Srijeda, 27 ožujka, 2024

Paperwork: Off-White beauty kolekcija koja ne poznaje dob i spol

Abloh je, prije svoje prerane smrti prošle jeseni, opisao Paperwork kao 'još jedno platno, još jednu površinu za izražavanje'. Paperworka sada kreće s prodajom, a bit će dostupan samo na Off---white.com i Farfetch.com

Na posljednjoj Off-White reviji odjeće koju je dizajnirao Virgil Abloh, predstavljenoj u Parizu, jedni od najzanimljivijh detalja su bili povezani upravo s ljepotom. Na modelima smo mogli primjetiti šablone s kodom nastalim od crtica, koje je vizažistica Cécile Paravina ugravirala na jagodice supermodela, piercinge na usnama ili “tetovaže” na licu Kendall Jenner, Kaie Gerber i Grace Naa Ayorkor Quaye.



“Tetovaža” na Jennerinom obrazu jednostavno je glasila “Babe” i, poput svih ostalih malih anegdota koju je imao svaki od Ablohovih 28 izgleda, naljepnica je također imala priču. Teksture poput baršuna, bila je ručno izrezana, a upućivala je na Off-White Paperwork, novi Ablohov projekt koji je predstavljen na pisti, nažalost, poslije njegove smrti.

Paperwork je “kutija alata”

Abloh je, prije svoje prerane smrti prošle jeseni, opisao Paperwork kao “još jedno platno, još jednu površinu za izražavanje”. Paperwork sada kreće s prodajom, a bit će dostupan samo na Off—white.com i Farfetch.com. Abloh je na njega gledao kao na “kutiju alata” za stvaranje individualnih interpretacija ljepote.

Linija ljepote uključuje: Olfactive ID – četiri dizajnerska parfema, jednostavno nazvana Solutions i numerirana od 1 do 4; šest pigmentnih štapića za lice i tijelo; Template – zbirku šablonu za “označavanje” lica i tijela; Color Matter – šest lakova za nokte s inovativnim završnim obradama, uključujući Decode, bijeli lak s crackle formulom koja podsjeća na razbijeni beton.

Parfemi su u prodaji, a njihova cijena je 165 eura, a ostatak kolekcije stiže uskoro.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by Off-White™ (@off____white)

U kolekciji ništa nije prepušteno slučaju

Naglasak na formu i funkciju je bio iznimno važan za Abloha, koji je dobro poznavao inženjerstvo i arhitekturu. Ambalaža je mramorirana, mekana na dodir i stvara osjećaj mreškanja kako bi se omogućila bolja kontrola prilikom držanja. Mirisi nisu imenovani kako krajnji korisnik ne bi bio pod utjecajem brenda. Tako ne može misliti ili osjetiti nešto unaprijed, prije nego što to nosi. 

Međutim, svaka esencija ima određenu “vibru” – Solution 1 je citrusni povratak sportskih klasika iz 1990-ih, a Solution 2 je čista suprtonost jer miješa mirise listova mandarine, vetivera, đumbira i šume. Solution 3, pak, predstavlja bezvremensko cvijeće, a 4 skladni buket eukaliptusa, lavande i šume ojačan kožom.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by Off-White™ (@off____white)

Naslovna fotografija: Farfetch

Pročitajte još...

Povezano

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime