Ponedjeljak, 14 studenoga, 2022

Kritika filma: EMILY THE CRIMINAL (John Patton Ford): Vrijeme je da otkrijete Aubrey Plaza

Debitantsko djelo JP Forda je kao stvoreno za utapanje u pretvorbi dviju dramskih krajnosti u kojima djevojka koja je na rubu nerva poput otkucavajuće bombe vrlo kratkog fitilja čeka svoj big break

Ako ste kada vidjeli Moneyball shvatili ste zašto je Brad Pitt briljantan glumac. Isto vrijedi za Young Adult ili Tully i uloge Charlize Theron u odnosnim filmovima. Ili pak relativnu minijaturu Julie Roberts u August: Osage County, kada uz Meryl Streep uspijeva biti tiho dominantnom. Riječ je o onim, uslovno rečeno, malim filmovima u kojima se ne događa ništa produkcijski spektakularno već se pletu oko svakodnevnih tema i raslojavanja dramaturgije gradnjom likova iza susjednih vrata, ali ipak po spomenutim rolama odvajate glumačke gromade i superheroje dramskih bravuroza, od onoga po čemu biste te filmove drugačije pamtili.

Glumice iznimnih sposobnosti i performansi



Nešto slično je mogla predstavljati krimi drama “Emily The Criminal” kao stvorena za autopilot sjajne i nepravedno zapostavljene Aubrey Plaza. Glumice iznimnih sposobnosti i performansi još uvijek u potrazi za svojim katapultom, dosad isticane po glavnim rolama u izrazito indie filmovima (“Black Bear”, “Ingrid Goes West”, “Safety Not Guaranteed”) u kojima je moguće zaboraviti sve osim njene iznimno zahvalne face i uloga zbog kojih se bez pritiska nezdravih ambicija nameće kao jedno od prvih slijedećih Ave Gardner, Liz Taylor alike imena.

Jedna od zasad poviše istaknutih stepenica na putu sigurno će biti ova sundanceanska premijera kojoj kritičari simpatično etiketiraju ulogu “ženskog Dirty Harryja”, aludirajući pritom na clinteastwoodovski hard core code i način prebjega iz civilnog života onkraj kriminala, ne bi li nivelirala i poravnala neke životne izbore i okolnosti koje joj dotad nisu išle u korist.

Debitantsko djelo JP Forda je kao stvoreno za utapanje u pretvorbi dviju dramskih krajnosti u kojima djevojka koja je na rubu nerva poput otkucavajuće bombe vrlo kratkog fitilja čeka svoj big break. Ne može više životariti na slabo plaćenim ili neplaćenim poslovnim ponudama te sasvim slučajno prihvaća relativno neznatno kriminalne sitne prevare. Međutim, životne okolnosti usmjerit će apetit daleko šire. Okružena društvom slabića Emily uzima stvari u svoje ruke. Čime se zapravo savršeno prilagodila real life ulozi Aubrey koju nakon otkrivanja i prihvaćanja šire zajednice od filmofila – čeka velika slava. Ako ne prije prva prilika bit će novi film Francisa Forda Coppole “Megalopolis” u kojem bi uz suludog Shia LeBeufa trebala nositi glavnu rolu. Kabum.

7/10

Pročitajte još...

Kritika filma: BULLET TRAIN (David Leitch) – najzabavniji film godine

Ni trenutaka originalnosti, ali svi dijelovi ubačeni u ovaj rollercoaster profunkcionirali su kao rijetko kada u američkom komercijalnom filmu posljednjih godina. Uz redaljku iznimno raspoloženih glumaca koji su 'Bullet Train', unatoč dvadesetak minuta viška od dvosatnog trajanja, prometnuli u jedan od najzabavnijih filmova ove godine

Kritika filma: LJETO KAD SAM NAUČILA LETJETI (Radivoje Andrić): Šarmantna srpska dječja komedija puna nostalgije

Generacijski sukobi, zaigrani karakteri, dinamična režija, sjajna fotografija, odlične i uvjerljive uloge - sve su to kockice iznimno šarmantnog mozaika, za koji je samo ljeto i korona postfestum uzrok zašto nije u kinima prešišao i 'Južni vetar' i 'Tomu'. Vremena se mijenjaju, ali potreba za dječjim pogledom na svijet ostaje konstantna

Kritika filma: CRNI TELEFON (Scott Derrickson): Sve je ostalo na pokušaju

Koketiranje s pedofilijom u ovom je obliku moglo završiti kao ozbiljan pokušaj plašenja i psihološkog trilera s primjesama supernaturalnog. Nažalost, ono što smo dobili na kraju tek je amputacija bilo kakvog uzbudljivog i referentnog bavljenja temom, nauštrb jeftinog pokušaja tenzije misterioznog trilera

Kritika filma: Gray Man (Russo Brothers) – Najskuplje nikad nije jamstvo za najbolje

Dojam nakon gledanja ovog potrošenog hita jest kako ste ulupali više od dva sata u nešto što je moglo trajati dvostruko kraće, ali ni tada ne bi imalo materijala za barem pristojnu ljetnu razbibrigu u maniri akcijskih video igrica

Povezano

Cillian Murphy je otkrio detalje o nadolazećem filmu Peaky Blinders

Govoreći na Today FM-u, Murphyja su voditelji u intervjuu pitali kako stoje stvari s nadolazećim filmom, čije se prikazivanje očekuje 2024. godine

Kritika filma: BLACK PANTHER: WAKANDA FOREVER (Ryan Coogler) – Posthumna superherojska oda Chadwicku Bosemanu

Gledate vjerojatno jedan od najvećih akcijskih hitova godine, a za druge društvene i političko sociološke konotacije mimo blockbustera, teško da ćete naći mjesta između redaka

Kritika filma: MARGINALCI (Ljubomir Kerekeš): Pokušaj filma na tragu kasnih nastavaka Žikinih dinastija

Oni rade ono što smatraju da je narodski i populistički i zahodski humor. Tu su da ponude ono što je narodu dobro i zabavno. Jer, ljudima je dosta ozbiljnih tema i treba im nešto za razbibrigu i razonodu

Kritika filma: NOTHING COMPARES (Katherine Ferguson): Sinead O Conor kao revoltna pop ikona ispred svog vremena

Hrabra ili suluda, ambiciozna ili nametljiva, simpatična ili nemoguća, Sinead O Connor je osim sjajne pjevačice i autorice pop komada bila i ostala amblemom prkosa, nepokorenosti i nepokolebljivosti žene koja nije znala, mogla niti htjela pripadati ladicama pop industrije i koja nije pristajala na kockice razbacane po mapi svijeta

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime