Stari i nemoćni: Jesu li muškarci u 50-ima zaista onakvi kakvima ih And Just Like That prikazuje?

U 'And Just Like That', muškarci koji imaju sreće pa su preživjeli, potpuno su zaboravljeni.  Faca je jedini stvarno mrtav, ali svi ostali izgledaju mrtvo duhom, što je još gore

Iako se radnja najviše vrtjela oko muško-ženskih odnosa, muškarci kao pojedinici nikada nisu bili glavni fokus serije “Seks i grad”. Upoznali bi smo ih ili u sceni/dvije ili malo bolje ukoliko su bili partneri neke od četiri djevojke. Oni su bili neka prolazna faza, koja je bila ili nije bila bitna, kao što je Carrie ispričala u posljednjim trenucima finala originalne serije, “najuzbudljivija, najizazovnija i najznačajnija veza od svih je ona koju imate sa sobom”.

I dok su se prije prikazivali kao usputni i zamijenjivi, nastavak serije “And Just Like That”, međutim, muškarce prikazuje kao stare i “neupotrebljive”. Iako se samo pojavljuje u malim trenutcima, Steve (David Eigenberg) je gluh i ne može čuti Mirandu, Harry (Evan Handler) treba na kolonoskopiju; a Faca je mrtav. I muškarci i žene, poslije 50 godine života mogu živjeti zdravo, kvalitetno i uživati u svakom trenutku, zar ne?

Kako su muškarci koje smo voljeli ili mrzili, postali nevažni?

Jednom davno, John Mr. Big (Faca) Preston, Steve Brady i Harry Goldenblatt bili su ti koji su uspjeli zarobiti srca naših heroina. Svaki od ovih likova bio je, na neki način, folija: Steve je bio kao sila uzemljenja energije Mirande, pokazujući njezinu nježnost i želju za djecom. Harry je bio drski čovjek velikog srca za kojeg Charlotte nije znala da joj treba nakon noćne more s Treyom. Voljeli ga ili mrzili, Faca je predstavljao muškarca kojeg je svaka žena imala u životu – emocionalno tajanstvenog tipa koji u nama budi posebne emocije i vraćamo mu se bez obzira na sve.

Svi oni su bili sporedni likovi, ali poznavali smo te izmišljene muškarce i stalo nam je barem do nekih od njih. Znali smo da Steve sanja o otvaranju vlastitog bara i da je Harry bio snažno uvjeren u brak unutar židovske vjere. Bili smo svjesni da je Faca imao problema sa srcem, i prije situacije s Pelotonom. U ‘And Just Like That’, muškarci koji imaju sreće pa su preživjeli, potpuno su zaboravljeni.  Faca je jedini stvarno mrtav, ali svi ostali izgledaju mrtvo duhom, što je još gore.

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

Objavu dijeli And Just Like That… (@justlikethatmax)

Plitke priče koje, bez obzira na pandemiju, nemaju baš nekog smisla

Što god se dogodilo Steveu kao vlasniku bara—posebno nakon razornog udarca koji je zadala pandemija? Može li biti izgubljen kao Miranda u srednjim godinama? Čak i kad su prekinuli, Steve i Miranda su uvijek bili, u osnovi, veliki prijatelji, pa je bilo teško povjerovati da njih dvoje neće ići na terapiju za parove.

Steve se prvenstveno samo izležava – u krevetu ili na kauču – ostavljajući nas da se pitamo pokušava li se Miranda uopće seksati s njim tijekom njihove “Netflixu and chill” noći, a on je dobije, ili je obrnuto? Za seriju koja voli dvosmislenost, mora se povući paralela između Stevea koji je doslovno i figurativno ne čuje. (Nije da za Stevea koji izgubi sluh nema mjesta u ovoj priči, samo to ne bi trebala biti njegova središnja osobna.)

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

Nažalost, priča s Harryjem je jednako “plitka”. On ide na večere na koje mu Charlotte kaže, citirajući knjige Zadie Smith koje mu ona kaže da citira, ali koji izgleda nema druge motivacije, mane ili vlastite zaplete. Gdje je onaj žar koji ga je učinio najcjenjenijim odvjetnikom za razvode u gradu? Nema seksualnih želja? Pretpostavimo da se ovaj par, kao i svi parovi, barem u nekim stvarima ne slaže.

Kako izgleda život nakon 20 godina braka?

A “And Just Like That…” nam ne pokazuje zreli nastavak originala. Ne prikazuje nam kako izgleda brak – i seks – nakon 20 godina, kada se odnosi stave na test vremena. Ova serija, od svih serija, ne bi trebala biti ta koja se “srami” pokazati odnose, realne brakove i živote poslije pedesete.

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

Iskreno govoreći, muževe često postaju manje bitni kada se djevojke okupe, bilo na televiziji ili u stvarnom životu. Ali ipak se o njima priča i na kraju krajeva, važan su dio života naših glumica. Muškarci iz svemira “Seks i grada”, sada “And Just Like That…” nikada neće biti zvijezde, bez obzira na inkarnaciju serije. Niti će, očito, ikada biti pozvani na bruch, ali s tim smo ok.

Ipak, “And Just Like That…” bi mogao Steveu i Harryju dati više sadržaja. Nakon dva desetljeća i dva filma, Steve zaslužuje biti više od svojih slušnih pomagala, a Harry je zasigurno dublji od sredovječnog odvjetnika. Nadamo se da će se situacija promijeniti.