Srijeda, 27 ožujka, 2024

Kritika filma: DC: LIGA SUPERLJUBIMACA (Jared Stern) – Najzabavniji superherojski crtić godine i najbolja uloga Keanua Reevesa ikad

Uz jasnu obiteljsku i odgojnu potku o odnosu ljubimaca i vlasnika, bitan naglasak na dinamici i dramaturgiji priče, 'Liga superljubimaca' je iznimno zabavan i blockbusterski odlično naštiman film za sve ljubitelje pomirenja crtića, akcije, komike i superjunaka

U svijetu igranih superjunaka nije tajna kako Marvelovi superjunaci i igrači posljednjih godina višestruko nadbacuju Dark Comicsove ne samo na kreativnom i komercijalnom planu, uz časne iznimke poput reboostanja Batmana ili megauspjeha Jokera. Avengersi i Čuvari Galaksije su bili bitno konkretniji osobito u prva dva nastavka od Suicide Squada ili Justice League, o animiranim verzijama da ne govorimo. No, aktualni kino hit i miljenik ne samo djece diljem svijeta je odlična rukavica u facu konkurencije.

Ljubimci kreću u novu avanturu

Naime, ovo je animirana Justice League/Liga pravednika epizoda u kojoj Supermanov pas Krypto ima glavnu dinamičku rolu i duhoviti odnos sa svojim gospodarom, osobito kad on i ostatak Lige pravdenika bude otet, a na njemu je nagovoriti luzere iz kvarta (čitaj: skloništa za životinje) da upoznaju svoje supermoći i pomognu mu spasiti gospodare tj friendove. Svinja, vjeverica, kornjača i Ace, pas s posebnom vezom prema Batmanu, kreću u novu avanturu. U originalu sinkronizirani od strane duhovite i akcijske superekipe voice aktera (Dwayne Johnson – Krypto, Kevin Hart – Ace, Olivia Wilde – Lois Lane, Kate McKinnon, John Krasinski, Vanessa Bayer, Natasha Lyonne, Diego Luna, Thomas Middleditch, Ben Schwartz, Keanu Reeves u najboljoj mikro ulozi karijere kao Batmanov glas), Liga pravdenika u crtanom izdanju ovisi od pasa kućnih ljubimaca i njihovih pomoćnika.

Zabava je zagarantirana

Uz jasnu obiteljsku i odgojnu potku o odnosu ljubimaca i vlasnika, bitan naglasak na dinamici i dramaturgiji priče, povremeno pretjerano pokušavanje nabildavanja duhovitostima i bacanjima replika kojima je bila ideja prebaciti broj šala zbrojen u prvom i drugom Deadpoolu, “Liga superljubimaca” je iznimno zabavan i blockbusterski odlično naštiman film za sve ljubitelje pomirenja crtića, akcije, komike i superjunaka. Kompiliranje ovih segmenata u rukama manje uspješnih kompilatora lako je moglo prerasti u samozadovoljno igranje na sure shot momente i samozadovoljno uljuljkavanje igrača na sigurno što se više puta znalo pokazati sigurnim putem u flop filma. Ovdje tome nije slučaj.

Zabava je zagarantirana ako imate 12, 22, 32, 42, 52 pa moguće i više godina i otvorena vrata prema činjenici da su crtići 21. stoljeća ponekad daleko konkretniji i životniji od njihovih igranih pandana.

8/10

Naslovna fotografiaj: YouTube screenshot