Utorak, 26 ožujka, 2024

Novi beauty brendovi koji mijenjaju trendove u svijetu ljepote!

Večer u Francuskom paviljonu bila je inspirirana umjetnošću pa su se tu našli i brojni beauty i art sadržaji poput kutka za slikanje na platnu

U impozantnom Francuskom paviljonu održan je drugi DM beauty break na kojem je dm predstavio nove trendove u svijetu ljepote te nove brendove koji će obogatiti DM-ove police diljem Hrvatske. Ovoj večeri, kojom je DM slavio ljepotu nadahnutu umjetnošću, pridružili su se i brojni influenceri, koji su među prvima mogli isprobati i nove brendove Lumene, Cléa i Daytox za cjelovitu njegu kože te uživati u brojnim iznenađenjima koje su za njih pripremili dm i partneri.



Na dugo očekivanom drugom DM beauty breaku, predstavili smo zajedno s partnerima, odabrane nove brendove i iznimno tražene proizvode dm marki koji prate proljetne i ljetne trendove te svojom kvalitetom i pristupačnom cijenom pobuđuju velik interes naših kupaca. Vjerujemo da će novi brendovi i proizvodi iz svijeta ljepote koji su od sada dostupni u prodavaonicama dm-a i u dm online shopu izazvati jednako oduševljenje“, istaknula je Gordana Picek, prokuristica i voditeljica resora Nabave i marketinga u DM-u.

Večer inspirirana umjetnošću

Večer u Francuskom paviljonu bila je inspirirana umjetnošću pa su se tu našli i brojni beauty i art sadržaji poput kutka za slikanje na platnu. Kao i  kutaka u kojima su dm beauty savjetnice, educirani djelatnici dm-a, savjetovali o pravilnom odabiru i nanošenju make-upa. Tako su gošće, među kojima su bile i Renata Sopek, Josipa Pavičić, Jelena Perić, Đurđica Vorkapić i Nabilah Harron, osim savjetovanja imale priliku i isprobati proizvode Cléa čija se moć krije u njegujućem magarećem mlijeku te proizvode iz finske linije.

Lumene u kojoj je pohranjen dašak arktičke izvorske vode, kao i njemački, 100 % veganski skincare brend Daytox. Gosti su imali priliku saznati više o dm markama trend IT UP i s-he, a u kutku posvećenom prirodnoj kozmetici alverde odabrati vlastiti balzam za usne.

U ovaj ambijent odlično se uklopio i make up brend Milani čija je osnivačica profesorica likovne umjetnosti te brendovi Olival, K18 i L’Oreal koji su predstavili svoje beauty proizvode.

Kao podsjetnik na ovo posebno druženje, gosti su se mogli fotografirati u posebno dizajniranim kornerima te sa sobom ponijeti umjetnički uradak koji su izradili pod vodstvom akademske slikarice Dore Šitum.

Foto:PR

Pročitajte još...

Povezano

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime