Nedjelja, 26 rujna, 2021

5  brzih i zdravih ideja za doručak – u 5 minuta!

Ne budite lijeni, ne preskačite doručak i izbjegavajte pekare u širokom luku (pa ćete se poslije pitati od kuda vam višak kilograma i loša zdravstvena slika)!  

Svima je već poznato da je doručak najvažniji obrok u danu, a uravnotežen doručak daje nam više energije i koncentracije, te osigurava produktivniji i uspješniji dan. Zato ne budite lijeni, ne preskačite doručak i izbjegavajte pekare u širokom luku (pa ćete se poslije pitati od kuda vam višak kilograma i loša zdravstvena slika)!  

I totalno razumijemo da se teško ustati iz toplog kreveta do zadnje sekunde, no ovih 5 doručaka u 5 minuta – vrijedno je toga!

1/ Smoothie
Preporuka je da prvi unos namirnica u organizam bude tekući tako da je ovo idealan doručak. U blender ubacite sve željene sastoje i za pola minute je sve gotovo, a i uvijek ga možete ponijeti sa sobom. Odlična stvar je što u smoothie možete staviti sve što pronađete u hladnjaku, a možete i stavljati razne dodatke prehrani koji ne dominiraju okusom. Uz klasične banane, šumsko voće i jabuke dodajte krastavac, kelj, blitvu ili špinat za dozu zelenila, zatim proteinski prah kako bi povećali unos proteina, a cimet, kurkumu, đumbir i spirulinu kao dodatke prehrani.

2/ Grčki jogurt s voćem
Ako zaboravljate na unos mliječnih proizvoda i voća ovo je izvrstan način da to popravite. Lagani doručak koji će vas dugo držati sitima? U grčki jogurt možete dodati borovnice, maline, kupine ili jabuku, bananu i breskvu. Igrajte se s kombinacijama dok ne otkrijete svoju omiljenu. Također možete dodati i malo meda volite li slađi okus.

3/ Zobene pahuljice
Ovo je vjerojatno jedan od najpoznatijih doručaka. Zadnjih godina svi pričaju o benefitima zobene kaše, zbog unosa vlakana na koje često zaboravljamo u redovitoj prehrani. Zobena kaša je jednostavna i možete je spremiti večer prije. Pahuljice možete miješati s mlijekom i vodom. Naš prijedlog: u posudu stavite 60 g zobenih pahuljica sitnijeg tipa i tekućine po želji – ovisno o teksturi koju želite dobiti. Kuhajte na vatri i gotovo je za svega par minuta. Dodati možete jabuku i cimet, bananu i kakao, šumsko voće, proteine ili nešto po vlastitom izboru.

4/ Chia puding
Chia je namirnica koja je odlična za probavu i mršavljenje. Puding je moguće napraviti večer prije i sutra samo pokupite iz hladnjaka. Dodajte u zdjelicu koju ćete ponijeti sa sobom 3 žice chia sjemenki i jednu šalicu mlijeka po želji. Puding je guste teksture, pa ako vam ispadne vodenast dodajte još Chia sjemenki kako bi upile tekućinu. Ove sjemenke imaju neutralan okus tako da možete dodavati što god želite, isto kao i zobenu kašu. Mogućnosti je mnogo, a na vama je da otkrijete koja kombinacija vam najbolje odgovara.

5/ Rižini krekeri
Krekeri od riže su niskokalorična zamjena za kruh. Pa ako se odvikavate od pekara, ovo je super početak. Možete ih jesti s posnim sirom i purećom šunkom za dijetalnu varijantu ili na njih namazati maslac od kikirikija. Jednako se dobro slažu sa slatkim i slanim.

Pročitajte još...

3 prijedloga za gurmanski ručak s tartufima by David Skoko

Legende o tartufima zanimljive su i intrigiraju maštu baš kao što njihov miris intrigira nepca. Hrani daju jedinstven okus, a mnogi mu pripisuju i afrodizijačka svojstva. Zato jedva čekamo isprobati ove genijalne recepte

5 genijalnih koktela od gina – za party kod kuće!

Umjesto masovnih okupljanja, vrijeme je za otvaranje boce jednog od naših najdražih alkoholnih pića i isprobavanje novih koktela - u manjem krugu prijatelja ili u društvu najdraže osobe...

Déguste – kratki film koji savršeno dočarava sav stres rada u kuhinji

Filmski producent Stéphane Baz režirao je kratki film 'Déguste', koji nas poziva da očima kuhara doživimo jedan njegov radni dan. Zaboravite romantiku, stvari u trenu postaju vatrene...

Uz naše recepte i početnici postaju majstori domaćih marmelada

Još pod nepcem osjećate okus finih bakinih džemova iz djetinjstva? Ništa ne može zamijeniti domaći okus, a baš sad je vrijeme da se za cijelu godinu opskrbite čarobnim aromama raznog voća

Povezano

Idemo u berbu gljiva, jabuka ili jagoda: Ovaj vikend je prava prilika za to!

Nama je jesen najljepše vrijeme za vikend izlete! Zato ovog vikenda idemo i na gljivarijadu u Liku, i u samoberbu jabuka u Lekenik, a bome nećemo propustiti ni samoberbu 'jesenskih' jagoda kod Sesvete. Jedva čekamo!

10 zamjena namirnica: Unesite dodatnih 30 g vlakana za bolju probavu!

Napravite neke vrlo jednostavne zamjene hrane i na jednostavan način unesite vlakna u organizam - ne samo da su dobra za bolji rad naše probave nego i smanjuju rizik od mnogih bolesti!

Upoznajte Damjana Bistričića, chefa čije burgere jedu i u Tokiju!

Poznati puležanski kuhar objašnjava zašto je svaki chef u svojom misaonoj nutrini zapravo slikar, kipar, alkemičar, liječnik i svećenik, što samurajski kodeks ima s gastronomijom, kako je bilo kuhati za Papu i razne plemiće te što znači njegov novi gastronomski smjer 'Le art brut cuisine'

Brzi i zdravi doručak: 5 jednostavnih recepata gotovih u 10 minuta!

Ako krenete u dan sa zdravom hranom, to će vas motivirati da tako i nastavite do odlaska u krevet. Svaki dan radnog tjedna započnite s jednim od ovih jednostavnih recepata za doručak

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime