Kritika filma: PAMELA, A LOVE STORY: Sapunica o lošim ljubavnim izborima starlete

Njene filmske i glumačke role poput naslovne u Barb Wire kao i trčanje po plaži u Baywatchu apsolutni su must ljubiteljima trasha. Za više od toga trebalo je drugih talenata osim neshvaćenosti karaktera C verzije Marilynke za siromašne

Gledatelji su često vrlo licemjerna publika koja zbog simpatija prema liku i djelu određene osobe imaju sklonosti pretjerano romantizirali njegove realne dosege, izbore i posljedice. Logikom šmrcanja nad debelim ah kako im je teško, plakanja nad mršavim ah kako im je teško i Playboy zečić tj. starleta Pamela Anderson dobila je svoje saučešće. Točnije sapuničasti ispovjesni dokumentarac u kojem se poput spomenara listaju njeni ljubavni failovi.

Film se slobodno mogao zvati i “Crni visoki muškarci Pamele Anderson”, “Sve crtice na nedostatak emotivne inteligencije Pamele Anderson” ili naprosto “Leksikon mužjaka popularne starlete”. Njena jednostavnost, prostidušnost, naivnost i dobrohotnost kao osobe ni u jednom trenu ne dolazi u pitanje. Ni klasične svetinje i djetinje traume zbog kojih je kao i milijuni emo posrnulih imala opravdanje za iskopane korijene svoje ljubavne djelatnosti. Tj sjebanosti. Sukus je njene vrtne ispovjesti i listanja dnevnika – nikom ništa ne zamjera, sa svima je u miru, pa i sa sobom.

Moglo se i bez nekih dijelova

Centralni dio otpada na turbulentnu vezu s Tommyjem Leejem, bubnjarem Motley Cruea s kojim je imala fast n furious romansu i vjenčanje, sex tape i još jedan vrlo razumljiv razlog za bildanje trauma. On je bio ovakav onakav, ona je čeznula za ljubavlju pa će je brže bolje potražiti u svakom tetoviranom dvometrašu. I bili su mladi. Savršeno opravdanje za odmak odgovornosti. Filmu je za cilj u kojem će prema feedbacku fanova i uspjeti – abolirati njene krive izbore, rekapitulirati postupke te baciti sjenu na masovnu percepciju Pamele kao braindead pin up plavuše čije je poslanstvo bilo odraditi maketu sex simbola ekipi koja slini za stereotipom sisatih plavuša.

Njene filmske i glumačke role poput naslovne u Barb Wire kao i trčanje po plaži u Baywatchu apsolutni su must ljubiteljima trasha. Za više od toga trebalo je drugih talenata osim neshvaćenosti karaktera C verzije Marilynke za siromašne. Sve drugo spada u jeftinu mitologiju za nostalgicare devedesetih. I još jednu netflixovsku dokusapunicu i dramicu razmjera Harry & Meghan. Hrana ta ptice i drama za ljubitelje “Krv nije voda”. Moglo se i bez ovoga, ali prije upotrebe i konzumiranja obavezno navući kondom, a poslije isprati usta i sapunom oprati ne samo ruke. Dvaput. Bar.

6/10

Naslovna fotografija: pamelaanderson