Četvrtak, 2 prosinca, 2021

Ništa više neće biti isto: Facebook uskoro planira promijeniti ime!

Izvršni direktor Mark Zuckerberg planira razgovarati o promjeni imena tvrtke na godišnjoj konferenciji kompanije 28. listopada, a "metaverzum" na koji će se navodno više u budućnosti fokusirati smatra evolucijom interneta

Facebook se planira rebrendirati s novim imenom usredotočenim na “metaverzum”, set novih ideja za primjenu virtualne i proširene stvarnosti. Promjena se događa upravo u trenutku kad se tehnološki div nalazi na udaru regulatora diljem svijeta zbog svoje poslovne prakse, izvijestio je u utorak portal The Verge, pozivajući se na izvor izravno upućen u problematiku tvrtke.

Izvršni direktor Mark Zuckerberg planira razgovarati o promjeni imena tvrtke na godišnjoj konferenciji kompanije 28. listopada, a “metaverzum” na koji će se navodno više u budućnosti fokusirati smatra evolucijom interneta.

Iz Facebooka zasad bez kometara

Prema The Vergeu, Facebook ne želi više biti prepoznat samo kao društvena mreža, nego želi biti puno više od toga. No, iz same kompanije još se nitko službeno nije oglasio.

Facebook (FB) ne komentira glasine ili nagađanja”, rekao je glasnogovornik tvrtke odgovarajući na pitanje o mogućoj promjeni imena.

Osim vodeće društvene mreže, Facebook posjeduje i Instagram i WhatsApp. Promjena imena trebala bi se odnositi na novi krovni brend pod kojim bi bile te tri poznate platforme, slično strukturi koju koristi Google koji se nalazi pod matičnom tvrtkom Alphabet.

Osim toga, ističu da će Facebook za izgradnju “metaverzuma” zaposliti dodatnih 10.000 ljudi u Europskoj uniji. Ideja je stvoriti prostor sličan internetu, gdje se korisnici (putem digitalnih avatara) mogu šetati i međusobno komunicirati u stvarnom vremenu. U teoriji, korisnici su mogli sjediti oko virtualnog stola za sastanke s udaljenim kolegama, a zatim otići do virtualnog Starbucksa kako bi se našli s prijateljem.

Nova istraživanja prekomjernu upotrebu Facebooka povezuju s depresijom

Rebrending kao metoda peglanja imidža

Rebrending bi mogao biti dio napora da se popravi ugled Facebooka nakon tsunamija loših vijesti povezanih s dezinformacijama na njegovim platformama, neuspjesima moderiranja sadržaja i otkrićima o negativnom učinku njegovih proizvoda na mentalno zdravlje nekih korisnika.

Frances Haugen, zviždačica koja je prije radila na Facebooku kao voditeljica proizvoda, ranije ovog mjeseca posvjedočila je da je tvrtka svjesna da se njezine platforme koriste za širenje mržnje i dezinformacija, ali nije poduzela ništa kako bi to spriječila. Facebookovi čelnici našli su se na udaru kritika zbog navodnog odabira profita umjesto zdravlja, a zakonodavci su ih usporedili s proizvođačima duhana.

Facebook se agresivno suprotstavio svim tim tvrdnjama, nazivajući većinu njih “obmanjujućim” i tvrdeći da njihove aplikacije čine više koristi nego štete. Ipak, šteta je više nego očigledna.

Promjena imena nakon skandala

Relativno mali broj velikih tvrtki promijenio je ime. Kentucky Fried Chicken skratio je svoje ime u KFC, japanska marka automobila Datsun postala je Nissan, a Svjetska hrvačka federacija postala je World Wrestling Entertainment. Tvrtka Snapchat rebrendirana je kao Snap 2016. godine. Neke velike promjene imena uslijedile su nakon skandala ili kontroverze. Philip Morris, proizvođač Marlbora, promijenio je ime u Altria, a, primjerice, ValuJet je postao AirTran nakon što se jedan od njhovih zrakoplova srušio 1996. godine.

Pročitajte još...

Istraživanja potvrđuju: Stalno biti online utječe na mentalno zdravlje!

Nedostatak moderiranja internetske komunikacije i potrošnje digitalnih sadržaja izravno utječe na to koliko smo pod stresom, kao i na našu sposobnost da se nosimo s drugim stresorima iz okoline

Je li ispravno dijeliti sreću u vrijeme pandemije (i nakon potresa) na društvenim mrežama?

Liječnici smatraju kako je sreća, osim za to da se osjećamo dobro, iznimno važna i za samo zdravlje ljudi. No istovremeno 'trljati' nekome nos na Instagramu fotografijama fine hrane dok su ostao bez krova nad glavom i mogućnosti da si uopće pripremi topli obrok, može se učiniti u najmanju ruku neprimjerenim

Je li ovo jedna od najvećih laži koju nam plasiraju društvene mreže?

Jeste li ikada skrolajući kroz feed Instagrama ili zid svog Facebooka pomislili kako postoji određeni obrazac koji svi slijede? Kako moraš izgledati na određeni način, ponašati se po nekim pravilima i ljetovati na poznatim mjestima kako bi ti se ljudi divili?

Budućnost društvenih mreža: Instagram je mrtav (samo on to još ne zna)!

Iako IG još uvijek nastoji 'prodati' imidž platforme koja prikazuje 'pravu stvarnost', iza kulisa mu prijeti propast. Jer, poput matične tvrtke, Facebooka, i megalitski mamut društvenih mreža suočava se s 10 potencijalno nepremostivih izazova koji će dovesti do njegovog neizbježnog izumiranja u godinama koje dolaze

Povezano

Tomislav Pokrajčić (JelTom): Na međunarodnom tržištu dobijemo zlato, a u RH nas odbiju bez točnog objašnjenja!

Tomislav Pokrajčić, suvlasnik i direktor tvrtke Jel Tom, koju je osnovao njegov otac, poznati inovator Frano Pokrajčić, otkriva kako je njihova tvrtka postala poznata po višestruko nagrađivanim inovacijama, od izuma Razbijača valova preko mobilne Box barijere koja služi za zaštitu od poplava

Mirna Bučević (Producentice): Voljela bih snimiti dugometražni film!

Naša je industrija nepredvidiva i prevrtljiva tako da se u pandemiji zapravo nije dogodilo ništa što nam se ne može dogoditi i inače. Ne mislim će dobar val trajati vječno, ali to nije razlog da ga ne zajašemo, ističe producentica Mirna Bučević

Boris Barbir (Pine Studio): Naš ulog od 2,2 milijuna kuna isplatio se u samo nekoliko dana

Suvlasnik Pine Studija Boris Barbir otkriva kako je njihov Escape Simulator 'rasturio' na gaming tržištu, na što su posebno ponosni, kako se igrica razvijala te kako je Pine Studio nastao doslovno u maloj garaži, a danas niže svjetske uspjehe i rekorde u gaming industriji

Holiday Stream & Shop: YouTube uskoro postaje shopping destinacija!

Od 15. do 22. studenoga održat će se tjedan streamova uživo na kojima će biti omogućene kupnje proizvoda nekih od najpopularnijih kreatora i robnih marki na platformi. Nudit će posebne proizvode i, naravno, cijene s popustima

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime