Subota, 24 srpnja, 2021

Fitness izazov Suzane Štimac: Do idealne ljetne figure u samo 4 tjedna!

Jedna od najpopularnijih fitness trenerica u Hrvatskoj od ponedjeljka, 31. svibnja, pokreće izazov koji traje 4 tjedna. Uz 5 treninga tjedno, prijavom na izazov dobit ćete 3 prilagođena jelovnika napravljena od strane diplomiranog nutricionista, kao i podršku psihologa

Suzana Štimac, poznatija kao @suzanamojtrener na Instagramu, jedna je od najpopularnijih fitness trenerica u Hrvatskoj. Njezini treninzi zaslužni su za isklesana tijela hrvatskih glumica, pjevačica, influencerica, kao i brojnih drugih vježbača čija brojka raste svakoga dana. 
 
Suzana je izvrsna motivatorica, a njezina energija je toliko zarazna da tijekom gledanja isječaka treninga koje redovno objavljuje na Instagramu odmah poželite ustati i otići odraditi trening.

Od ponedjeljka kreće izazov koji traje 4 tjedna, prijave još danas i sutra!

Njezinu energiju prepoznale su žene iz cijele Hrvatske i mnoge žele trenirati s njom, pa je Suzana pronašla način! Od ponedjeljka, 31. svibnja, kreće izazov koji traje 4 tjedna. Uz 5 treninga tjedno, prijavom na ovaj izazov dobit ćete 3 prilagođena jelovnika napravljena od strane diplomiranog nutricionista, kao i podršku psihologa. Sve što je potrebno za uključenje u izazov je javljanje na mail adresu:suzanamojtrener@gmail.com i sve upute slijede.
 

 

 
 
 
 
 
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Objavu dijeli SMT (@suzanamojtrener)

Cilj joj je potaknu ljude na kretanje

“Cilj mi je motivirati ljude da se pokrenu, da im trening uđe u dnevnu rutinu, da osjete dobar osjećaj nakon treninga i nadati se da će nastaviti trenirati, a ne da ljeto dočekaju spremni pa nakon ljeta opet počnu sa starim navikama. Snimanjem cijelog treninga želim da se ljudi osjećaju kao da su u dvorani s nama, da ih ponese atmosfera i da probiju svoje granice. Često su mi se cure javljale s porukama “da si barem tu” ili “da barem živim u Zagrebu”, od tu ideja i sada svi imaju priliku zaviriti u moju dvoranu”, kazala nam je Suzana.
 
Treninzi su namijenjeni svima koji žele promijeniti životne navike, za sve one koji žele da im trening postane dio dnevne rutine, kao i da se dobro osjećaju u svome tijelu. Jedino se ne preporučuju trudnicama a oni koji imaju neke ozljede trebaju se konzultirati sa svojim liječnikom. 
 

 

 
 
 
 
 
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Objavu dijeli SMT (@suzanamojtrener)

Intenzivni trening koji mogu svladati i početnici

“Moji treninzi su poprilično intenzivni, ali jednostavnih pokreta tako da tko ima volje brzo može uloviti ritam. Gledam neke ljude koji su došli u dvoranu kao totalni početnici pa nakon dva tjedna lijepo i pravilno izvode sve vježbe i odrade trening. U tom trenutku oni postaju moja motivacija,” otkriva nam Suzana.
 
Treninzi će izgledati tako da će u dvorani trenirati grupa koju će Suzana snimati i prenositi na igtv. U svakom treningu su obuhvaćeni noge i trbuh, a ostale skupine mišića radimo određene dane u tjednu.
“Nakon zagrijavanja počinjemo sa skupinom vježbi koju ponavljamo u nekoliko serija pa zatim krećemo na novu skupinu vježbi. Sve vježbe su demonstrirane, a u svakom trenutku možete vidjeti kako tu vježbu izvodi skupina. Izmjena vježbi je brza, radi se mali broj ponavljanja, ali visokim intenzitetom”,
objasnila nam je Suzana koncept treninga.
 

 

 
 
 
 
 
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Objavu dijeli SMT (@suzanamojtrener)

Jelovnici su prilagođeni cilju klijenata, a dostupna je i psihološka pomoć

Jelovnike je kreirao nutricionist Josip Morduš iz Zagreba, koji ima 25 godina i nedavno je pokrenuo projekt Propernutrition.hr kako bi šira publika putem društvenih mreža mogla dobiti konkretne i stručne savjete o prehrani i nutricionizmu općenito.
“Prehrana je iznimno važna u postizanju željenih rezultata te smo zato i nutricionista uključili u ovaj izazov kako bi rezultat bio potpun”, kaže Suzana.
 
Ono po čemu se ovaj izazov naročito razlikuje je pomoć psihologa koja je dostupna 7 dana u tjednu. Suzana je na ideju za uključivanje psihologa došla kroz dugogodišnji rad s klijentima.
“Smatram da je potreba za psihološkom pomoći u ovom neizvjesnom vremenu u kojem živimo jako bitna, a tjelesna aktivnost jedan je od načina na koji možemo doprinijeti cijelokupnom psihofizičkom zdravlju. U ovom 4-tjednom izazovu osnažit će motivaciju, prihvaćanje procesa promjene i održavanje novih zdravih navika. Psihološku podršku tijekom izazova nudi magistra psihologije i doktorandica Anđela Jelić koja aktivno radi na promicanju zdravih životnih navika, prehrane i tjelesne aktivnosti s ciljem očuvanja psihofizičkog zdravlja i prevencije bolesti. Također, važno je promicati važnost psihologa te rušiti predrasude koje još uvijek postoje kada govorimo o odlasku kod psihologa na savjetovanje ili psihoterapiju. Psihološka pomoć će također biti dostupna online,” otkriva nam naša sugovornica.
 

Pročitajte još...

6 savjeta osobnog trenera kako hodanje pretvoriti u vrlo učinkovit trening

Osim brojnih fizičkih benefita, čak i kratki interval od 10 minuta brzog hodanja povećava našu mentalnu budnost, energiju i pozitivno raspoloženje - tri stvari koje su nam svima nedostajale u posljednjih nekoliko mjeseci jer smo se previše 'družili' s četiri zida svog doma

Ponestalo vam inspiracije? Ovo su najbolje aplikacije za vježbanje u 2021.

Bilo da želite trčati brže, vozite bicikl dalje, plivati bolje i pravilnije, pripremiti se za triatlon ili poraditi na snazi... ove aplikacije pomoći će vam da zadržite svoju predanost fizičkoj spremnosti!

Ovo je 5 najčešćih zabluda i mitova o fitnessu, treniranju i zdravlju

U moru raznih informacija na internetu često se nađu i brojne dezinformacije - a vrlo često one uključuju mitove o kondiciji i zdravlju koji mogu negativno utjecati na način na koji treniramo i jedemo. Ovo je 5 najčešćih među njima

Queen Fit: Kako do savršeno isklesanih ruku?

Nije ni trbuh, ni bedra, a bome niti stražnjica... mnoge žene pate zbog izgleda svojih ruku. Zašto ih je tako teško dovesti do savršenstva, ali ne i nemoguće otkriva nam jedna od najpopularnijih hrvatskih trenerica i naša kolumnistica Diana Krznarić - Queen Fit

Povezano

Kako ‘deletati’ bol i napetost mišića koji su posljedica rada s tehnologijama

Uzrokuje li vam sjedenje ispred računala bol i ukočenost vrata poznate kao 'tehnološki vrat’' Boli li vas zglob od cjelodnevnog držanja mobilnog telefona ili tableta? Vjerujemo da ste barem nekada osjetili ove tegobe ali ove jednostavne vježbe će ih eleminirati

Točka preokreta: Zašto je promjena važna i kako se pripremiti za nju? 

Kako prestati s opravdanjima za loše postupke koje činimo i početi graditi snažne temelje za život kakav želimo? Jer, na koncu, u životu možemo imati ili rezultat ili izgovor. Nikada oboje

Retro videa s vježbama koje će definitivno rasplamsati vaš plesni žar

Ako ste raspoloženi za 'eksploziju emocija' iz prošlosti, smiješne opreme za vježbanje i optimistične, plesne kardio rutine koje možete raditi dok ste (sami) kod kuće, trebali biste pogledati neke od ovih videozapisa

Pozdrav Suncu – savršen način kako postići dosljednost u vježbanju joge

Od toniziranja mišića i veće fleksibilnosti tijela, preko bolje probave i poticanja mršavljenje pa sve do ljepše kože i hormonske ravnoteže... brojni su benefiti Pozdrava Suncu. Zato donosimo video s dvije varijacije za vježbanje - vaše će vam tijelo i duh biti zahvalni

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime