Subota, 24 srpnja, 2021

Queen Fit: Kako do savršeno isklesanih ruku?

Nije ni trbuh, ni bedra, a bome niti stražnjica... mnoge žene pate zbog izgleda svojih ruku. Zašto ih je tako teško dovesti do savršenstva, ali ne i nemoguće otkriva nam jedna od najpopularnijih hrvatskih trenerica i naša kolumnistica Diana Krznarić - Queen Fit

Prema nekim istraživanjima navodno čak 3 od 4 žena nimalo nije zadovoljno izgledom svojih ruku, a posebno nadlaktica. Poražavajuće jest to što je višak kilograma na rukama – najteže skinuti i oblikovati ih.

Ni priroda nas nije pomazila jer se koža na rukama tijekom starenja prva počinje opuštati, pa stoga ne čudi kako mnogi stručnjaci ruke definiraju kao ‘semafor’ za promjene nastale starenjem i debljanjem.

No, zato smo mi u pomoć pozvali ženu, majku, kraljicu – u doslovnom smislu riječi – Dianu Krznarić Queen Fit – jednu od najpopularnijih hrvatskih osobnih trenerica!

“Bez obzira na godišnje doba, sve želimo, osim tonirane guze i trbuha, imati i lijepe i oblikovane ruke. Naravno da nije u trendu nositi ‘zastavice’ na rukama prilikom mahanja, nego priželjkujemo lijepe i vretenaste nadlaktice”, otkriva nam Diana te dodaje: “Zanimljivo je kako se žene groze pomisli na vježbe s utezima misleći kako će odmah izgledati poput muških snagatora, što nikako nije istina. Dobiti ‘bilderske’ ruke dugotrajan je proces discipline, što uključuje treninge s teškim utezima, prehranu te vježbe ciljane mišićne skupine. Tako da moje dame, malim bučicama možete jedino ubrzati proces ka putu prema vašem cilju.”

Zato, ako vam kod vježbi za ruke odmah na um padaju veliki utezi i teretana, varate se jer ovim vježbama možete u svom domu odraditi trening za lijepo oblikovane ruke.
Naravno, uz neizostavan faktor zvan pravilna i zdrava ishrana te kardio trening; potrebno je smanjiti masnoće, višak kilograma te raditi na poboljšanju mišićne definicije.

“Deset minuta treninga za ruke minimalno tri puta tjedno ojačat će mišiće ramena, bicepse i tricepse te spriječiti opušten izgled kože ruku kojeg se žene, koje vode brigu o svom tijelu -frapiraju. Također će stalnost treninga za ruke smanjiti masne naslage u području pazuha i grudnjaka. Ako nemate bučice doma, napunite dvije boce vode i krenite u akciju”, predlaže nam Queen Fit te savjetuje sljedeće:

Prije svakog treninga uvijek se dobro zagrijte!

  1. Vježba: Shadow boxing izvodimo 30 sek bez pauze prelazimo na iduću vježbu;
  2. Vježba: Prednje podizanje ruku s potiskom u vis
  3. Vježba: Razručenje – kružni izdržaj 30 sek
  4. Vježba na podu: Dipsevi – propadanja 30 sek
  5. Vježba na podu: Odručenje u poziciji aktivnih trbušnjaka 30 sek

Ovaj set vježbi izvodimo bez pauze, nakon odrađenih svih vježbi odmorimo 1min i nastavimo drugi set ispočetka. Trening je završen kada odradimo 3 seta vježbi.
Nakon određenog vremena možete povećavati broj setova. Brzo i efikasno vježbanje u gotovo samo 10 min može postati vaša rutina koja će ne samo uljepšati izgled ruku već i poboljšati opće stanje i raspoloženje.

A kako to izgleda kada Queen Fit izvodi ove vježbe, pogledajte u priloženom videu!


Diana Krznarić alias Queen Fit, diplomirana je ekonomistica, fitness instruktorica i stjuardesa. Sportom se bavi od 8 godine, završila je školu za balet i ritmiku, pleše cijeli život i to je njezina prva ljubav. Vlasnica je brojnih atletskih medalja a i danas voli sudjelovati u raznim utrkama. Deset godina aktivno se bavi tajlandskim boksom a često sam nakon treninga boksa odlazila i na balet što su izvrsne dvije krajnosti. Sve te svoje ljubavi objedinila je u fitness inovaciju: Q BOX! Skraćeno od Queen Box – specifičnu metodu treniranja koja se sastoji od više sportskih disciplina; tajlandskog boksa, snage vlastitog tijela, aerobika i yoge. Cilj joj je osnažiti žene svih dobnih skupina te im pomoći pri transformaciji ne samo tijela već i načina života.

Pročitajte još...

Sve što trebate znati planirate li kod kuće trening – s utezima

Zbog epidemioloških mjera ne osjećate se ugodno pri pomisli da vježbate u teretani? No, redovitu rutinu treninga možete započeti i kod kuće. No, postoje stvari na koje morate obratiti pozornost kako bi vježbanje bilo učinkovito i sigurno

Trčanje ili bicikliranje? Ovih 30 pjesama motivirat će vas na – pokret!

Ovo su pjesme uz koje ćete dobiti želju za pokrenuti se! Ne samo to, toliko su dobre da ćete poželjeti dodati još kilometara!

Zašto je socijalna distanca najbolja inspiracija za vježbanje?

Imamo savjete i za one koji tek počinju vježbati, ali i za iskusne zaljubljenike u fitness. I ne zaboravite - s vježbanjem se povećava razina endorfina i stvara dobra podlogu za bolje raspoloženje i produktivnost tijekom dana

Hit wellness trendovi u godini koja je zauvijek promijenila naše živote

Od poboljšanja i vježbanja uma do vanjskih promjena, fitnessa i biohackinga, ovo su trendovi koji dominiraju godinom koja je promijenila naše živote - zauvijek

Povezano

Kako ‘deletati’ bol i napetost mišića koji su posljedica rada s tehnologijama

Uzrokuje li vam sjedenje ispred računala bol i ukočenost vrata poznate kao 'tehnološki vrat’' Boli li vas zglob od cjelodnevnog držanja mobilnog telefona ili tableta? Vjerujemo da ste barem nekada osjetili ove tegobe ali ove jednostavne vježbe će ih eleminirati

Točka preokreta: Zašto je promjena važna i kako se pripremiti za nju? 

Kako prestati s opravdanjima za loše postupke koje činimo i početi graditi snažne temelje za život kakav želimo? Jer, na koncu, u životu možemo imati ili rezultat ili izgovor. Nikada oboje

Retro videa s vježbama koje će definitivno rasplamsati vaš plesni žar

Ako ste raspoloženi za 'eksploziju emocija' iz prošlosti, smiješne opreme za vježbanje i optimistične, plesne kardio rutine koje možete raditi dok ste (sami) kod kuće, trebali biste pogledati neke od ovih videozapisa

Pozdrav Suncu – savršen način kako postići dosljednost u vježbanju joge

Od toniziranja mišića i veće fleksibilnosti tijela, preko bolje probave i poticanja mršavljenje pa sve do ljepše kože i hormonske ravnoteže... brojni su benefiti Pozdrava Suncu. Zato donosimo video s dvije varijacije za vježbanje - vaše će vam tijelo i duh biti zahvalni

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime