Nedjelja, 24 rujna, 2023

#CareForHumanTouch: Ljudski je dodir osnovna potreba svih nas

'Care for human touch to inspire togetherness' odnosno 'Dodir nas zbližava' je inicijativa kojom Nivea želi ukazati na dokazane zdravstvene prednosti fizičkog dodira te promovirati dodir, naravno, čim okolnosti to dozvole. Ovim povodom će tvrtka uložiti 20 milijuna eura u lokalne projekte diljem svijeta

Ljudski dodir je osnovna potreba svih nas koja pozitivno utječe na naše raspoloženje, ali i zdravlje. Zagrljaj, tapšanje po ramenu, rukovanje, samo su neki od načina kroz koje možemo doživjeti osjećaj zajedništva kojeg pruža ljudski dodir.



No, doba u kojem trenutno živimo odmaknulo je ljude jedne od drugih. Prema istraživanjima, svaka druga osoba je za vrijeme pandemije u izolaciji osjećala usamljenost više nego ikada prije, a razina tjelesne deprivacije dodira se pogoršala.

Koliko nas je pandemija udaljila ili približila jedne od drugih

Osim nedostatka fizičkog kontakta, ljudi širom svijeta su se udaljili i emocionalno te jedva čekaju sve nadoknaditi. Više od trećine ljudi na globalnoj razini očekuje da će se dodir s najbližima (obitelj, bliski prijatelji) povećati nakon krize, dok će se dodir vanjskog kruga (kolege, poznanici) dugoročno smanjiti kao rezultat pandemije.

Kao odgovor na ove probleme, Nivea, koja više od 100 godina brine o potrebama ljudske kože, posvetila se projektima koji promoviraju ljudski dodir kako bi poboljšala individualno zdravlje i dobrobit više od 150,000 ljudi. ‘Care for human touch to inspire togetherness’ odnosno ‘Dodir nas zbližava’ je inicijativa kojom Nivea želi ukazati na dokazane zdravstvene prednosti fizičkog dodira te promovirati dodir, naravno, čim okolnosti to dozvole. Ovim povodom će tvrtka uložiti 20 milijuna eura u lokalne projekte diljem svijeta koje će provoditi do 2025. godine kako bi dosegnula ljude koji izravno pate od problema povezanih s izostankom ljudskog dodira, kao što su nedonoščad, slabovidne osobe i starije osobe s demencijom. 

Nivea ovim skin-touch projektom želi ukazati na promicanje kvalitete života ljudima kojima prijeti usamljenost poput nedonoščadi, slabovidnih osoba i starijih osoba s demencijom, a do 2025. godine Nivea želi osvijestiti 100 milijuna ljudi o dokazanim zdravstvenim blagodatima dodira.

Nivea je uvijek brinula o koži, a mi o ljudima. To je ono što nas od početka definira. Svojim doprinosom želimo napraviti razliku i proširiti svijest o pozitivnim učincima dodira na zdravlje”, poručuje Stefan De Loecker, CEO tvrtke Beiersdorf.

“Pokretanje svijesti o potrebi dodira i njenim zdravstvenim prednostima je od presudne važnosti. Preuzet ćemo ovu ulogu i dalje ćemo promovirati važnost ljudskog dodira i zajedništva. Iako smo prisiljeni ostati socijalno distancirani jedni od drugih tijekom pandemije, moramo održavati i produbljivati ​​svoje bliske odnose koji će nas zaštititi od usamljenosti. U našoj bliskoj obitelji dodir je sada važniji nego ikad”, kaže Ralph Zimmerer, potpredsjednik GLOBAL NIVEA Brand Identity & Brand Capability. 

Pročitajte još...

Tehnologija obećava zagrljaje na daljinu: zašto to (ni)je dobro za sve nas?

Nedostaju vam zagrljaji vaše bake? Pa, možda imamo rješenje za vas. 'Majica za zagrljaj' koja vibrira u područjima gdje je netko 'spremio' zagrljaj... Suludo, ali istinito - tehnologije koriste strah od zaraze za razvoj inovacija koje ozbiljno mijenjaju naše društvene običaje

Pop Cooltura: 2020. – žrtvovana godina: Show Must Go On. Ili ne mora?

Ono što vam prije čestitki za Božić i Novu godinu žele reći, mediji, susjedi, prijatelji, znanci, političari, znanstvenici i liječnici – da se najbolje pretvarati kako se 2020. nije dogodila. Bolje za vašu psihu i sva daljnja psihofizička ustrojenja i promišljanja

Emocije pod utjecajem pandemije ili učvršćuju vezu ili je prekidaju

Mnoge osobe su ove godine osjetile emocije koje nisu nikad do sad, naročito zbog neizvjesnosti i nedostataka kontrole nad životom. Bez obzira provodite li s partnerom 24 sata dnevno ili imate vezu na daljinu, ovi će osjećaji utjecati na vašu vezu

Psihologinja Ana Čerenšek: Pandemija je promijenila ljubav u dva smjera!

Psihologinja i mentalna trenerica Ana Čerenšek ususret Valentinovu progovara o tome što je zapravo ljubav, kako ona utječe na našu psihu te je li tijekom pandemije ljubav opstala ili je i ona postala 'virtualna'

Povezano

Riješite ovaj test osobnosti boja i otkrijte svoj karakter

Test kaže da smo u osnovi svi kombinacija četiri osnovne boje i pruža detaljnu analizu vaših karakternih osobina. Iako su neke boje uparene s poetskim opisima, druge su urnebesno nemilosrdne. Primjerice, smeđa predstavlja 'lijenog perfekcionistu zaglavljenog u kući'

Financijski stručnjaci savjetuju: Može li se novcem kupiti ili zamijeniti sreća?

Može li novac 'kupiti' vrijeme, mentalni mir i životnu sigurnost, te u kojoj mjeri on određuje jesmo li sretni? Vrijedi li doista deviza kako 'novac ne može kupiti sreću' otkrivaju nam financijski stručnjaci

Sindrom Petra Pana: Kako prevladati strah od odraslog života?

To je pop-psihološki termin koji opisuje pojedince koji imaju teškoća s usvajanjem tipičnog načina života odraslih

Savjet psihologa i pedagoga: Kako se pripremiti za povratak u školu i vrtić?

Proces prilagodbe zahtijeva vremena i strpljenja, kako za djecu tako i za roditelje. Sve emocije koje se jave u ovom procesu su prirodne i normalne

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime