Wolt, finska tehnološka tvrtka i vodeća digitalna platforma za dostavu u Hrvatskoj, lansirala je svoju prvu međunarodnu kampanju s glumcem Owenom Wilsonom kao globalnim ambasadorom. Poznati holivudski glumac iz kultnih filmova poput ‘Zoolander’ i ‘Lovci na djeveruše’ postao je prvi svjetski ambasador Wolta kroz seriju kampanja koje počinju promocijom Wolt+ programa – ekskluzivne usluge koja korisnicima u čak 35 gradova u Hrvatskoj omogućuje dostavu bez naknade, ekskluzivne popuste i posebne ponude.
View this post on Instagram
U sklopu suradnje s Woltom, Owen Wilson otkrio je listu najdražih europskih delicija – a
Hrvatska se pritom našla pri samom vrhu. ‘Kad god posjetim vašu zemlju, najradije naručim svježe morske specijalitete; okus Jadrana uvijek me iznova oduševi’, izjavio je Wilson, ističući svoju ljubav prema mediteranskoj kuhinji.
Owen Wilson savršenim stilom i opuštenošću utjelovljuje Wolt+ u novoj globalnoj kampanji
‘Owenova opuštenost i pristupačnost savršeno utjelovljuju vrijednosti koje Wolt+ donosi našim korisnicima, a to su prije svega praktičnost i jednostavnost’, istaknula je Sonja Oremuš Regional Content Manager u Woltu Hrvatska. ‘Njegov prepoznatljiv i autentičan stil sjajno se uklapa u našu misiju da ljudima olakšamo male, ali važne svakodnevne trenutke – od naručivanja večere do zaboravljenih sitnica koje život čine jednostavnijim’.
Kampanja s Owenom Wilsonom dio je dugoročne strategije kojom se Wolt pozicionira kao
lifestyle brend koji se prirodno uklapa u svakodnevni život korisnika. Osim Wolt+ programa,
suradnja će tijekom godine obuhvatiti i druge tematske kampanje, s ciljem jačanja emocionalne povezanosti s korisnicima.
Fotografija: Press