Petak, 30 srpnja, 2021

Pogled kroz ekran: ‘Dnevnik velikog Perice’ – klasik nakon klasika!

Šest epizoda čiste pozitive posložene su na dovoljno neobičan način da bi bio - dodatno zanimljiv. Velikog je Pericu maestralno utjelovio talentirani Živko Anočić imajući pored sebe dvije glumačke fatalne žene – Ivu Babić i Csillu Barath-Bastaić

Cijelog tjedna kroz glavu mi prolazi misao – sve dođe na svoje. Ne samo kao utjeha u vremenima koja su nas okovala već i kao završni song serije ‘Dnevnik velikog Perice’ koju smo proteklih šest tjedana pratili na HTV-u.

Nakon nategnute i rastegnute četvrte sezone ‘Crno-bijelog svijeta’, u kojoj nas nisu uspjeli uvjeriti u to da je četvrti krak priče bio potreban, katapultirani smo u šezdesete godine prošlog stoljeća. Autori serije hrabro su dotakli nešto kultno, nešto što najradije ne bismo da se dira.

Jel može bolje od originalne serije?

Nastavak priče o obitelji Šafranek sklizak je teren jer tko to može bolje od originalne postave. Pitali smo se to i vrlo brzo shvatili da je strah neopravdan. Dobili smo klasik nakon klasika. Šest epizoda čiste pozitive posložene su na dovoljno neobičan način da bi bio – dodatno zanimljiv. Velikog je Pericu maestralno utjelovio talentirani Živko Anočić imajući pored sebe dvije glumačke fatalne žene – Ivu Babić i Csillu Barath-Bastaić. 

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by Dnevnik velikog Perice (@dnevnikvelikogperice)

Dnevnik je mjuzikl – serija koja nam donosi note zabavne glazbe koje, premda znamo da ne pjeva sam Živko Anočić, gode uhu i savršeno se uklapaju u cijeli mozaik.
Okosnicu priče napisala su dva inteligentna i brzomisleća pera Renato Baretić i Emir Imamović – Pirke, a to već samo po sebi izaziva poštovanje. Puno smijeha izazvao je i Nikola Kojo koji je virtuozno odigrao vojno lice u Zagrebu šezdesetih. Šarmu Otokara Levaja u ulozi fulirovog brata i gracioznosti Mirjane Bohanec Vidović morate se diviti. Kako u originalno doba tako i danas.

Uvučeni u vremeplov…

Ova serija dokazala je ono što ponekad, u brzom vremenu i ritmu u kojem živimo možda zaboravimo – da prašina koja padne na epohu, prostore, atmosferu i pojedince poškropi po ramenima njihovih haljina i odijela – ne može kvaliteti učiniti ništa. Neki trenutak će ju otpuhati i uvući nas u vremeplov u kojem ćemo biti sretni, raspjevani i veseli.
Sjedit ćemo u prvom redu Zagrebačkog festivala 1965. i navijati za Petra Šafraneka. I neće nam biti bitno što na današnjim
Zagrebima nemamo za koga navijati. Zagrlit ćemo uspomene i poželjeti još koju sezonu Dnevnika velikog Perice, jer želimo vjerovati da nikako nije rečeno sve.

Godina čitanja, Noć knjige i Ivica Prtenjača

U godini smo čitanja, a uskoro nam stiže i Noć knjige. Malo se priča o poeziji u eteru, ali i ne treba više od ‘Metafore’ na Prvom programu Hrvatskog radija zato što to nitko ne može bolje činiti od pjesnika, književnika i najboljeg duha hrvatske književnosti Ivice Prtenjače. Ta dobričina za mikrofonom umata nas u saten i stihovima i glazbom koju bira u emisiji, a kad u rubrici Glumica i njezina dokolica čujemo, kao prošli put, Juditu Franković kako recitira stihove, vrijeme stane, a petak navečer postaje jedan veliki trenutak pored zvučnika. Tako je, vjerujemo, bilo šezdesetih, zahvaljujući pojedincima, tako je i danas.

Naslovna fotografija: @dnevnikvelikogperice

________________________________________________________________________

Saša Drinić je televizijski i radijski novinar koji kad ne radi sluša, gleda, zapaža, kritizira i hvali. Mixer će dio njegovih zapažanja oteti zaboravu kroz tjednu kolumnu posvećenu medijima.

Pročitajte još...

Pogled kroz ekran: Dnevnik Nove TV ima najistančaniji osjećaj za gubitke

Zašto je daljinski upravljač najokrutnija sprava za medijske djelatnike te kako je prošao televizijski tjedan iza nas analizira Saša Drinić

Pogled kroz ekran: Zašto ne mogu zamisliti dan bez N1 televizije?

N1 televizija zbog cjelodnevnog informiranja i analiziranja zbivanja u Hrvatskoj i svijetu postala je najgledaniji kablovski program u zemlji. Tim više odluka A1 da ne želi taj i takav program u svojoj ponudi čudi, pa i iz čisto poslovnih razloga

Pogled kroz ekran: Dokumentarne minute kao (jedine) oaze mira

Jedan od bezukusnijih TV kolačića je pratiti emisije koje predstavljaju kandidate za gradonačelnika četiriju najvećih gradova u Hrvatskoj

Pogled kroz ekran: Mali krug velikih medijskih dostignuća

Svečanost Večernjakove ruže, održane u zagrebačkom HNK –u, pokazala je da se i u teškim vremenima tradicija može održati. Izazov više u koroni bilo je ne snimiti emisiju iz dnevnog boravka

Povezano

Pogled kroz ekran: Olimpijske igre pratiti s prstom na tipki – mute

Već smo na ovom mjestu kukali da je HRT u smjeni generacija sportskih komentatora, ali da će biti ovako bolno u bitnom trenutku nismo ni zamišljali

Pogled kroz ekran: Nova TV – medij koji živi Hrvatsku i čini je boljom

Puno je dana u godini kad možemo raspravljati tko je kako otvorio Dnevnik, ali ovo je bio dan kad dvojbe nije smjelo biti. Antoneta i Goran nemaju konkurenciju. Kao ni Nova TV

Pogled kroz ekran: Prvi smo pogledali novu HTV-ovu seriju ‘Kolaži o laži’

Kroz nekoliko tema - kojima je zajednički nazivnik iskrivljavanje realne slike svijeta - ovaj uzbudljivi dokumentarni projekt propituje prisutnost istine u nizu društvenih segmenata čija je konzumacija postala neizostavni dio našeg postojanja - u medijima, na internetu, društvenim mrežama, filmskoj umjetnosti...

Pogled kroz ekran: 170 sekundi dugi monolog Aleksandra Stankovića

170 sekundi dugi monolog samo je jedan u nizu demagoških elemenata koji pokazuju da bi se Stanković uistinu trebao nedjeljom u dva posvetiti juhi, pohancima, mlincima ili pireu. Dva desetljeća bez toplog i svježeg nedjeljnog ručka očito je, ostavlja posljedice. I šteti struci

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime