Petak, 28 lipnja, 2024

Kritika filma: Unfrosted: Kako se Seinfeld preračunao s komedijom bez smiješnih momenata

Netfliksova premijera nije impresionirala u najmanju ruku, a ako bismo bili stroži podbacila je ispod svih očekivanja. Naime, Seinfeld se voli to je neupitno

Kult TV serije Seinfelda je neizbrisiv. I njegove baze humora. Ali čini se da je scenaristički osim na glavnom protagonistu bitno dugovala scenaristu Larryju Davidu. Osobito usporedite li recentni premijerni dugometražni debi – Seinfeldov komični pokušaj „Unfrosted” i Davidovu humorističnu TV seriju „Curb Your Enthusism”.

Dok je potonji hvaljen drugim slojevima duhovitosti koji su nosili neurotični seinfeldovski karakterni picajzla humor, dotle je Senfled umislio kako može mimo vožnje u autu i ispijanja dokonih kavica s celebrityjima biti osnovicom smiješnih situacija, sam isproducirati, napisati, režirati, odglumiti ekranizaciju modela života izumitelja Pop Tartsova.

Tanašna pričica…

Uz pomoć suradničkog scenarističkog teama od kojih neki vuku korijenje od Seinfeld TV serije (Spike Feresten, Barry Marder, Andy Robin) napisao je tanašnu pričicu čiji je PR model komike pao otprilike jednako poput pokušaja produciranja dugometražnih filmova na osnovu kultnih TV serijala Impractical Jokers ili Between Two Ferns čiji su dugometražni nastavci bili sve osim zabavnih. Navučeni i isforsirani bez istinski zabavne pričice poslužili su tek kao dokaz da zvijezda nije dovoljna i da se nužno traži brain matter iliti sadržaj. Slično se nedavno popiknuo i jedan od vodećih stand uppera svijeta Bill Burr sa svojim lanjskim filmskom pokušajem „Old Dads”.

Netfliksova premijera nije impresionirala u najmanju ruku, a ako bismo bili stroži podbacila je ispod svih očekivanja.

Naime, Seinfeld se voli to je neupitno. Ali kad pokušava skromnost i neimpresioniranost hollywoodizacijom plasirati kao win win model sve do trena kad mu Hollywood zatreba ne samo kroz talk showove Jimmyja Fellona i Jimmyja Kimmela, već kao dokaz njegova kapitalnog humorističkog talenta, tada počinju problemi. Koji će ostati počivati na TV serijalu jer „Unfrosted” kao redateljski debi jedino što ima je pokušaj.  I listu prijatelja komičara i komičarki čije face nisu dovoljan razlog publici i kritici za dizanje palca. Uz autora samog redaljka će uključiti dvije korpulentnije amero kakti komičarke Melissu McCarthy koja je zadnji puta bila smiješna u outtakeovima sjajne komedije „This Is 40″ ili Amy Schumer koja je pandan „smiješnog” ljubiteljima Jack Black vrste humora. Jim Gaffigan, Max Greenfield i Hugh Grant muški su nivelirali pol „zabave” vrlo tanašnog loglinea filma a kamoli dramaturške razrade.

Film koji računa s povremenim forama nije dovoljan razlog za interes, pogotovo s takvim kapitalnim kreditom od prošlih vremena.

4/10