da je rođena u ulozi Dore, Sreten Mokrović u sebi je probudio slikarskog boema, Al Pacino našeg glumišta Dragan Despot karizmatični je zatvorski inspektor, a Vladimir Posavec Tušek karizmatična naznaka tajne igre u hotelskoj sobi. U mozaik kvalitete s ulogom vjerskog velikodostojnika sjajno se uklopio i Siniša Popović.

Vrpca s videozapisom sudbine dragih ljudi

Film od prve minute intrigira, a u 27. minuti doznajemo da glavni lik traži brata. Zaplet koji tada kreće kvalitetan je, blag i nimalo isforsiran. Završni kadrovi vode nas u Srebrenicu u kojoj se teško diše i s poštovanjem kroči. Djeca sa CNN-a uče gledatelja onome što je u današnjem vremenu zaboravljeno – da uvijek budemo svjesni svojih korijena i temeljnih vrijednosti i da – barem u srcu – nosimo vrpcu s videozapisom sudbine dragih ljudi.
 

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by Andrija Jarak (@andrijajarakofficial)



Možda nam u televizijskom dosegu CNN nije najbliži, ali i što će nam kad imamo Andriju Jarka. Amadeus je i ovoga tjedna zaplesao dvokorak s bubicom na reveru i na dan predaje Mariupolja svoga gosta Antu Kotromanovića pitao: “Zašto Rusija do danas nema milijun vojnika?” Pitanje vrijedno milijun svega od čovjeka koji je neprocjenjiv i koji će tek zasjati punim sjajem. A djeca Hrvatske učiti od najboljeg. 

 

Pročitajte još...

Pogled kroz ekran: 170 sekundi dugi monolog Aleksandra Stankovića

170 sekundi dugi monolog samo je jedan u nizu demagoških elemenata koji pokazuju da bi se Stanković uistinu trebao nedjeljom u dva posvetiti juhi, pohancima, mlincima ili pireu. Dva desetljeća bez toplog i svježeg nedjeljnog ručka očito je, ostavlja posljedice. I šteti struci

Pogled kroz ekran: Dragi Dnevniče, zašto Barbara?

Nakon kvalitetnog koncerta, sjednete u auto i - ne palite radio - jer vam ne treba. Nakon komentara Ivane Petrović ne tražite druge termine i komentare. Nakon Celine Dion, Nova TV u nedodirljivom terminu nudi - Višnju Pevec. Koju je - nota bene - "osebujna Barbara" na jednom radnom zadatku, zagrlila

Pogled kroz ekran: Ivana Petrović – književnica među novinarima ili moć pojedinca u kolektivu

Nedjeljni Dnevnik ima jedan dodatni kristal u lančiću - 'Pregled tjedna Ivane Petrović'. Šest i pol minuta zbog kojih mi bude drago i što jedan misli da ima pravo na virus, drugi preko trećeg bilda rastući ego zbog nedovoljno atraktivne funkcije, poručujući četvrtom da je pametniji i čišći od njega

Pogled kroz ekran: Otkrivati godinama skriveno, mijenjati živote pojedincima…

Toliko prirodnog osjećaja za reakcije i topline za goste dugo nismo vidjeli. Dok ju gledate želite biti gost njene emisije jer ste u tom trenutku kod specijalista za dušu...

Povezano

Pogled kroz ekran: Imaju li Hrvati povjerenja u medije?

Tako 26,5 posto od 1050ak ispitanih najviše vjeruje televiziji, a zanimljiv je bazen onih koji su na klackalici povjerenja. Njih je 43 posto i ne znaju gdje bi i što bi

Pogled kroz ekran: Umijeće stvaranja kultnog termina

Kad si u kultnom terminu koji si pretvorio kliše, tu zbog toga jer dvadeset godina života nedjeljom u dva nisi nigdje drugdje, i kad nakon tri minute ne znaš što bi ostalih 52 s resursima koje imaš, onda i emisiju s potentnim gostom lako pretvoriš u horror bez krvi, ali s predumišljajem

Pogled kroz ekran: Splitska afera se mogla okrenuti u najuvjerljiviju pobjedu ikad na skorašnjim izborima

Ono što se ne mora dokazivati jer je čula cijela javnost je da Puljak diskriminira osobe s invaliditetom nazivajući ih "posebno ranjivom skupinom", apostrofirajući tako za kontekst potpuno nebitnu priču da je njegov najodaniji suradnik osoba s invaliditetom

Pogled kroz ekran: Vatreni koji sve više podsjećaju na Pregorene

Prisavski Treći svake nedjelje navečer nudi putovanje po Europi iz kuta književnika koji nam pričaju o svojoj zemlji, njenim inspirativnim i deprimantnim elementima, zašto su tu ili zašto bježe, kako su nastala neka od njihovih dijela

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime