Petak, 26 srpnja, 2024

Kritika pjesme: Marko Kutlić & Lea Dekleva: Sami

A Marko Kutlić kao interpret opet ovom je suradnjom zasigurno proširio potencijalnu novu meku i autorski back up

Od tihe i samozatajne kantautorice čije pretežno baladne usluge koriste od pokojnog Olivera do mnogih pjevača i pjevačica scene, Lea Dekleva je posljednjih godina postala stihijskom kraljicom dueta i osobom čiji estradni njuh prepoznaje i bira nova izvođačka imena putem kojih može plasirati svoj sjetno nostalgični potpis. Marko Kutlić kao vlasnik jedne od najljepših rašpi u kontekstu glasova domaće estrade ispao je savršenim poligonom za trasiranje i testiranje novih harmi.

Duet “Sami” je fino nijansiran na cameo pojavljivanje Dekleve kao back vokala, dočim je se ističe više klavirski i autorski. U pjesmi u kojoj se lirski trenutak svodi na to “da im duše jedno budu” video ekranizacija pastelnim i starinskim štihom estetski i vizualno izgleda sjajno na bazi ideje da se imalo hrabrosti poigrati više ambicioznijim sadržajem mimo pjevača u kadru pa napraviti distinkciju od stotina video spotova poglavito dalmatinskih – tipa on pati i maše rukama, a galebovi u daljini sinjeg mora krešte.

Ovdje nema galebova, ali ima starinskog interijera i slika zagasitih jesenjih boja. Tipski autorski pečat Lee Dekleve samo potvrđuje činjenicu kako postoji prostor na sceni za bitno češće pojavljivanje njenih pjesama kroz bilo koje solo ili duetne kombinacije. A Marko Kutlić kao interpret opet ovom je suradnjom zasigurno proširio potencijalnu novu meku i autorski back up koji će mu osigurati bitno pismenije i manje stereotipne pjesme od onih koje dirigiraju masovniji airplay engine urednici.

7.5/10