Kritika filma: YOU PEOPLE: Kvazi komično međurasno natezanje između Židova i crnaca

Klasni glumci u nedovoljno dramatiziranoj i ispoliranoj rasnoj dosjetki dobiva prolaznu ocjenu isključivo i samo zbog povremenih glumačkih bljeskova. Sve drugo je wannabe

Imate Jonah Hilla i Lauren London u glavnim, Eddieja Murphyja, Juliu Louis-Dreyfus, Mikea Eppsa, Rheu Perlman, Davida Duchovnyja i slične u sporednim rolama, bavite se kroz romantičnu komediju spajanjem dvoje naoko teško spojivih relativno mladih predstavnika dvaju pop kulturnih miljea. Potom životnim i obiteljskim vrijednostima i razlikama židovskih i crnačkih obitelji. I uspije vam napraviti tek mjestimično duhovit i zabavan film. Koji je dobrim i najvećim dijelom tek nizaljka i redaljka više ili manje uspjelih verbalnih doskočica i skečeva montažno odvojenih ne pretjerano maštovitim interpolacijama.

U daleko manje zabavnom woodyallenovskom maniru s puno brbljanja o crnačkoj i židovskoj pop kulturi i doskočica na temu rasa i međuljudskih odnosa, glumac i scenarist Jonah Hill i redatelj Barris, zbrljali su nabrzaka i navrat nanos isproducirali direct to Netflix djelce koje ni po čemu ne ide u red ispunjenih očekivanja. Jer komunicira sa stereotipovima i name dropping trenutkom u kojem se niska spomenutih catchy glumaca targetira kao gledateljski mamac i must see, te se tretira dovoljnim automatskim magnetom za publiku bez obzira kakve dosjetke bacali. U omjeru uspjelih i u prazno ispaljenih fora stvar se lomi na 50%.

Sve je ostalo na potencijalu

Više poput bastarda između stand upa i filmskog djela koje je računalo na nešto što Judd Appatow, Richard Linkalter i spomenuti neurotični klasik u najboljim danima rade tako da im se godinama vraćate zbog pametnih dijaloga, šarmantnih karaktera i catchy produciranog djela, “You People” time obiluje samo u ideji i naznakama.

Klasni glumci u nedovoljno dramatiziranoj i ispoliranoj rasnoj dosjetki dobiva prolaznu ocjenu isključivo i samo zbog povremenih glumačkih bljeskova. Sve drugo je wannabe.

“Naši i vaši” je film koji je ostalo na potencijalu.

6/10