Utorak, 26 ožujka, 2024

Mr Porter kolekcijom ‘Go Out’ podiže svijest o mentalnom i tjelesnom zdravlju

Naš cilj je obrazovati i potaknuti svijest o usponima i padovima s kojima se muškarci danas suočavaju u užurbanom, modernom dobu, a njihovo mentalno i fizičko zdravlje je u središtu naše pozornosti, ističu u Mr Porteru

Luksuzna web trgovina Mr Porter lansirala je kolekciju ‘Go Out’ kojoj se pridružilo više od 30 popularnih modnih brendova.



Cilj ove kolekcije jest poticanje muškaraca da provedu što više vremena u prirodi i na otvorenom, a sav prihod od prodaje do 31. listopada odlazi u fond Health in Mind Fund koji je dio pokreta Movember. Stoga, ako želite, imate još dva dana za priključiti se ovoj hvalevrijednoj akciji.

Spoj najboljih svjetskih brendova

Kolekcija ‘Go Out’ spoj je ‘najboljih’ svjetskih brendova koji u ponudi imaju proizvode za boravak na otvorenom, a sadrži više od 350 proizvoda brendova poput The North Face, Patagonia, Snow Peak, Aztech Mountain i Heimplanet. Kolekcija, također, predstavlja 8 novih brendova, poput Klättermusena, Helinoxa, Norbita Hiroshija Nozawe i Epperson Mountaineering, a sadrži ukupno 39 komada koji su u potpunosti napravljeni ekskluzivno za Mr Porter.

Luksuzni brend ovom kolekcijom želi naglasiti važnost mentalnog i tjelesnog zdravlja svih muškaraca, vrijednost wellnessa i snagu prijateljstva.

Slavi se boravak na otvorenom i moć prijateljstva

“Go Out je s razlogom dio ovogodišnje kampanje. Slavimo boravak na otvorenom i moć prijateljstva za kojom su mnogi od nas čeznuli u posljednje vrijeme. Naš cilj je obrazovati i potaknuti svijest o usponima i padovima s kojima se muškarci danas suočavaju u užurbanom, modernom dobu, a njihovo mentalno i fizičko zdravlje je u središtu“, izjavila je Fiona Firth, generalna direktorica Mr Portera.

“Mr Porter će nastaviti voditi ovaj razgovor putem svojih digitalnih platformi i stalnog partnerstva s Movemberom, a uz podršku naših brendova, suradnika, mreža i globalne publike možemo potaknuti promjene. #MrPorterGoOut će to podržati prikupljanjem ključnih sredstava kroz našu odabranu kolekciju i izravnim donacijama u Health in Mind Fund, uz poticanje razgovora koji će inspirirati muškarce da vode brigu o zdravlju, ali i sretnije i ispunjenije živote. Radeći zajedno, zaista možemo napraviti razliku”, zaključila je Fiona Firth.

Pročitajte još...

Povezano

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime