Na žalost, nova stvar dviju istaknutih predstavnica novih pop modernizama domaće scene nije obrada istoimenog klasika Mayalesa.
Samo je moderno producirana stvar koja će pažnju privući više vizualnim pozama pjevačica u video spotu i modernom produkcijom Lockrooma s naglaskom na istočnjački usmjeren beat, nego po novom klasiku domaće pop scene. Ako uzmemo da se namjera računa, cure su legit poslale poruku kako su solo jake i to, ne trebaju im emo vampiri pored jer su ih obje imale u bivšim prvim vokalima scene – Matiji Cveku i Marku Kutliću. Sad rastavljene i same imaju odah, izdah i novi udah što sve mogu.
Girl power
S globalne scene ovakvi su premijerni spojevi, plasirani ne samo simbolički na Dan žena, trebali govoriti na inspirativnoj razini sestrama i ‘sestrama’ sve ono što je globalnoj estradi lani početkom godine zakucala Miley Cyrus s ‘Flowers’. Motiv je apsolutno isti. One mogu i moraju same. Razlika je u imanju ili nemanju elemenata catchy fraza i melodijsko refrenskih rješenja za pop pjesmu. Miley je imala. Nela i Nika ne baš ili ne potpuno.
Nela i Nika su vrsni i prepoznatljivi vokali i autorice u nastajanju s dobrim referentnim start upom da se kreativno izraze, ne samo izvođački. Njihovi su utjecaji urbani i moderni, stremljenja i produkcija također. Fino su zaključile kako uz Lockroomov beat i osluškivanje zvuka trendy Beograda ovaj modernizam prolazi. Rezultat zasad ne prati ideju jer osim mumble pop dionica Nike (trendi stil pjevanja na granici razumljivosti i povremenog gutanja slogova) koja zvuči daleko efektnije čistim, blago nazalno senzualnim vokalom, refren pjesme zvuči kao tek pripjev i refrensko zagrijavanje za nešto što s beogradske strane daleko efektnije odrađuje Sara Jo u kombi s Mimi Mercedes, primjerice u ‘Sandri Meljničenko’.
Jesu li to samo periodi i faze u životu u kojima se oporavljaju od prekida veza s loše izabranim i odabranim muškarcima kojima su posvetile višak svojih intima, ili tek generalna nužda nekadašnjeg girl power pretvorenog u fem power moment – odgovarat će nekim novim stvarima ili suradnjama jer ‘Mogu i sama’ nema audio potencijal prerasti u ozbiljan hit niti pop klasik, ne misleći pritom na par stotina tisuća palaca gore na YouTubeu u zavodljivom post baroknom šmiranju i komuniciranju djevojaka kao nedvojbeno poželjnih, senzualnih i samostalnih.
Girl power shvaćen kao video atraktivnost i poželjnost ove vrste luksuza nove pop aristokracije svakako ispunjava svrhu, no što se hit potencijala tiče i bitnije, pjesme s pamtljivom melodijom, snažnom porukom i potencijalom za trajanje duže od sezone ili mjeseca lansiranja – taj će dio back up-ati kroz PR, generički neće ići.
Ocjena: 6/10
Naslovna fotografija: Željka Molnar (Press)