Utorak, 17 svibnja, 2022

Otkrivamo: Uz ovaj fitness program držat ćete se svojih novogodišnjih ciljeva cijelu godinu

'Promijeni se' je program fokusiran prije svega na – kako. Kako ne odustati kad se umorimo i kad nam dosadi, kako to raditi redovno i dosljedno, kako nastavljati kad zeznemo, kako raditi to kako treba, dovoljno dugo, disciplinirano i izvrsno

Nova godina, nove odluke. Tako često izgleda početak svake. Neki ih se drže, neki ni ne donose nove odluke jer već u startu znaju da ih se neće pridržavati. Motivacija je potrebna svima, bez obzira na koje područje života se odnose donesene odluke. Nije sebično uzeti vrijeme za sebe i posvetiti se svojim odlukama. Na taj način, postajemo motivacija i svojoj okolini.



Upravo se novogodišnje odluke često odnose na vježbanje i mršavljenje. Prosinac je mjesec u kojem većina ljudi pretjeruje s hranom i pićem, a kad siječanj pokuca na vrata, detox i vježbanje su u fokusu mnogima, a odluka je uvijek i isključivo na svakom osobno. Kao što susjed ne može otići umjesto nas na posao, tako isto ni teta iz Njemačke ne može vježbati umjesto nas.

Kako pravilno izgubiti višak kilograma?

Svi znamo što trebamo raditi kako bismo smršavjeli, ali kako to raditi (redovno i dovoljno dugo) nas muči. “Promijeni se” je program fokusiran prije svega na – kako. Kako ne odustati kad se umorimo i kad nam dosadi, kako to raditi redovno i dosljedno, kako nastavljati kad zeznemo, kako raditi to kako treba, dovoljno dugo, disciplinirano i izvrsno. Ovo je program fokusiran prije svega na promjenu mentalnog sklopa, promjenu navika i ponašanja, paralelno s redovnim treninzima i promjenom prehrane.

“Promijeni se” traje 9 tjedana, a uključuje online video treninge, plan prehrane i tjedne radionice te svakodnevno praćenje kroz osobni dnevnik treninga i prehrane od strane kineziologinje i nutricionistice. Dnevnici prehrane se ispunjavaju kroz cijeli program, a nutricionist ih pregledava i usmjerava pojedinca kroz njih svakodnevno. To je nešto što ovaj program čini drugačijim i osobnijim.

Online program koji je fokusiran na rast i razvoj

Ovaj intenzivan program fokusiran je na rast i razvoj osobnosti, kako bi i ostvarili sve ciljeve koje smo si postavili u sljedećoj godini, a traje 1 + 9 tjedana i u potpunosti je online. Iako su online video treninzi uključeni u program, ne morate trenirati online. Možete nastaviti trenirati po nekom drugom programu koji vam već odgovara, a važno je da to radite bar 4 x tjedno zbog pravila o stvaranju navika.

Nulti (prvi) tjedan je proces ukrcavanja i rezerviran je za pripremu, postavljanje ciljeva i rješavanje predzadataka, koji su uvelike i priprema na tjedne u budućnosti kad se poželi odustati od promjene. Sustav podrške na programu je ogroman i raznovrstan te baš iz tog razloga, program ima toliki uspjeh.

Osim kroz dnevnik prehrane i treninga, praćeni ste i svakodnevno u skupini s kojom krećete, kroz prijavljivanje odrađenih zadataka koji su vam dodijeljeni na svakoj radionici, a odnose se na implementaciju teme koju se u tom tjednu obrađivala.

Kroz radionice se osvještava staro ponašanje 

“Ovo je najvažniji dio programa, kako se popularno kaže ‘znanje nije moć, primjena tog znanja je moć’, tako i na ovom programu nije dovoljno slušati i znati, moramo to odraditi. Ovaj dio se odnosi na promjenu mentalnog sklopa. Svi možemo smršavjet,i ali za ostati mršavi i u formi koju želimo, moramo se promijeniti mentalno. Način na koji vidimo sebe i svijet, fitness, zdravlje i mršavljenje”, dodaje trenerica i vlasnica programa Danijela Pupovac

Radionice se održavaju jednom tjedno, a na svakoj se obrađuje po jedna tema koja pomaže u osvještavanju starog ponašanja te vježba donošenja drugačijih izbora.

Moguće je birati vrstu treninga, a za izvođenje je potrebna minimalna oprema

Što se tiče online treninga možete birati iz cijelog spektra treninga, a oni vam se dodjeljuju pri upisu, po spremi, željama, ciljevima i ispunjenom upitniku. Novo na ovom programu su video treninzi s vanjskim opterećenjem, koje možete raditi od kuće s minimalnom opremom. To su treninzi poput onih koje biste odradili s Danijelom uživo u teretani, donose iste takve rezultate, a ne morate izaći iz kuće. 

Fotografije Matea Smolčić Senčar

Pročitajte još...

6 savjeta osobnog trenera kako hodanje pretvoriti u vrlo učinkovit trening

Osim brojnih fizičkih benefita, čak i kratki interval od 10 minuta brzog hodanja povećava našu mentalnu budnost, energiju i pozitivno raspoloženje - tri stvari koje su nam svima nedostajale u posljednjih nekoliko mjeseci jer smo se previše 'družili' s četiri zida svog doma

6 vježbi istezanja koje bi svi trebali raditi svako jutro

Rad od kuće i izolacija krivci su da sjedimo više nego ikada. Ovakva specifična situacija uzrok je raznih zdravstvenih problema, a za neke (možda) nismo ni znali prije pandemije. Zato je istezanje, za koje vam možda neće trebati niti 5 minuta - potrebniji više nego ikada

20 fitness profila na Instagramu koji će vas motivirati da pomaknete svoje granice!

U siječnju kojeg obilježavamo kao #mjesecdobrihodluka upotrijebite svoj Instagram profil kako bi pronašli inspiraciju za vježbanje. A zapratiti žene koje motiviraju na zdraviji i aktivniji način života, bez obzira jeste li početnica, možda čak i trudni, ili tražite 'profi' trening...

7 jednostavnih načina kako izvući maksimum iz (obične) šetnje

Većina studija pokazuje da se zdravstvene koristi od hodanja postižu posebno brzim hodanjem, pojačanim tempom do one mjere kada vaše disanje postaje ubrzano i počnete se znojiti, ali to nije jedini način da dobijete više od šetnji

Povezano

Ideja za sunčani vikend: Kako i gdje organizirati dobar piknik?

Podjela zaduženja samo je jedna od bitnijih stavki za uspješnu organizaciju piknika, a u nastavku donosimo gdje i kako održati piknik

Sportski grudnjak: Najbolji prijatelj funkcionalnog treninga

Sportski grudnjak je izložen većem tjelesnom naporu nego onaj koji nosite pri obavljanju svakodnevnih poslova, pa treba paziti na udobnosti i jednostavnosti pri izvođenju različitih vježbi

Pivo nakon treninga: Je li dobro ili štetno za naše tijelo?

Istraživanje objavljeno u International Journal of Sport Nutrition and Exercise Metabolism pokazalo je da je pivo savršeno legitiman izbor kao učinkovito piće za oporavak nakon vježbanja. No, je li to zaista tako?

Za još učinkovitije vježbanje: Znate li kada je najbolje u danu odraditi koju vrstu treninga?

Iako je vježbanje u bilo koje doba dana nedvojbeno bolje od toga da ne radite ništa, ipak su za određene vrste treninga neki dijelovi dana bolji od drugih

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime