Nedjelja, 24 ožujka, 2024

Duboka voda (Adrian Lyne): Impotentni erotsko-psihološki triler

Toliko nedovršenih, neraspisanih, nejasnih, neuvjerljivih, isforsiranih, nedorađenih i nebuloznih dramskih tokova i odnosa među likovima dugo niste mogli vidjeti u nekom visokobudžetnom proizvodu američke filmske mašinerije

Ništa nije slutilo kako će novi film iskusnog redatelja Adriana Lynea (“Fatalna privlačnost”, “Devet i pol tjedana”, “Flashdance”, “Nevjerna”, “Lolita”) biti apsolutno dno njegove redateljske karijere. Jednostavno je bilo nevjerojatno predvidjeti da će predložak s toliko unaprijed proračunatih segmenata koji su slutili na novi intrigantni psihološki triler postati njegov lowlight.



Riječ je o redatelju koji je dobar dio karijere slovio kao pouzdani komercijalni lik koji od intrigantnih predložaka ne radi remek djela nego isplative hit filmove te je nemoguće bilo naslutiti da bi ovo mogao biti toliki promašaj i potencijalni kriptonit svega sjajnog dosad napravljenog.

Školski primjer visokobudžetnog promašaja

Temeljen na istoimenom predlošku novele Patricije Highsmith uz impotentnog Bena Afflecka (upotrebljiv poput Michaela Douglasa u “Sirovim strastima”) u glavnoj muškoj roli i pokušaju otkrivanja Ane De Armas kao nove senzualne filmske seks bombe, “Duboka voda” je školski primjer visokobudžetnog promašaja koji je zakazao u scenarističkim segmentima do mjere da nikad nije trebao biti snimljen. Tijekom cijelog filma ne možete se ne prestati pitati kako ovakvi projekti dobivaju uopće budžete za snimanje.

Toliko nedovršenih, neraspisanih, nejasnih, neuvjerljivih, isforsiranih, nedorađenih i nebuloznih dramskih tokova i odnosa među likovima dugo niste mogli vidjeti u nekom visokobudžetnom proizvodu američke filmske mašinerije. Film je to u kojem apsolutni nedostatak motiv – uzrok – posljedica momenata scenarista Zacka Helma i Sama Levinsona rezultira da šminkerski rad kamerom ne može izgledati drugačije nego isprazno poput nemuštih pokušaja zavođenja glavne glumice.

Portreti osoba do kojih bi trebalo gledatelje biti briga te dinamika razvoja dramaturgije filma rezultira pseudo psihološkim trilerom čiju erotsku impotenciju treba tražiti u jednim golim grudima glavne glumice i tri sluteće scene analnog i oralnog seksa.

Riječ o filmu u kojem senzualna supruga mijenja ljubavnike, a njezin ih suprug nekažnjeno ubija, premda svi sumnjaju u njega. Čiča miča.

Jeste li već pogledali Taboo, seriju koja se ne skida s Netflixove liste najgledanijih?

Film koji nije trebalo snimiti

Rečenica ovako sročena izgleda zanimljivije od dva sata filma samog u kojem Ben Affleck pokušava reprizirati rolu iz Fincherovog “Gone Girl” samo znatno lošije, Ana De Armas nije ni do gležnja Dakoti Johnson iz limunadastih “50 nijansi sive” po senzualnosti, a njezina oslobađanja seksualnosti zastaju na prvom pokušaju zavođenja.

Redatelj Adrian Lyne je, uz adekvatan scenarij, znao vrlo funkcionalno ušminkati Roberta Redforda uz Demi Moore u filmu o čijem plotu raspravljate danima (“Nemoralna ponuda”), ili prestrašiti sve normalne i srednjestrujaške brakove (“Fatalna privlačnost”), a bez scenarija je znao je snimiti dugi video spot umotan u formu marketing filma s Mickeyjem Rourkeom i Kim Basinger (“Devet i pol tjedana”).

Uz katastrofalno priglup predložak pokazao je da u stare dane nije u stanju izvlačiti film nekim svježim redateljskim postupcima. Pričanje ove priče mu nije nikako trebalo. Film se premijerno prikazuje na Hulu, ali bolje da nije.

Ocjena: 3/10

Fotografija: Hulu press

Pročitajte još...

Povezano

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime