Subota, 27 srpnja, 2024

Kritika pjesme: The Rolling Stones: Angry

Koliko im god zamjeraš što se kotrljaju dalje bez bubnjara Charlieja Wattsa, ne izgleda kako to rade protiv prirode

Nova novcata stvar najdivnijeg i najgoreg od rnr cirkusa ever, 18 godina nakon posljednjeg diskografskog autorskog javljanja s albumom „A Bigger Bang“, preživjela trojka Stonesa Mick – 80, Keef – 78 i Ronnie – 76 na pozornici s Jimmyjem Fallonom najavljuju novi album “Hackney Diamonds”. Koliko im god zamjeraš što se kotrljaju dalje bez bubnjara Charlieja Wattsa, ne izgleda kako to rade protiv prirode. Gledaš ih brojeći im bore i zglobove prstiju Keitha Richardsa pitajući se kako se tu reume nisu uvukle i kako još uvijek drži ovako efektne i jednostavne riffove.

I onda gledaš svog starog – 86, kako drma nogom na taktove i ritam. Starost je samo state of mind. Pita ih Jimmy kako ste tako dugo ostali skupa, duže nego vaši slušatelji u brakovima, koja je tajna sretnog braka, kaže Mick naučili smo kako što manje razgovarati, Keef pukne od smijeha. Da su upitali zašto to radite još uvijek, lova vam ne treba, Keef je mogao odgovoriti čekaj, treba li stvarno objašnjavati. I publikom se prolomi plješčina.

“Angry” stvar izvrsna riff and roll shema s okusom “Start Me Up” perioda s početka 80.-ih, a spot opet ima hollywoodsku hottie momenta Sydney Sweeney u senzualnom drive byu Hollywood Boulevardom i genijalnu jumbo plakat foru s njima mladima kako kroz povijest covera albuma mašu nekoj novoj sexy klinki. S koliko stila te jezičine peru još uvijek, sve domaće “rock and roll” veličine valjale se pokrit i nikad više primit gitaru u ruke. Nije nikad stvar do love samo potrebe i osjećaja imaš li “to” još uvijek. Koliko god im htio mirovinu, imaju itekako.

10/10