Petak, 22 ožujka, 2024

Ništa više neće biti isto: Facebook uskoro planira promijeniti ime!

Izvršni direktor Mark Zuckerberg planira razgovarati o promjeni imena tvrtke na godišnjoj konferenciji kompanije 28. listopada, a "metaverzum" na koji će se navodno više u budućnosti fokusirati smatra evolucijom interneta

Facebook se planira rebrendirati s novim imenom usredotočenim na “metaverzum”, set novih ideja za primjenu virtualne i proširene stvarnosti. Promjena se događa upravo u trenutku kad se tehnološki div nalazi na udaru regulatora diljem svijeta zbog svoje poslovne prakse, izvijestio je u utorak portal The Verge, pozivajući se na izvor izravno upućen u problematiku tvrtke.



Izvršni direktor Mark Zuckerberg planira razgovarati o promjeni imena tvrtke na godišnjoj konferenciji kompanije 28. listopada, a “metaverzum” na koji će se navodno više u budućnosti fokusirati smatra evolucijom interneta.

Iz Facebooka zasad bez kometara

Prema The Vergeu, Facebook ne želi više biti prepoznat samo kao društvena mreža, nego želi biti puno više od toga. No, iz same kompanije još se nitko službeno nije oglasio.

Facebook (FB) ne komentira glasine ili nagađanja”, rekao je glasnogovornik tvrtke odgovarajući na pitanje o mogućoj promjeni imena.

Osim vodeće društvene mreže, Facebook posjeduje i Instagram i WhatsApp. Promjena imena trebala bi se odnositi na novi krovni brend pod kojim bi bile te tri poznate platforme, slično strukturi koju koristi Google koji se nalazi pod matičnom tvrtkom Alphabet.

Osim toga, ističu da će Facebook za izgradnju “metaverzuma” zaposliti dodatnih 10.000 ljudi u Europskoj uniji. Ideja je stvoriti prostor sličan internetu, gdje se korisnici (putem digitalnih avatara) mogu šetati i međusobno komunicirati u stvarnom vremenu. U teoriji, korisnici su mogli sjediti oko virtualnog stola za sastanke s udaljenim kolegama, a zatim otići do virtualnog Starbucksa kako bi se našli s prijateljem.

Nova istraživanja prekomjernu upotrebu Facebooka povezuju s depresijom

Rebrending kao metoda peglanja imidža

Rebrending bi mogao biti dio napora da se popravi ugled Facebooka nakon tsunamija loših vijesti povezanih s dezinformacijama na njegovim platformama, neuspjesima moderiranja sadržaja i otkrićima o negativnom učinku njegovih proizvoda na mentalno zdravlje nekih korisnika.

Frances Haugen, zviždačica koja je prije radila na Facebooku kao voditeljica proizvoda, ranije ovog mjeseca posvjedočila je da je tvrtka svjesna da se njezine platforme koriste za širenje mržnje i dezinformacija, ali nije poduzela ništa kako bi to spriječila. Facebookovi čelnici našli su se na udaru kritika zbog navodnog odabira profita umjesto zdravlja, a zakonodavci su ih usporedili s proizvođačima duhana.

Facebook se agresivno suprotstavio svim tim tvrdnjama, nazivajući većinu njih “obmanjujućim” i tvrdeći da njihove aplikacije čine više koristi nego štete. Ipak, šteta je više nego očigledna.

Promjena imena nakon skandala

Relativno mali broj velikih tvrtki promijenio je ime. Kentucky Fried Chicken skratio je svoje ime u KFC, japanska marka automobila Datsun postala je Nissan, a Svjetska hrvačka federacija postala je World Wrestling Entertainment. Tvrtka Snapchat rebrendirana je kao Snap 2016. godine. Neke velike promjene imena uslijedile su nakon skandala ili kontroverze. Philip Morris, proizvođač Marlbora, promijenio je ime u Altria, a, primjerice, ValuJet je postao AirTran nakon što se jedan od njhovih zrakoplova srušio 1996. godine.

Pročitajte još...

Povezano

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime