Nova TV u novom terminu i novom studiju. Danima najavljivana kroz milijunsku kampanju, od ove se nedjelje očekivalo puno. Svi su željeli vidjeti kako izgleda “sve naj” što su pripremali. Slave, sretni su i hvale se jer su bili najgledaniji. To je logično i očekivano jer smo svi bili znatiželjni.
No, nakon odgledanih dugih i neinventivnih minuta, uvjereni smo da svoju svijetlu brojčanu budućnost neće moći graditi na novoizgrađenom studiju nego na kvaliteti sadržaja koji stvaraju ljudi. O tome se pisalo na društvenim mrežama. “Nema Jarka, nema Bage – nema Dnevnika”, komentar je koji sadržajem dominira na društvenim mrežama Nove TV, ali još važnije, pogađa u bit onoga što je glavni problem nekada najomiljenijeg Dnevnika.
Od Krv nije voda do Moje sudbine
Prelaskom Andrije Jarka, istinskog znalca novinarstva i vlasnika svih dionica etera, na RTL, Nova TV izgubila je identitet uvjerljivosti, a njen informativni program postao jedan od tri koja imamo. Od 2. listopada u istom terminu. Takav se status neće promijeniti novim studijem, vrtećim pultom i ostalim elementima koji ne prate lijepi studio. Jer sadržaj prvog “novog” Dnevnika ide od “Krv nije voda” do “Moje sudbine”, ali – za siromašne. Rubrika Poziv koju će nedjeljom raditi Domagoj Mikić i tako donositi dramatične “priče ljudi koje godinama leže u ladicama institucija, ali i emotivne pozive žurnim službama” je nešto najbjednije što smo vidjeli igdje.
View this post on Instagram
#sviu19
Tema bi trebala izazvati strah i empatiju, ali gledajući bilo nas je strah koliko loše može biti u sljedećoj sekundi. I bilo je. Toliko naivnih i neobjašnjivih 12 minuta podsjeća na “Krv nije voda”, ali s jednim zastrašujućim elementom – akteri priča su stvarni ljudi sa stvarnim problemima. Nedopustiva je to devalvacija života. Za potpuni antidojam forme koja ni po čemu nije dnevnička samo je nedostajala podloga Ne zovi mala policajce Mladena Burnaća, a kroz glavu je prolazilo samo – umri muški, ne zovi Mikića.
Sreću je donijela RTL-ova Ana Mlinarić svojim uvjerljivim plesom kroz labirinte bosanskih izbora. Ona i Amadeus medija, nedvojbeno su najveći zalog teze da kvaliteta već mjesecima živi i razvija se na RTL – u. Vrijeme će pokazati koliko je kome inicijativa #sviu19 donijela. Intuicija, ali i komentar kojim smo počeli već govori dovoljno.