Nedjelja, 13 studenoga, 2022

Želite brzo zaspati? Isprobajte vrlo učinkovitu metodu 4-7-8

Ova vrsta dubokog i ritmičkog disanja ne samo da vam može pomoći da brzo zaspite, već također smanjuje anksioznost, može pomoći u upravljanju različitim stanjima, od žudnje do ljutnje i pomaže u normalnom funkcioniranju procesa u tijelu poput rada probave...

Bilo da samo povremeno imate problema s uranjanjem u san ili ste jedan od sve većeg broja ljudi koji pate od frustrirajućeg problema s uspavljivanjem, postoji jednostavna tehnika koja će vam pomoći da brzo zaspete, bez obzira na to koliko ste umorni.



Metoda 4-7-8 vježba je bez daha, proizašla iz drevne jogijske tradicije pranayame (ili regulacije disanja) koja pomaže opustiti tijelo i um, a zatim vas polako i uspavljuje.

Prirodno sredstvo za smirenje živčanog sustava

Čovjek koji stoji iza ove tehnike, dr. Andrew Weil, osnivač i direktor Centra za integrativnu medicinu Sveučilišta Arizona, nazvao ju je “prirodnim sredstvom za smirenje živčanog sustava”. Djeluje tako što aktivira parasimpatički živčani sustav, koji je odgovoran za naš način odmora, dok isključuje simpatički živčani sustav, koji pokreće naš odgovor na stres (ili način borbe ili bijega).

Ova vrsta dubokog i ritmičkog disanja ne samo da vam može pomoći da brzo zaspite, već također smanjuje anksioznost, može pomoći u upravljanju različitim stanjima, od žudnje do ljutnje i pomaže u normalnom funkcioniranju procesa u tijelu poput rada probave. S obzirom na to da smo mnogi od nas kronično pod stresom, isplati se uvrstiti ovakve tehnike u svakodnevnu rutinu.

Kvare san: Top 5 proizvoda koje ne smijete konzumirati prije spavanja

Tehnika koja se može izvoditi u bilo kojem trenutku

Možete koristiti 4-7-8 kako biste lakše zaspali, usred noći kad se probudite ili u bilo kojem trenutku tijekom dana kada se želite osjećati smirenije.
Međutim, kad god to učinite, dr. Weil savjetuje da se tehnika izvodi redovito i dosljedno-idealno bi bilo dva puta dnevno – kako bi se vidjeli dugotrajni rezultate koji će utjecati na vašu svakodnevnicu.

Dakle, kako se izvodi 4-7-8  rutina? Ova ultra-jednostavna vježba disanja ide ovako:

  1. Udahnite kroz nos u trajanju od četiri sekunde.
  2. Zadržite dah sedam sekundi.
  3. Izdahnite osam sekundi, a kroz stisnite usne ispuštate zvuk poput “zujanja”.
  4. Ponovite do četiri puta, dva puta dnevno.
  5. Smireniji ste i spremni za san!

Pročitajte još...

Sleep divorce – novi trend koji će vam osvježiti ljubavni život i pomoći da se napokon naspavate

Parovi koji odvojeno spavaju češće su intimniji i više cijene zajedničko vrijeme u krevetu prije spavanja zbog maženja i intimnih odnosa, ističu stručnjaci

6 načina kako još više možete uživati u toploj kupki

Puno je način da u svoj dan unesete malo 'maženja' vlastitog tijela i duha, a kupka je provjerena metoda za smirivanje tjeskobe, umora i stresa. Evo kako u njoj maksimalno uživati…

6 savjeta osobnog trenera kako hodanje pretvoriti u vrlo učinkovit trening

Osim brojnih fizičkih benefita, čak i kratki interval od 10 minuta brzog hodanja povećava našu mentalnu budnost, energiju i pozitivno raspoloženje - tri stvari koje su nam svima nedostajale u posljednjih nekoliko mjeseci jer smo se previše 'družili' s četiri zida svog doma

Ako je mogao Ed Sheeran, možete i vi: Očistite se od društvenih mreža!

Pretjerivanje s društvenim mrežama može izazvati nepovezanost i izoliranost od stvarnog svijeta, što se posebno primjećuje kod ljudi koji imaju problema sa samopoštovanjem, tjeskobom ili depresijom... Pomisao o isključivanju sa društvenih mreža nikad nisu bili primamljivija

Povezano

Užitak ili problem: Trebamo li prestati piti kavu jer nas dehidrira?

Vjerojatno ste već (negdje) pročitali kako nas kava dehidrira. S obzirom na njezinu popularnost (i, iskreno, koliko nas 'oživljava'), ovakve tvrdnje zahtjevaju da ih provjerimo. Trebamo li se doista brinuti dok s užitkom ispijamo svaki gutljaj omiljenog napitka

Sindrom iritabilnog crijeva: Ovih 7 stvari mogu pogoršati simptome IBS-a!

Sindrom  iritabilnog crijeva (IBS) razlikuje se od osobe do osobe. Neki ljudi imaju probleme s mekanom stolicom, drugi to stanje doživljavaju kao napuhnutost i zatvor, a moguća je i kombinacija ovih simptoma u različito vrijeme. Nikako ga ne smijete zapustiti jer može dovesti do ozbiljnih posljedica

TOP 8 najboljih načina da zaustavite prehladu i prije nego što počne

Od pravilnog pranja ruku do dovoljnog sna, otkrijte provjerene savjete liječnika kako možete izbjeći bolest. Ovo je vrijeme zapravo 'rezervirano' za razne viroze, prehlade i respiratorne bolesti

Donosimo sve o kronotipima spavanja: Kako otkriti koji je vaš?

Jeste li se ikada zapitali kako i zašto netko može ujutro skočiti iz kreveta i otrčati 5 km, dok biste vi radije spavali do podneva? Mogli biste se iznenaditi kad čujete da se sve svodi na vaš kronotip - znanstveni naziv vašeg unutarnjeg sata

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime