Direktno premijerno prikazana na Netflixu, teenagerska coming of age komedija “Do Revenge” počiva na uhodanoj premisi zlih klinaca koji se svete jedni drugima zbog statusa i smještaljki u srednjoj školi, da bi u zadnjoj četvrtini filma klimaks vratio stvari na svoje mjesto, negativce složio na koljena, a probacijskim klincima dao drugu priliku za karakterni oporavak.
Drea i Elenor su srednjoškolske potpuno suprotnih aspiracija koje, svaka sa svoje strane skandala, kreću u hitchcockovsku “Stranger in A Train” premisu zamjene ubojstava, ali u ovom slučaju ne ubojstava već namještaljki i osvete klincima koji su ih povrijedili. Kako zvuči i izgleda tako se i čita. Ovo ne ide dalje od opuštene i relaksirajuće soap operice za MTV publiku, no ne bježi od trendy tema – rodno istog zaljubljivanja (lezbijska ljubav), moraliziranja i činjenice da antagonisti mogu donositi neke vrlo moralno upitne i loše odluke.
Žanr je prije dvadesetak godina doživljavao svoj procvat
Redateljica je zajedno s Taikom Waititijem raspisivala posljednjeg “Thora: Love And Thunder” no referenca za odnosni film daleko je više MTV-jevska serija “Sweet/Viscious” gdje je tematizirala seksualne skandale na sličan način kako to radi u “Do Revenge”.
Kuriozitet ove verzije je što glavne role tumače prvenstveno pjevačice i mlade zvijezde u glumačkim rolama Camila Mendres (Drea) i Maya Hawke (Eleanor) su svaka sa svoje strane pop i alter indie pop scene nova imena koja se snalaze u rolama na role playing način, Mendesova ponešto sigurnije od Hawke, ali bez značajnijih oscilacija.
View this post on Instagram
Žanr je prije tridesetak godina započeo, prije dvadesetak godina doživljavao svoj procvat, a prije desetak polako počeo popuštati premda se svake sezone nađu naslovi sličnog tipa koji ovisno o nepristajanju na stereotipe uspiju ostati dulje od par minuta nakon gledanja u gledateljevom sjećanju (“Breakfast Club”, “Clueless”, “Mean Girls”, “Easy A”, “Dazed And Confused” i mnogi drugi).
Do Revenge, da je išao u kina a ne direktno na web platformu pridružio bi se gornjoj ljestvici žanra, ali bez senzacionalnih rezultata i očekivanja klimaksa tamo gdje ga je teško provaliti, bar ne na MTV-jevski diktiran i sapuničarski način.
6/10