Srijeda, 27 ožujka, 2024

Pogled kroz ekran: Ana Mlinarić i Andrija Jarak u svom DNK čuvaju eter

Rat nije lijep, najružniji je mogući, ali gledati i slušati kako temi pristupa Mlinka užitak je s puno nula na računu zadovoljstva gledatelja. Upravo ona s Amadeusom medija Andrijom Jarkom čini najjaču kariku naših medija uopće, a njih dvoje u svom DNK-u kriju kuglice s dobitnom kombinacijom kako živjeti svaku riječ i kako ginuti za eter

Godina je dana rata u Ukrajini i njihove hrabre obrane od sumanutih napada. 2022. u ovo doba strepjeli smo za ekipe hrvatskih medija na terenu i navijali da što prije iziđu iz ratne zone i vrate se doma. Ana Mlinarić, Leona Šiljeg i Ivan Čorkalo sa svojim snimateljima neustrašivo su tih prvih dana donosili informacije i pokazali kako su za svoj posao spremni učiniti sve. Rat još uvijek traje, ne vidimo na koji bi način uskoro mogao prestati, Ana i Leona sad rade u istoj kući, RTL-u, i zajednički stvaraju karakterni informativni program. Protkan ljudskošću, životom i ljepotom posla.
 
Rat nije lijep, najružniji je mogući, ali gledati i slušati kako temi pristupa Mlinka užitak je s puno nula na računu zadovoljstva gledatelja. Upravo ona s Amadeusom medija Andrijom Jarkom čini najjaču kariku naših medija uopće, a njih dvoje u svom DNK-u kriju kuglice s dobitnom kombinacijom kako živjeti svaku riječ i kako ginuti za eter. I pritom sebe nikad ne staviti u prvi plan. Ratni Kijev, reći će Ana, danas živi normalno, na Putinove se riječi odmahuje rukom i koluta očima. Javljajući se iz centra grada doznasmo da su otvorene teretane, trgovački centri, frizerski saloni i cvjećarnice, a s druge strane postoje i barikade. S dva lica grada jedna reporterka zaslužuje pljesak i cvijetak.
 
 

Fenomenalni Kristijan Milić i Mate Granić

Potpuno suprotan dojam ostavlja HTV-ova akvizicija za rat Petar Vlahov. Toliko nepovezanih informacija, čudnih mjesta s kojih se javlja – usred ničega – i panike koju bi prikazao kao hrabrost – dugo nismo vidjeli. Plus vizualni dojam dezertera koji se tu našao slučajno i čim završi nametnuti mu posao zavući će se u zaklon i odsanjati mir. Besmisleno i loše.
Hrvati su devedesetih sanjali mir, umješnošću ga i dosanjali, a kako je sve teklo prikazuje Diplomatska oluja Kristijana Milića. Redatelj nas je zadužio kvalitetom i pristupom još 2014. filmom Broj 55, a sad mu je pod ruku i brzi, slikoviti mozak zapela knjiga Mate Granića. Dragocjeno političko iskustvo udruženo s kvalitetnim filmašem rezultiralo je dokumentom vremena koji bi trebao u škole i kurikulume da i nove generacije čuju kako je bilo i vide kvalitetu uratka.
 
Ćiru smo ispratili i vratili doma – u vječnost – i ponovo imali priliku vidjeti dokumentarni intervju Amadeusa medija s njim. Sat vremena divote,  pažljivog trenutka, života jačeg od smrti i dvije besmrtne figure koje iza sebe ostavljaju energiju koja rađa samo najbolje. 
 
 

Pročitajte još...

Povezano

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime