Utorak, 9 travnja, 2024

Dani komunikacije 2024. donose zanimljive teme: Marketing zdravlja, ESG i promjena statusa quo

Već deset godina, Dani komunikacija su se etablirali kao više od običnog festivala kreativnosti i komunikacije. Ovaj događaj, koji će se održati u Rovinju od 11. do 14. travnja, predstavlja vrhunsko okupljanje stručnjaka iz komunikacijske industrije. Ovogodišnje izdanje nastavit će s tradicijom ističući najaktualnije teme u ovoj struci i demonstrirajući da privlači lidere kako domaće […]

Već deset godina, Dani komunikacija su se etablirali kao više od običnog festivala kreativnosti i komunikacije. Ovaj događaj, koji će se održati u Rovinju od 11. do 14. travnja, predstavlja vrhunsko okupljanje stručnjaka iz komunikacijske industrije. Ovogodišnje izdanje nastavit će s tradicijom ističući najaktualnije teme u ovoj struci i demonstrirajući da privlači lidere kako domaće tako i međunarodne scene, ljudi koji ne samo da govore o trendovima, već ih i oblikuju. S više od 150 stručnjaka koji će sudjelovati u gotovo 70 programskih segmenata, festival će pružiti obilje prilika za učenje i inspiraciju. U nastavku, ističemo neka od imena koja će se pojaviti na ovom značajnom događaju.



THE THREESOME OF SUSTAINABILITY: Environmental, Social and Governance by Huki

Poslovni svijet sve više korača prema budućnosti u kojoj profit nije jedini cilj, već je svrha podjednako važna. U takvoj perspektivi, transparentnost postaje ključna vrijednost. Investitori sve više traže tvrtke koje prepoznaju važnost ESG-a (Environmental, Social, and Governance), shvaćajući da ovaj trend predstavlja iznimnu priliku za rast te pozitivan utjecaj poslovanja na okoliš i društvo. Na panelu “The Threesome of Sustainability: Environmental, Social and Governance” koji organizira HUKI, Abraham Jacobo Pineda (voditelj ESG-a, P3 Mobility), Ciprian Stanescu (predsjednik, Social Innovation Solutions) i Katarina Habek (voditeljica EU projekata, HUKI) će raspravljati o pravilima ESG-a, dok će moderiranje razgovora povjeriti Erminu Preljeviću, radio voditelju.

HOW TO SELL HEALTH? Powered by HGK I Zajednica zdravstvenog turizma HGK

Zdravlje se ističe kao jedan od najtraženijih proizvoda, dok vrijednost usluga koje se tiču očuvanja zdravlja neprestano raste iz godine u godinu. Iako postoje značajne razlike između europskog i američkog modela zdravstvenih sustava, sve je očitije da se zdravstvena industrija sve više prenosi u ruke privatnog sektora. Kako se oblikuju trendovi u marketingu zdravlja i postoje li razlike u zdravstvenim navikama različitih generacija? Ova važna pitanja razmotrit će Ognjen Bagatin (serijski poduzetnik, suvlasnik i direktor, Poliklinika Sinteza) i Gordan Turković (CEO, CTA komunikacije; član HURA-e i IAB-a Croatia) u razgovoru “How to Sell Health?“, kojeg organiziraju HGK i Zajednica zdravstvenog turizma HGK.

Femme Forward by Woman.Comm

Žene aktivno oblikuju promjene u industriji, izazivajući postojeći status quo svojim jedinstvenim vizijama i oblikujući nove norme. Kroz studije slučaja, osobne anegdote i zajedničko razmišljanje, cilj je otkriti djelotvorne strategije i najbolje prakse za stvaranje okruženja u kojima se svaki glas čuje i slavi. U razgovoru ‘Femme Forward Woman.Comma’, moderiranom od strane Irene Miličević Vukoja (CEO Prefix, No Limit BH Advertising Festival & osnivačica Woman.Comm Club), Manuela Šola (izvršna direktorica, Komunikacijski laboratorij; članica HURA-e i IAB-a Croatia), Marina Bolanča (generalna direktorica, Abeceda komunikacije; članica HURA-e i IAB-a Croatia) i Ivona Jurilj (Country Manager, Degordian; članica HURA-e i IAB-a Croatia) će podijeliti svoja iskustva i stavove.

Svi kreativci, marketingaši, digitalci, mediji i drugi komunikatori koji se i ove godine žele
naći u društvu domaćih i svjetskih tržišnih lidera informacije o sudjelovanju mogu
pronaći ovdje

Fotografije: Press

Pročitajte još...

Povezano

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime